• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Çocuk & Ebeveyn

Doğal doğum yapamayan kadın yarım anne midir? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
75
Yapay Zekaya Sor
Doğal doğum yapamayan kadın yarım anne midir?
Cevapla
Doğum Soruları Hamilelik Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
12 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

115

Cevap

69

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • MecaziAdam
    MecaziAdam Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 58%
    +1 yıl

    Cok sacma bi görüş bence anne nerden çıkardiginla alakali degil

    1
    0 Yorumla
  • heyybenesra
    heyybenesra Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 98%
    +1 yıl

    Hayır kim kendini nasıl rahat edecekse öyle doğum yapsın insanlarin her dediğine bakarsak işimiz iş

    1
    0 Yorumla
  • senol67671
    senol67671 Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl

    Sacma saglik acisindan ne uygunsa oyle yapmalisin pek bir bilgim yok ama

    1
    0 Yorumla
  • Ahmetkurt1071
    Ahmetkurt1071 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37 , eic 54%
    +1 yıl

    Sağlıklı olmak önemli neyin nasıl olduğu değil canım insanların canım fikirleri

    1
    0 Yorumla
  • bubanayapılırmıbe
    bubanayapılırmıbe Takip Et
    Guru Yaş: 126 , eic 98%
    +1 yıl

    Sen o cucugu karninda 9 ay tasidin mi tasidin bitti

    1
    0 Yorumla
  • nedenlazım
    nedenlazım Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 56%
    +1 yıl

    Önemli olan doğurup onunla ilgilenmek büyütmek nerden çıktığı önemli değil önemli olan çıkması

    1
    0 Yorumla
  • kimbu032
    kimbu032 Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Ya herkes normal doğum yapamaz herkesin yapısı birmi keyfiyen karar veren annelere bir şey diyemem ama doktorların kendi karar verdiği anlarda demekki normal doğumda sıkıntı olacak ki ona göre karar veriyorlar.

    0
    0 Yorumla
  • Deliğanluuuuu
    Deliğanluuuuu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 39%
    +1 yıl

    Ne alakası var kardeşim? Soru sorarken mantıklı soru sorun gözünüzü seveyim. Normal doğurup çöpe atan tam anne mi? Nasıl doğurduğunu değil, nasıl annelik yapıp yetiştirdiğiniz önemli.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Olur, çevremin söylediklerini sormam mantıklı soru istiyorsanız

      Yorumla
  • nereyedüştümbennn
    nereyedüştümbennn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Yarim anne asla değildir fakat mümkün olduğu halde korkup normal dogum yapmayanlari anlamiyorum. Bir cok faydasi var bebeğe normal doğumun. Ve hemen sonrasında annenin ayaga kalkabilmesi, bebegini kucagina alabilmesi bunlar cok guzel seyler..

    0
    0 Yorumla
  • Sonjin
    Sonjin Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 56%
    +1 yıl

    Annelik doğurmak demek değildir ona bakmak ilgilenmek her zor zamanlarında çocuğunun ga yanında olmak desteklemektir ve daha fazlasıdır fedakarlıktır her şeydir. Annelik nedir bi gidin öğrenin sonra çocuk yapın mk kara cahilleri

    0
    0 Yorumla
  • uncertainlife
    uncertainlife Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Ne cahil insanlar var ya aşırı sinir oldum gel sen doğur o zaman deseydin kime ne Allah aşkına senin çocuğun nasıl istersen öyle doğurursun her şeye burunlarını sokmasınlar gayet de güzel anne olursun hiç kafaya takma

    0
    1 Yorumla
    • Killmypainn
      Killmypainn
      +1 yıl

      Bende çok sinir oldum çocuğu direk çıkarıp ver onalr dogursun

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bana göre annelik doğurmakla bile alakalı değildir, ki ne şekilde doğum yaptığı bir kenarda dursun.

    3
    0 Yorumla
  • melissaecee
    melissaecee Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 83%
    +1 yıl

    O kadar karnında taşımışsın doğum şeklin önemli değil ki o senin çocuğun sen büyüteceksin onu kimsenin sözlerini takma biraz eski adetler sözler söylemişler öyle bir şey yok

    1
    0 Yorumla
  • 23gazipolis46
    23gazipolis46 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 94%
    +1 yıl

    Sezaryen olursa hep onu olmak zorunda ve bu insanın kolaya kalmasıdır bence bir mecburiyet yoksa eğer

    1
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
    • 48382727
      48382727
      +1 yıl

      Sanki 9 ay boyunca kadın acı çekmemiş gibi kolaya kaçmakmış. Kısaca kocası para ödemesin her seferinde diye kadın acı çeksin demiyorda kolaya kaçmak diyor sanki her sene doğum yapıyor çok biliyormuş gibi.

      Yorumla
    • 23gazipolis46
      23gazipolis46
      +1 yıl

      Bak şimdi beni her ne kadar doğumda yanında olamasam da benim bir çocuğum var o yüzden bence sen hır konuşma seklimi düzelt benimle uğraşma hadi canim başka kapıya

      Yorumla
    • 48382727
      48382727
      +1 yıl

      İnşallah kadınların yaşadığı doğum sancısını Allah sana yaşatır biyolojik olarak.

      Yorumla
    • 23gazipolis46
      23gazipolis46
      +1 yıl

      Merak etme ben bunun ve bunun gibileri çok yaşadım öyle beddua etme bilip bilmeden inşallah benim yaşadığım acıları eziyeti de sana yaşatsın Allah o zaman!!!

      Yorumla
  • Cicekhasan
    Cicekhasan Takip Et
    Yoda Yaş: 51 , eic 98%
    +1 yıl

    Gerek sezeryan gerek normal doğum doğum dur. Fark etmez. Annesin sonuçta yarim çeyrekdegil tam annesin değil böyle saçma sapan takıntıları nerelerden buluyorsunuz.

    0
    0 Yorumla
  • Yamaç3553
    Yamaç3553 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Her doğum yapan anne olsaydı öksür çoçuk kalmamışsın ortada ayrıça doğurmak önemli değil önemli olan ona bakmak yetiştirmek ki ne anneler ver doğurmadı halde doğurandan bin kat iyi bakan

    0
    0 Yorumla
  • deMo210
    deMo210 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    +1 yıl

    lütfen saçma sapan insanların sözlerine aldırış etmeden hayatınızı yaşayın annelik sizce 9 ay karnında taşıyıp normal doğum yapmak mıdır yoksa çocuğunun her anında yanında onunla vakit geçirip hayata hazırlamak mıdır (bu saydıklarım sadece bir kaç şey anneliği anlat deseler paragraflara sığmaz) lütfen bu kadar basit bakmayın olaya

    0
    0 Yorumla
  • YunininTutisi
    YunininTutisi Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl

    Çok saçma cahilce bir düşünce. Makat ya da omuz geliş olsa ne yapacak kadın? İnsanların ne dediği zerre kadar önemli değil. Önemli olan anne ve bebeğin sağlığı.

    0
    0 Yorumla
  • GaVee
    GaVee Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    İmkani olmasına rağmen kendisini veya bebeğini riske atacak şekilde davranan kişi yarım annedir bence..
    Eğer doktorunuz sizin ve bebeğinizin sağlığı icin bisey önermişse onu yapın, riske girmeyin..
    Allah korusun normal doğum esnasında (rahatsızlığınızdan dolayı) sakat kalırsanız anneniz ya da kayınvalidenizin değil, sizin ve bebeğinizin hayatı kayacak..

    0
    0 Yorumla
  • GekoKertenkelesi1903
    GekoKertenkelesi1903 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl

    Yarimdir yarim akillidir ben sezaryen dogdum annemin yarim aklindan dolayi ben daha da gri zekali oldum ilerleyen zamanlarda bence normal dogum yapin cocugunuz ben gibi mal olmasin buyuyunce

    0
    4 Yorumla
    • LimonluPastanınHüznü
      LimonluPastanınHüznü
      +1 yıl

      Sen kendi mallığına kılıf uydurmuşsun sanki.

      Yorumla
    • GekoKertenkelesi1903
      GekoKertenkelesi1903
      +1 yıl

      Kilif uydurmama gerek yok acik acik soyluyoruz iste sezaryenle saglikli bir sekilde dunyaya gelmek her zaman daha risklidir digerinin adi ustunde normal dogum bu sezaryen yani normal olmayan yani anormal yani ben

      Yorumla
    • LimonluPastanınHüznü
      LimonluPastanınHüznü
      +1 yıl

      Ben de sezeryan doğdum. Hiç alakası yok dediğinle. Sezeryan doğmak zekayı vs. etkilemez.

      Yorumla
    • LimonluPastanınHüznü
      LimonluPastanınHüznü
      +1 yıl

      Ayrıca herkes keyfinden sezeryan doğurmuyor.

      Yorumla
  • Musty_Gregor
    Musty_Gregor Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Bence tam hissederek dofurursa daha sahiplenici olur yarım anne olmaz ama tam dofurursa daha saglıklı olur

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Diğer türlü tam hissetmediğini mi düşünüyorsunuz?

      Yorumla
    • Musty_Gregor
      Musty_Gregor
      +1 yıl

      Sonuçta herşeyin dogalı olması gerekeni daha güzeldir aynen ben karşıyım normal dogum yapmasından yanayım ( saglık sorunu hariç.)

      Yorumla
  • MrGYC
    MrGYC Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 96%
    +1 yıl

    Anneliği doğum şekli değil, o çocuğa bakış şekli belirler. Böyle sığ ve cahil düşünenleri önemsemeyin. Asıl bunu düşünenler yarım akıllıdır.

    1
    0 Yorumla
  • soleilgoddess
    soleilgoddess Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Yok öyle bir şey çocuğunun sağlıklı doğabilmesi için ilk önce senin sağlığına önem vermen gerekiyor takma çevrendekileri doktorunu dinle

    1
    0 Yorumla
  • ahmetişteknk
    ahmetişteknk Takip Et
    Xper 4 Yaş: 22
    +1 yıl

    Doğal doğum yapıp çocuguna işkenceli bi çocukluk yaşatan anne sayılacakta kendi öz çocuğu bile olmayan birisine güzel çocukluk yaşatan kişi anne sayılmayacak mı şimdi?

    1
    0 Yorumla
  • hmsrnur
    hmsrnur Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Çok saçma knka geçmişte bu kadar imkan yoktu. ki senin sağlık sorunun var tabiki normal doğum yapma

    2
    0 Yorumla
  • dapfrence
    dapfrence Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 97%
    +1 yıl

    peki bu sorunun bu sitede 5 kez sorulmuş olması

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      benim derdimden çok kişide varmış demek ki sevindim

      Yorumla
  • cesaretyada
    cesaretyada Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 100%
    +1 yıl

    Aşırı saçma bu,, ne demek yarım anne demek.. kadınların birbirine böyle bir yakıştırma yapması bile iğrenç

    0
    0 Yorumla
  • Kızlardasormasınm
    Kızlardasormasınm Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 79%
    +1 yıl

    16 kız ve 24 erkeğin kafasından ne geciyo ve bunu sorarken senin kafandan ne geçiyor çok merak ettim

    0
    1 Yorumla
    • 48382727
      48382727
      +1 yıl

      Kadınlar büyük ihtimalle annedir ve normal doğum yaptılar o yüzden işlerine gelmiyor belkide başkasının daha rahat bir yol seçmesi. Erkeklere gelince bir kısmı sezeryen parası ödememek için işaretlemediyse bende bir şey bilmiyorum

      Yorumla
  • pars1453
    pars1453 Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 96%
    +1 yıl

    Öyle bir şey mi var kardeşim
    Çocuk sağlıklı olsun hayırlı evlat olsun kardeşim
    Bu düşünceler saçma

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Ya canım canım konuşmayın asabımı bozmayın benim doğumun şekliyle anneliğin ne alakası var sağlık durumun el vermiyorsa normal doğum yapamazsın, sezaryen olucak. Doktor önerdi yazıyor okumanız mı yok? Ahlaklı bir bireyi sevgiyle merhametle koruyarak dinine bağlı yetiştirir anne. İster normal dogum ıster sezeryan isterse popon çıkarsın cocugu farketmez...

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sakin

      Yorumla
  • SonMohikan71
    SonMohikan71 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 395 cevap paylaştı.

    Bu soru intagrama düştü mü ben onu merak ettim şimdi

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      o ne demek

    • SonMohikan71
      SonMohikan71
      +1 yıl

      Şu demek bazı sorular instagramda yayınlanıyor bu soru da instagram da yayınlanmıştır kesin olarak

    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      instagram kullanmıyorum bilmiyorum maalesef

  • Sarı_Papatyam_benim
    Sarı_Papatyam_benim Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 71%
    +1 yıl

    doğum bu sonuçta ya normal olur ya da sezeryan bu anneyle alakalı değildir bebeğin durumuna göre hareket edilir

    0
    0 Yorumla
  • q__soulfly
    q__soulfly Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Kaos çıkar, kim senin böyle bir şeyle anneliğini veya kadınlığını sorgulayabilir? Hadlerini bildir derim.

    0
    0 Yorumla
  • __hillsMooNn__
    __hillsMooNn__ Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Yarım anne mi? Daha mantıksız bir soru duymamıştım.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ne güzel

      Yorumla
  • mylfe343
    mylfe343 Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 94%
    +1 yıl

    Anneliğin yarımı çeyreği olmaz. Sen çok özel birisin sakın başkalarına kulak asma, bebişinle sağlıklı ömürler dilerim sana.🌸

    0
    0 Yorumla
  • esrvrol
    esrvrol Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 88%
    +1 yıl

    doğal doğum en güzeli ama annenin ya da bebeğin sağlığını tehlikeye düşürecek bir durum varsada riske girilmemeli.

    0
    0 Yorumla
  • thecutewitch
    thecutewitch Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    ne alakası var ne saçma soru
    asıl yarım anne olan doğurup çocuğu terkedenlerdir

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Benim mi sorum saçma ablam ya tak diye saçma soru demeniz yok mu

      Yorumla
    • thecutewitch
      thecutewitch
      +1 yıl

      tamam ama sonuçta siz sormuşsunuz bende düşüncemi söyledim sadece hepsi bu

      Yorumla
  • Mr_KaoS
    Mr_KaoS Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 88%
    +1 yıl

    Evet kendine kadınım demesin. Doğumu doktor yapıyor

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      :))

      Yorumla
  • MarsRafinha
    MarsRafinha Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Ne alakası var annelik doğumla olmaz ki doğumdan sonrasıyla olur

    1
    0 Yorumla
  • karlardaacancicek0
    karlardaacancicek0 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 93%
    +1 yıl

    Anneliği doğum şekli belirlemiyor bu yüzden değildir.

    1
    0 Yorumla
  • Oksitosin
    Oksitosin Takip Et
    Master Yaş: 39
    +1 yıl

    Saçma sapan işler, doğumla ne ilgisi var anneliğin. Bir başka kadının doğurduğu çocuğa hatta bir hayvanı alıp ona anne olabilirsiniz.

    0
    0 Yorumla
  • Ardavezeynep10
    Ardavezeynep10 Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 91%
    +1 yıl

    Ne alaka bunu düşünen kişilerin akli melekelerinde bir sorun var demektir.

    0
    0 Yorumla
  • ÇanakAnten
    ÇanakAnten Takip Et
    Bilge Yaş: 37 , eic 80%
    +1 yıl

    Kadının halinden en iyi kadın anlar diye düşünürken, cahil saçma düşünceler...

    0
    0 Yorumla
  • PembikGelin
    PembikGelin Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 87%
    +1 yıl

    Cahil insanlar hala varmış demekki... Aldırma sen cahil de geç içinden.

    0
    0 Yorumla
  • Rose83
    Rose83 Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 99%
    +1 yıl

    Size uygun olanı yapın. sagliginizi riske atmayın. Bende sezeryanla doğum yaptım bir fark yok

    0
    0 Yorumla
  • flaneurx
    flaneurx Takip Et
    Master Yaş: 125 , eic 63%
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 386 cevap paylaştı.

    Kim demişse halt etmiş, sezeryan daha acılı bikereee

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Sen dinleme o cahilleri.
    Sezeryan doğum da gayet iyi.


    Hatta annem beni sezeryan değil de normal doğumla doğursaydı ben ölebilirdim.
    Ters doğmuşum…

    0
    0 Yorumla
  • kimsekimiste200
    kimsekimiste200 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 97%
    +1 yıl

    yok kanka bu durumda baba anne oluyor onun yerine geciyor

    0
    0 Yorumla
  • redork
    redork Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 91%
    +1 yıl

    Ne alakası var çocuk oluşmuş geriye sadece çıkması kalmış

    0
    0 Yorumla
  • devushka_
    devushka_ Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Daraldım şu düşüncelerden, şu düşüncelere kafa verenlerden...

    0
    0 Yorumla
  • özgürrkiizz
    özgürrkiizz Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 71%
    +1 yıl

    Evet doğal doğum mucizevi bir şey ama şunu unutmamak lazım sağlık herşeyin başı

    0
    0 Yorumla
  • merakettimmişte
    merakettimmişte Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    hiçte yarım anne değil ben doğursam kesinlikle sezaryen ile doğurdum

    0
    0 Yorumla
  • sychopathcat
    sychopathcat Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 78%
    +1 yıl

    çok saçma bir düşünce bu, insanın sağlık problemleri olabilir ya da korkuyor olabilir

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Eğer gerçekten normal doğum yapamayacak kadar rahatsızsan sezaryen ol derim ama riske atma ama normal doğum da olsa sezeryende sonradan içini temizliyorlar başka doktorada danışmanı tavsiye ederim

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bu laflari hep kadinlar cikartiyor. Kendinizi ezmeye ne meraklisiniz ya.

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ben mi :))

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Tereddütte kalip soruyu sorduguna göre sen + bu sözleri duyduğun kişiler + bu sözlerden etkilenip öyle mi yaa diye şüpheye düşen, morali bozulan herkes

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      tereddütte kalmadım, sırf laf söyleyenlere kendimi kanıtlayabilmek için hem kendi hem bebeğimin hayatını riske atacak kadar zihinsiz değilim. görüşlere bakarsan buna katılanlar var, fikirlerini merak ettim

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Doğal yolla olmaz ise bir sürü hormon gecikiyor ya da yarım salgılanıyor. En iyisi doğal.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      en iyisinin doğal olduğunu ben de biliyorum ama aksi durumda yarım anne mi oluyor kadın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yani hormonel açıdan biraz... ama toplumsal açıdan düz anne oluyor.

      Yorumla
  • bbüşük
    bbüşük Takip Et
    Xper 3 Yaş: 23
    +1 yıl

    Birden fazla doğurma yöntemi var ve en doğrusunu doktorunuz sizin için seçecektir. İstersen suda, istersen sezaryen, istersen normal doğum olsun.. Siz annesiniz. Aileniz bedeniniz hakkındaki bu seçime karışamaz

    0
    0 Yorumla
  • akslepios__
    akslepios__ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25
    +1 yıl

    Anneliği doğum şekli belirlemez arkdaşım normal doğum istiyordu sezeryan olmak zorunda kaldı bu yüzden doğum şekliyle değil içindeki vicdanla iç güdüyle alakası olan bir şey..

    1
    0 Yorumla
  • güngibii
    güngibii Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Hamile olmak zaten başlı başına zor birde doğum şekliyle iyice kendilerine eziyet mi etsinler böyle saçma bir şey duymadım isteyen istediği gibi doğursun

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bizim milletimiz cahil kimse kusura bakmasin doktordan kim daha iyi bilebilir senin iyilini

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (64)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Anketler > Doğal doğum yapamayan kadın yarım anne midir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Normal doğum yapmayanlar yarım anne mi oluyor? 102 cevap verildi
Emzirmeyen anne yarım anne mi sayılır? 39 cevap verildi
Fiil ehliyeti olmayan bir kadın çocuk doğurabilir mi? 4 cevap verildi
Sezeryanla doğum yapan kadın yarım anne mi dir ve normal doğum yapan anne tam anne midir? 14 cevap verildi
Çocuk doğuramayan kadın eksik midir? 21 cevap verildi
Çocuk doğurmuş kadın ile doğurmamış kadın? 16 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Toplu gıda zehirlenmeleri sıradan bir haber haline mi geldi?
  • Kızlarım bunu alın aldırın makyaj temizleme yağı alın olur mu?
  • Erkeklerin vereceği bu cevabı çok merak ediyorum ama dürüst olun?
  • Ayak fetişistlerine kötü haber bu sene Italya'dan geldi. Nereye gitsin simdi bu garipler 🥺?
  • Kredi kartımın borcunun her ay yarı yarıya ödeyeceğim borçu kapatamıyorum bir şey olur mu?
  • Evli olmama rağmen neden erkekler adım atıyor?
  • Aşk size nasıl hissettiriyor?
  • Nabız hızınız nasıl?
  • Sarılıp uyumak istediğiniz birisi var mııııı?
  • Giyinme odası önemli bir mevzu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨