Çocuğunuzun ilk kelimesi ne oldu, ne olmasını isterdiniz? Çocuğu olanlar ve olmayanlar olarak belirtirseniz iyi olur :) Benimki anne dedi heheh

Çocuğunuzun ilk kelimesi ne oldu, ne olmasını isterdiniz? Çocuğu olanlar ve olmayanlar olarak belirtirseniz iyi olur :) Benimki anne dedi heheh

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
#SelamGençlik 🍀🍀
Çocuğum yok fakat bence tüm bebeklerin ilk kelimesi kendi anadilinde "anne" olmalı. Bu muazzam bir "teşekkür ederim" demektir. Anne çocuğunun pelerinsiz süper kahramanıdır. Çocuk tatlı tatlı her "anne" dedikçe o kadının ayakları yerden kesilir, yaşadığı tüm zahmet ve zorlukları unutur, mutluluktan uçar..🍀🍀
#TubaSueda ✌️✌️🍀🍀
Anne desin çok isterdim
Anne oldu eşim çok kıskanıyor.😁😄
çocuğum olmayacak
Baba olmasını isterim.. 😄 babasinin kızı/oğlu 😁
Mama
Anne dedi ilk ❤️
kapıcı veysel