Çocuk & Ebeveyn Sizce çocuğunuzun en seveceği aile geleneğiniz ne olacak? BayanOlric Takip Et Guru Yaş: 32 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 13 Yapay Zekaya Sor Ben uçurtma yarışmalarına katılmayı severdim:) Güncellemeler+1 yıl Süper soru Sizce çocuğunuzun en seveceği aile geleneğiniz ne olacak? Cevapla Sevgi Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
Annesivekuzusu Takip Et FenomenXper 6 Yaş: 26 +1 yıl Pazar kahvaltılarını çok seveceğini düşünüyorum, çünkü bayağı kalabalık oluyoruz bu günlerde :) 0 0 Yorumla
OyunKuzusu Takip Et FenomenXper 6 Yaş: 32 +1 yıl Gezmeyi seviyoruz eşim de ben de.. Yeni yerler keşfetmeyi seveceğinden eminim :D 0 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Çocuk & Ebeveyn konusunda 12b cevap paylaştı. gelecekleri sevmiyorum. 1 0 Yorumla
feriskus Takip Et Xper 7 Yaş: 33 , eic 50% +1 yıl Kalabalık ve eğlenceli geçen Pazar kahvaltıları 1 0 Yorumla
türkü81 Takip Et Guru Yaş: 45 , eic 33% +1 yıl pişi, şeker toplama. boyları bize erişmesine rağmen çıkmak istediklerine göre. 1 0 Yorumla
burakistan35 Takip Et Master Yaş: 41 , eic 99% +1 yıl Çocuk & Ebeveyn konusunda 319 cevap paylaştı. birlikte kahvaltı ıle yemek ve onla belırlı perıyotlardakı gezmemiz 1 0 Yorumla
ѵαℓεɳƭเɳσ Takip Et Master Yaş: 39 , eic 97% +1 yıl Eğitim ve spor olurdu kesin. Tabi eğlence ayrı yanı. Orası teferruatı olur. 1 0 Yorumla
merakettimmişte Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl dedesinin sürekli onu markete götürüp para vermesi olur eminim babamı tanıyorum 😂😂😂😂 1 0 Yorumla
softpowerr Takip Et Master Yaş: 40 , eic 100% +1 yıl Çocuk & Ebeveyn konusunda 639 cevap paylaştı. Çadır kampı yapıp hepimizin aynı yatakta uyuması olacak bence 😊 1 0 Yorumla
вуηαяcσѕ Takip Et Mentor Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Biz samimi ve içten bir aileyiz. Paylaşmayı çok severiz bence bunu o da sevecek 1 0 Yorumla
DawnGuard Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 87% +1 yıl Pazar kahvaltilari ve arkasından hepbirlikte oyun oynamak 🙂 1 0 Yorumla
Dördüncümurat4 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 98% +1 yıl Gelenekleri sevmeye karşıyım o da sevmesin 😧 1 0 Yorumla
illaisimmiolacak Takip Et Xper 7 Yaş: 25 , eic 82% +1 yıl Halay :D 1 1 Yorumla BayanOlric +1 yıl 😂😂😂😂😂😂 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Çocuk & Ebeveyn konusunda 344 cevap paylaştı. Dızcı olması 7 kuşak dızcıyız 😂 0 10 Yorumla BayanOlric +1 yıl Dızcı? Yorumla GOKHANoturumactı +1 yıl Bilumum cepçilik , tırnakcılık , sinyalcilik , oto teyp , jant dızlama 😂 Yorumla BayanOlric +1 yıl Ne kadar ayıp ne kadar ayıp :) Yorumla GOKHANoturumactı +1 yıl Bilmem ki ne kadar 🤔 ne yapalım ekmek parası 🥺 Yorumla BayanOlric +1 yıl Hakkımızla çalışıp kazanmalıyız ya hani ;) Yorumla GOKHANoturumactı +1 yıl Tamam işte hakkımızla dızlıyoruz , ayrıca riski çok Yorumla BayanOlric +1 yıl Şaka olduğunu düşünüp gülüyorum:) Aksini düşünmek bile istemem Yorumla GOKHANoturumactı +1 yıl Bence de Gül , gerçek olamaz. Çok şükür çalışıp kazanıyorum Yorumla BayanOlric +1 yıl Allah kolaylık versin ayrıca çalışma kuvveti versin:) Yorumla GOKHANoturumactı +1 yıl Amin herkese 🤲🏼 Yorumla
SadePirincPilavı Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Pilav günü 😎 0 2 Yorumla BayanOlric +1 yıl +1 diyorum 😂 Yorumla SadePirincPilavı +1 yıl Afferim diyorum xmxm Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Pazar kahvaltılarını çok seveceğini düşünüyorum, çünkü bayağı kalabalık oluyoruz bu günlerde :)
Gezmeyi seviyoruz eşim de ben de.. Yeni yerler keşfetmeyi seveceğinden eminim :D
gelecekleri sevmiyorum.
Kalabalık ve eğlenceli geçen Pazar kahvaltıları
pişi, şeker toplama. boyları bize erişmesine rağmen çıkmak istediklerine göre.
birlikte kahvaltı ıle yemek ve onla belırlı perıyotlardakı gezmemiz
Eğitim ve spor olurdu kesin. Tabi eğlence ayrı yanı. Orası teferruatı olur.
dedesinin sürekli onu markete götürüp para vermesi olur eminim babamı tanıyorum 😂😂😂😂
Çadır kampı yapıp hepimizin aynı yatakta uyuması olacak bence 😊
Biz samimi ve içten bir aileyiz. Paylaşmayı çok severiz bence bunu o da sevecek
Pazar kahvaltilari ve arkasından hepbirlikte oyun oynamak 🙂
Gelenekleri sevmeye karşıyım o da sevmesin 😧
Birlikte oynadığımız oyunlar
Çocuk yapmayı düşünmüyorun
hep birlikte koskaca yatakta uyumak :d
Halay :D
😂😂😂😂😂😂
Dızcı olması 7 kuşak dızcıyız 😂
Dızcı?
Bilumum cepçilik , tırnakcılık , sinyalcilik , oto teyp , jant dızlama 😂
Ne kadar ayıp ne kadar ayıp :)
Bilmem ki ne kadar 🤔 ne yapalım ekmek parası 🥺
Hakkımızla çalışıp kazanmalıyız ya hani ;)
Tamam işte hakkımızla dızlıyoruz , ayrıca riski çok
Şaka olduğunu düşünüp gülüyorum:)
Aksini düşünmek bile istemem
Bence de Gül , gerçek olamaz. Çok şükür çalışıp kazanıyorum
Allah kolaylık versin ayrıca çalışma kuvveti versin:)
Amin herkese 🤲🏼
Düğün
Pilav günü 😎
+1 diyorum 😂
Afferim diyorum xmxm