Bir çocuğun yaşından büyük davranması sorun mudur avantaj mı?

Olgun davranışlar sergileyen bir çocuk size normal mi gelir yoksa normal dışı mı?
Bir çocuğun yaşından büyük davranması sorun mudur avantaj mı?
#reda
Güncellemeler
+1 yıl
Yani belli bir yere kadar evet avantaj ama çocukta yani adı üstünde çocuksa fakat dünyanın bütün dertlerini üstlenmiş gibi davranışlar sergiliyorsa sorun var demektir
Bir çocuğun yaşından büyük davranması sorun mudur avantaj mı?
Cevapla