Arkadaşımın çocuğu keşke benim annem sen olsaydın dedi ve arkadaşım kendini çok kötü hissediyor. Ne yapabilirim?

10 yıllık arkadaşımdır kendisi. Okulu bırakıp erken yaşta evlendi. Ben avukatım ve küçük kızı beni idolü olarak görüyor sanırım. Yani bu yaşlarda normal tabi.. Ama geçen gün arkadaşımın yanında keşke sen benim annem olsaydın sen çok güzelsin dedi ve arkadaşım bana karşı soğuk davranmaya başladı. Kızına da onun çocuğu yok o benim gibi çocukla uğraşmıyor tabi güzel olur dedi sert bir şekilde
Arkadaşımın çocuğu keşke benim annem sen olsaydın dedi ve arkadaşım kendini çok kötü hissediyor. Ne yapabilirim?
Cevapla