Hamileyim kilo aldım ve kendime pek bakamıyorum. Eşim benden uzaklaşıyor, gözü dışarı kayıyor olabilir mi 🤦🏻‍♀️?

Hamile olduğum için 10 kilo aldım. Bir yandan taşınıyoruz, ev topladığım için kendime pek bakamıyorum bu aralar. İşim başımdan aşkın. Eşim tosuncuk, maymuncuk gibi şakalar yapıyor. Sabah sinir etti beni. İş yerinde de beraber çalıştığı kadınlar var. Onlarla konuşurken gayet güzel konuşuyor, bana gelince de sinir sinir hareketler... Sizce gözü dışarı kayıyor olabilir mi? Şaka yapıyorum, seni sinir etmek için söylüyorum diyor ama ne bileyim sonuçta bunca işin gücün arasında kendimi saldım ben de biraz. Bir yandan da ben her gün işten gelince onunla olmak istiyorum, neden her gün istiyorsun her gün yapmak zorunda mıyız diyor. Acaba canı mı istemiyor yoksa benden mi soğuyor? Sizce durum nedir, yorum alabilir miyim?
Hamileyim kilo aldım ve kendime pek bakamıyorum. Eşim benden uzaklaşıyor, gözü dışarı kayıyor olabilir mi 🤦🏻‍♀️?
Cevapla