AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
69Cevap
Cok sacma bi görüş bence anne nerden çıkardiginla alakali degil
Hayır kim kendini nasıl rahat edecekse öyle doğum yapsın insanlarin her dediğine bakarsak işimiz iş
Sacma saglik acisindan ne uygunsa oyle yapmalisin pek bir bilgim yok ama
Sağlıklı olmak önemli neyin nasıl olduğu değil canım insanların canım fikirleri
Sen o cucugu karninda 9 ay tasidin mi tasidin bitti
Önemli olan doğurup onunla ilgilenmek büyütmek nerden çıktığı önemli değil önemli olan çıkması
Ya herkes normal doğum yapamaz herkesin yapısı birmi keyfiyen karar veren annelere bir şey diyemem ama doktorların kendi karar verdiği anlarda demekki normal doğumda sıkıntı olacak ki ona göre karar veriyorlar.
Ne alakası var kardeşim? Soru sorarken mantıklı soru sorun gözünüzü seveyim. Normal doğurup çöpe atan tam anne mi? Nasıl doğurduğunu değil, nasıl annelik yapıp yetiştirdiğiniz önemli.
Olur, çevremin söylediklerini sormam mantıklı soru istiyorsanız
Yarim anne asla değildir fakat mümkün olduğu halde korkup normal dogum yapmayanlari anlamiyorum. Bir cok faydasi var bebeğe normal doğumun. Ve hemen sonrasında annenin ayaga kalkabilmesi, bebegini kucagina alabilmesi bunlar cok guzel seyler..
Annelik doğurmak demek değildir ona bakmak ilgilenmek her zor zamanlarında çocuğunun ga yanında olmak desteklemektir ve daha fazlasıdır fedakarlıktır her şeydir. Annelik nedir bi gidin öğrenin sonra çocuk yapın mk kara cahilleri
Ne cahil insanlar var ya aşırı sinir oldum gel sen doğur o zaman deseydin kime ne Allah aşkına senin çocuğun nasıl istersen öyle doğurursun her şeye burunlarını sokmasınlar gayet de güzel anne olursun hiç kafaya takma
Bende çok sinir oldum çocuğu direk çıkarıp ver onalr dogursun
Bana göre annelik doğurmakla bile alakalı değildir, ki ne şekilde doğum yaptığı bir kenarda dursun.
O kadar karnında taşımışsın doğum şeklin önemli değil ki o senin çocuğun sen büyüteceksin onu kimsenin sözlerini takma biraz eski adetler sözler söylemişler öyle bir şey yok
Sezaryen olursa hep onu olmak zorunda ve bu insanın kolaya kalmasıdır bence bir mecburiyet yoksa eğer
:))
Sanki 9 ay boyunca kadın acı çekmemiş gibi kolaya kaçmakmış. Kısaca kocası para ödemesin her seferinde diye kadın acı çeksin demiyorda kolaya kaçmak diyor sanki her sene doğum yapıyor çok biliyormuş gibi.
Bak şimdi beni her ne kadar doğumda yanında olamasam da benim bir çocuğum var o yüzden bence sen hır konuşma seklimi düzelt benimle uğraşma hadi canim başka kapıya
İnşallah kadınların yaşadığı doğum sancısını Allah sana yaşatır biyolojik olarak.
Merak etme ben bunun ve bunun gibileri çok yaşadım öyle beddua etme bilip bilmeden inşallah benim yaşadığım acıları eziyeti de sana yaşatsın Allah o zaman!!!
Gerek sezeryan gerek normal doğum doğum dur. Fark etmez. Annesin sonuçta yarim çeyrekdegil tam annesin değil böyle saçma sapan takıntıları nerelerden buluyorsunuz.
Her doğum yapan anne olsaydı öksür çoçuk kalmamışsın ortada ayrıça doğurmak önemli değil önemli olan ona bakmak yetiştirmek ki ne anneler ver doğurmadı halde doğurandan bin kat iyi bakan
lütfen saçma sapan insanların sözlerine aldırış etmeden hayatınızı yaşayın annelik sizce 9 ay karnında taşıyıp normal doğum yapmak mıdır yoksa çocuğunun her anında yanında onunla vakit geçirip hayata hazırlamak mıdır (bu saydıklarım sadece bir kaç şey anneliği anlat deseler paragraflara sığmaz) lütfen bu kadar basit bakmayın olaya
Çok saçma cahilce bir düşünce. Makat ya da omuz geliş olsa ne yapacak kadın? İnsanların ne dediği zerre kadar önemli değil. Önemli olan anne ve bebeğin sağlığı.
İmkani olmasına rağmen kendisini veya bebeğini riske atacak şekilde davranan kişi yarım annedir bence..
Eğer doktorunuz sizin ve bebeğinizin sağlığı icin bisey önermişse onu yapın, riske girmeyin..
Allah korusun normal doğum esnasında (rahatsızlığınızdan dolayı) sakat kalırsanız anneniz ya da kayınvalidenizin değil, sizin ve bebeğinizin hayatı kayacak..
Yarimdir yarim akillidir ben sezaryen dogdum annemin yarim aklindan dolayi ben daha da gri zekali oldum ilerleyen zamanlarda bence normal dogum yapin cocugunuz ben gibi mal olmasin buyuyunce
Sen kendi mallığına kılıf uydurmuşsun sanki.
Kilif uydurmama gerek yok acik acik soyluyoruz iste sezaryenle saglikli bir sekilde dunyaya gelmek her zaman daha risklidir digerinin adi ustunde normal dogum bu sezaryen yani normal olmayan yani anormal yani ben
Ben de sezeryan doğdum. Hiç alakası yok dediğinle. Sezeryan doğmak zekayı vs. etkilemez.
Ayrıca herkes keyfinden sezeryan doğurmuyor.
Bence tam hissederek dofurursa daha sahiplenici olur yarım anne olmaz ama tam dofurursa daha saglıklı olur
Diğer türlü tam hissetmediğini mi düşünüyorsunuz?
Sonuçta herşeyin dogalı olması gerekeni daha güzeldir aynen ben karşıyım normal dogum yapmasından yanayım ( saglık sorunu hariç.)
Anneliği doğum şekli değil, o çocuğa bakış şekli belirler. Böyle sığ ve cahil düşünenleri önemsemeyin. Asıl bunu düşünenler yarım akıllıdır.
Yok öyle bir şey çocuğunun sağlıklı doğabilmesi için ilk önce senin sağlığına önem vermen gerekiyor takma çevrendekileri doktorunu dinle
Doğal doğum yapıp çocuguna işkenceli bi çocukluk yaşatan anne sayılacakta kendi öz çocuğu bile olmayan birisine güzel çocukluk yaşatan kişi anne sayılmayacak mı şimdi?
Çok saçma knka geçmişte bu kadar imkan yoktu. ki senin sağlık sorunun var tabiki normal doğum yapma
peki bu sorunun bu sitede 5 kez sorulmuş olması
benim derdimden çok kişide varmış demek ki sevindim
Aşırı saçma bu,, ne demek yarım anne demek.. kadınların birbirine böyle bir yakıştırma yapması bile iğrenç
16 kız ve 24 erkeğin kafasından ne geciyo ve bunu sorarken senin kafandan ne geçiyor çok merak ettim
Kadınlar büyük ihtimalle annedir ve normal doğum yaptılar o yüzden işlerine gelmiyor belkide başkasının daha rahat bir yol seçmesi. Erkeklere gelince bir kısmı sezeryen parası ödememek için işaretlemediyse bende bir şey bilmiyorum
Öyle bir şey mi var kardeşim
Çocuk sağlıklı olsun hayırlı evlat olsun kardeşim
Bu düşünceler saçma
Ya canım canım konuşmayın asabımı bozmayın benim doğumun şekliyle anneliğin ne alakası var sağlık durumun el vermiyorsa normal doğum yapamazsın, sezaryen olucak. Doktor önerdi yazıyor okumanız mı yok? Ahlaklı bir bireyi sevgiyle merhametle koruyarak dinine bağlı yetiştirir anne. İster normal dogum ıster sezeryan isterse popon çıkarsın cocugu farketmez...
Sakin
Bu soru intagrama düştü mü ben onu merak ettim şimdi
o ne demek
Şu demek bazı sorular instagramda yayınlanıyor bu soru da instagram da yayınlanmıştır kesin olarak
instagram kullanmıyorum bilmiyorum maalesef
doğum bu sonuçta ya normal olur ya da sezeryan bu anneyle alakalı değildir bebeğin durumuna göre hareket edilir
Kaos çıkar, kim senin böyle bir şeyle anneliğini veya kadınlığını sorgulayabilir? Hadlerini bildir derim.
Yarım anne mi? Daha mantıksız bir soru duymamıştım.
ne güzel
Anneliğin yarımı çeyreği olmaz. Sen çok özel birisin sakın başkalarına kulak asma, bebişinle sağlıklı ömürler dilerim sana.🌸
doğal doğum en güzeli ama annenin ya da bebeğin sağlığını tehlikeye düşürecek bir durum varsada riske girilmemeli.
ne alakası var ne saçma soru
asıl yarım anne olan doğurup çocuğu terkedenlerdir
Benim mi sorum saçma ablam ya tak diye saçma soru demeniz yok mu
tamam ama sonuçta siz sormuşsunuz bende düşüncemi söyledim sadece hepsi bu
Evet kendine kadınım demesin. Doğumu doktor yapıyor
:))
Ne alakası var annelik doğumla olmaz ki doğumdan sonrasıyla olur
Anneliği doğum şekli belirlemiyor bu yüzden değildir.
Saçma sapan işler, doğumla ne ilgisi var anneliğin. Bir başka kadının doğurduğu çocuğa hatta bir hayvanı alıp ona anne olabilirsiniz.
Ne alaka bunu düşünen kişilerin akli melekelerinde bir sorun var demektir.
Kadının halinden en iyi kadın anlar diye düşünürken, cahil saçma düşünceler...
Cahil insanlar hala varmış demekki... Aldırma sen cahil de geç içinden.
Size uygun olanı yapın. sagliginizi riske atmayın. Bende sezeryanla doğum yaptım bir fark yok
Kim demişse halt etmiş, sezeryan daha acılı bikereee
Sen dinleme o cahilleri.
Sezeryan doğum da gayet iyi.
Hatta annem beni sezeryan değil de normal doğumla doğursaydı ben ölebilirdim.
Ters doğmuşum…
yok kanka bu durumda baba anne oluyor onun yerine geciyor
Ne alakası var çocuk oluşmuş geriye sadece çıkması kalmış
Daraldım şu düşüncelerden, şu düşüncelere kafa verenlerden...
Evet doğal doğum mucizevi bir şey ama şunu unutmamak lazım sağlık herşeyin başı
hiçte yarım anne değil ben doğursam kesinlikle sezaryen ile doğurdum
çok saçma bir düşünce bu, insanın sağlık problemleri olabilir ya da korkuyor olabilir
Eğer gerçekten normal doğum yapamayacak kadar rahatsızsan sezaryen ol derim ama riske atma ama normal doğum da olsa sezeryende sonradan içini temizliyorlar başka doktorada danışmanı tavsiye ederim
Bu laflari hep kadinlar cikartiyor. Kendinizi ezmeye ne meraklisiniz ya.
ben mi :))
Tereddütte kalip soruyu sorduguna göre sen + bu sözleri duyduğun kişiler + bu sözlerden etkilenip öyle mi yaa diye şüpheye düşen, morali bozulan herkes
tereddütte kalmadım, sırf laf söyleyenlere kendimi kanıtlayabilmek için hem kendi hem bebeğimin hayatını riske atacak kadar zihinsiz değilim. görüşlere bakarsan buna katılanlar var, fikirlerini merak ettim
Doğal yolla olmaz ise bir sürü hormon gecikiyor ya da yarım salgılanıyor. En iyisi doğal.
en iyisinin doğal olduğunu ben de biliyorum ama aksi durumda yarım anne mi oluyor kadın
Yani hormonel açıdan biraz... ama toplumsal açıdan düz anne oluyor.
Birden fazla doğurma yöntemi var ve en doğrusunu doktorunuz sizin için seçecektir. İstersen suda, istersen sezaryen, istersen normal doğum olsun.. Siz annesiniz. Aileniz bedeniniz hakkındaki bu seçime karışamaz
Anneliği doğum şekli belirlemez arkdaşım normal doğum istiyordu sezeryan olmak zorunda kaldı bu yüzden doğum şekliyle değil içindeki vicdanla iç güdüyle alakası olan bir şey..
Hamile olmak zaten başlı başına zor birde doğum şekliyle iyice kendilerine eziyet mi etsinler böyle saçma bir şey duymadım isteyen istediği gibi doğursun
Bizim milletimiz cahil kimse kusura bakmasin doktordan kim daha iyi bilebilir senin iyilini