Tabi her baba ağır baba rolünde değil kimisi çok şevkatli sevecen oluyor
Türkiye de bir çok baba olan insan hep ağır baba rolünü oynar, çocuk bebekken sevgisini gösterip ilgilense bile zamanla 10 yaşından sonra değişiyorlar hep, babalar zamanla oğullarına ilgi göstermemeye ve sevgisini göstermemeye başlıyor tabi gene seviyor babalar ama hiç sevgiyi dışa vurmuyorlar hep içe çekiyorlar veya hep oğullarına bağırıp duruyorlar, her baba öyle olmasa bile 100%60 babalar ağır baba rolünde oluyor, hatta o ağır babaların çoğu sadece oğullarını para ile istediğini alarak sevdiğini sanıyor, neden türkiye de babaların çoğu erkek çocuklarına çok sevgi göstermiyor ağor baba olup çocuklarına bağırıyor ki, erkek torunları falan olunca torunlarına karşı yumuşuyorlar ama erkek çocuklarına karşı sert oluyorlar nedense, bir de sadece erkek dememin nedeni Türkiye de Babaların 100%85 i kızlarına ağır baba rolünü yapmıyor çünkü kızların ilk aşkı babalarıdır, kızlar babalarına bağlı oluyor ve babalar da kızlarına bağlı oluyor tabi kötü babalar var kızlarını döven işkence eden satan evlendiren babalar var ama onlara baba bile denmez
Bi arkadaşımla da bu konuyu tartışınca bana Erkek çocukları şımarmasın diye ağır baba rolü yapıyorlar demişti ama bu bana saçma geldi niye bir insan evladına sırf şımarmasın diye ağır baba rolünü oynar ki
Bu arada dediğim gibi her insan Türkiye de ağır baba rolünü yapmıyor ama genede ağır baba rolü yapanlar yapmayanlara göre fazla
Bir de yurt dışını örnek vermedim sadece türkiye için dedim
Türkiye de bir çok baba olan insan hep ağır baba rolünü oynar, çocuk bebekken sevgisini gösterip ilgilense bile zamanla 10 yaşından sonra değişiyorlar hep, babalar zamanla oğullarına ilgi göstermemeye ve sevgisini göstermemeye başlıyor tabi gene seviyor babalar ama hiç sevgiyi dışa vurmuyorlar hep içe çekiyorlar veya hep oğullarına bağırıp duruyorlar, her baba öyle olmasa bile 100%60 babalar ağır baba rolünde oluyor, hatta o ağır babaların çoğu sadece oğullarını para ile istediğini alarak sevdiğini sanıyor, neden türkiye de babaların çoğu erkek çocuklarına çok sevgi göstermiyor ağor baba olup çocuklarına bağırıyor ki, erkek torunları falan olunca torunlarına karşı yumuşuyorlar ama erkek çocuklarına karşı sert oluyorlar nedense, bir de sadece erkek dememin nedeni Türkiye de Babaların 100%85 i kızlarına ağır baba rolünü yapmıyor çünkü kızların ilk aşkı babalarıdır, kızlar babalarına bağlı oluyor ve babalar da kızlarına bağlı oluyor tabi kötü babalar var kızlarını döven işkence eden satan evlendiren babalar var ama onlara baba bile denmez
Bi arkadaşımla da bu konuyu tartışınca bana Erkek çocukları şımarmasın diye ağır baba rolü yapıyorlar demişti ama bu bana saçma geldi niye bir insan evladına sırf şımarmasın diye ağır baba rolünü oynar ki
Bu arada dediğim gibi her insan Türkiye de ağır baba rolünü yapmıyor ama genede ağır baba rolü yapanlar yapmayanlara göre fazla
Bir de yurt dışını örnek vermedim sadece türkiye için dedim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer