Çocuğum olursa en büyük şansılığı olacağımı düşündüğüm için çocuk düşünmüyorum. Ama bu çocukları sevmediğim anlamına gelmez. Bence psikolojik açıdan benim çocuğum olması onu yorar. Şansı ise tek torun olacağı için tüm ilgi maddi manevi ona verilir. Buda şans mı olur yoksa şımarık bir çocuğa dönüşüp şansızlık mı olur bilmiyorum:)
Çocuklarımın en büyük şansı ben ve benim ailem bunu her zaman dile getiriyorlar. Babam annem kardeşlerim her zaman maddi ve manevi ki özellikle sevgiden yana çok şanslılar her zaman yanlarında olduk ve onları destekledik.
En İyi Cevaplar