Engelli bireylerin yük olduğunu düşünüyor musunuz?
Doğururum
Aldırırım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yani benim için sorun değil ben bakarım ama büyüyecek insan içine karışması gerekecek engelli olduğu için ayrımcılık olacak kendini kötü hissedecek ben bakarım benim için sorun değil ama kendisi için sorun olmasın diye aldırırdım
Son zamanlarda farkındasındır çok çoğaldı, düşünmeden edemiyorum olsa ben ne yapardım diye.. Büyük ihtimalle bende istemezdim.
doğacak çocuğa yazık ona eziyet etmem doğmaması daha iyi kimse sakat olmak istemez
Cevap
3Cevap
Aldırırım
hayır asla ne yükü o ne olursa olsun benim kendi çocuğum yavrum olur ona asla kıyamam
Olayın içinde olunca farklı oluyor ya kıyamam gibi hissediyorum
Dünyanın en zor sorularından biri
Hiç sorunum yok o ban allahın emaneti.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar