Doktor iç karnın geniş dedi 4 aylık hamileyim ve çok az karnım var diye hamile olan bi arkadaşım çocuğun çok zayıf olucak filan diyor ama doktor her şey normal dedi sizce
Ne yapmalıyım?
Ne yapmalıyım?
Her kadının yapısı farklıdır. Bazısının hamileliğinde hiç karnı çıkmaz, hatta doğum yaptığına şaşırırsın ve bazısı sanki ikiz üçüz hamile gibi olur.
Bende çok eleştirilmiştim. Doğuma giderken beni görenler benim karnım seninki kadarken ben 5-6 aylık hamileydim diyorlardı. Annenin karnı çıkmıyorsa çocuk zayıf olacak diye bir şey yok 3.200gr doğdu çocuğum, gayet yeterli bir kilo bence.
Millete takılma, her şeyi çok iyi bilirler...
Cevap
1Cevap
Bizim toplumda herkes her b*ku biliyor, boş boş konuşuyor. Kulaklarını tıka hiç umursama bile, hamile hamile bir de bunları düşünüp üzülme
Ya zaten ağzının payını veriyorum da profesör doktor gibi herseyi bilmeleri ayrı bi komik
Muhtemelen kilo aldı ve seni kıskanıyor laf ediyor sana
Evet kaç kilo aldı hatta gerekenden fazla aldı
Fesat zaten herşeyime nazar değiriyor garip bi insan
Her söylenene kulak asma. doktor her şey yolunda diyorsa yolundadır.
Insanlar neyi elestireceklerini sasirmislar artik🙄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?