Henüz 21 yaşındayım çok düzenli bir regl döngüm yok aşırı çocuk sahibi olmak istiyorum iyi bir anne olacağımı düşünüyorum. Evlenmek istemiyorum bir adamla ömrümü geçirmek istemiyorum işten eve, evden işe döngümüz olsun istemiyorum kamp yapalım onu yapalım şu müzeyi gezelim kafasında biriyim çocuğumu da kendim gibi şekillendirmek istiyorum kimse müdahale etmemeli. Yeterince param var okulum bittiğinde master için yurt dışına çıkacağım 26-27 yaşlarında bu işlemi gerçekleştirmeyi düşünüyorum ayrıca kuzey Avrupalı donör seçeneği de bolmuş.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılyani çocuk yetiştirmek zor başta ona hazırmısın onu bir düşün yani bazen iki kişi ile içinden çıkamayanlar var ki tek yapacağım diyorsun ikincisi de yani pişman olurmusun bilemem çocuktan yana kimse pişman olmaz tabi ki ama tek başına yaptığın için olabilirsin... birde çocuk açısından düşün onun hiç bir zaman örnek alacagı bir babası yok yani kimbili kimin parçası belli bir yaşa geldiginde annen sana baban yok seni tanımadığım bir adamdan yaptım dese hoş olur mu şahsen bana deseler ben neyim mk labaratuar parçası mıyım diye hayatı sorgulardım
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Yazik biraz ayni kafaya sahip birisini bulabilirsin. çocuğun bir p. i. c olacağına en azından ileride babam kim dediğinde o zaman vereceğin cevap sence ne olabilir onu düşündün mu? Ayrica imkanın varda mutluluk için mutlu olmak için birileri de vardır umarım dualarım seninle tanımıyorum seni ama en güzeli senin olsun 👋
14 Yorumla
Soran+1 yılİlla babası belli olsun diye zorla biri ile mi ilişkiye gireyim evleneyim midem bulanıyor
Yaşın itibari ile duygu ve düşüncelerin yön değiştirecek. Hata yapmak için ergen yaştasın. Sen kendini yeni tanımaya başlamışken kendine yön verirken bile danışıyorsan birde çocuk yapıp onun hayatınıda yok etme. Babası belirsiz bir çocuk ruhsal olarak büyük çöküntü yaşar.
00 Yorumla
+1 yılBaba sevgisinden mahrum büyüyen bir çocuk dünyaya getirmek mi? Düşüncene saygı duyarım lakin desteklemiyorum. Aile, birliğinden bir haber olacak. Yarın öbür gün arkadaşlarını kıskanabilir. Sen kendi keyfin için yapıcaksan hiç yapma daha iyi. Biraz empati kurmanı tavsiye ederim.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
38
Cevap
60Cevap
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılZannetmiyorum ya bence olmasın
20 Yorumla
+1 yılHer ne kadar baba faktörünü çocuga bakmıyor ben bakarım şeklinde görsende baba bir çocugun büyümesinde önemli bir etken. Anne şefkat gösterirken baba otorite ile çocuğun hatalara sapmasını engelleyen bir faktör. Anne ve baba birbirini çocuğa karşı dengeleyen bir faktör. Bunları tek başına ne kadar başarırsın belli olmaz. Diğer yandan çocuk açısından bakacak olursan babası olmayan bir çocuk. Diğer çocuklar babaları ile birşeyler yaptıklarını anlattıklarında senin çocuk mahzun olacak içine atacaktır. Ayrıca seninde gönlüne hitap edebilecek sana kendini sevdirecek birisi çıkabilir. Umutsuz olma.
40 YorumlaÖncelikle en baştan fikrimi açıklayayım bence olursun. Bu çocuk bir babaya ihtiyaç duyacak ama kimsesi olmayacak. Kendini şu anda tamamlayıcı birisi olarak görmen gayet normal ama o çocuk büyüdüğü zaman sadece anne sevgisine değil, aynı zamanda baba sevgisine de muhtaç olacak. Babası olmadığı için onu kimse tam olarak koruyamayacak. Düşünün mesela sizin anneniz sizi sperm bankası sayesinde dünyaya getirseydi siz nasıl bir yaşam sürerdiniz? Allah korusun bu dusuncesiz hareketiniz ileride o çocuğun kendisine zarar vermesine bile sebep olabilir. Neden mi? Çünkü çok afedersiniz ama argo anlamıyla bir p*çe annelik yapacaksınız. Çocuğa okuldaki insanların neler diyecegini düşünüp ona göre karar vermeniz en iyisi. Eğer yine de bu sperm bankası denen şeyden çocuk sahibi olmak istiyorsanız sonuçlarına katlanmayı da göze alın çünkü çocuğunuz normal birisi olmayacak. Teşekkürler.
20 Yorumla
+1 yılBence çok tatlı bi fikir seninle arkadaş gibi tatlı bi kızın olacak veya oğlun. Onu küçükken her şeyden koruyup koşulsuz sevceksin kimseye ihtiyacı olmadan büyütüceksin ve çok güzel zamanlar geçiriceksiniz. Düşüncen gerçekten hoş erkeklerin ta a*ına koyim
23 Yorumla
Soran+1 yıl❤️❤️
- +1 yıl
Dcıddksjkjdjd sana bi şey söyliyim mi bence bi 100 yıl sonra kadın bilim insanları tarafından sperm üretilmeye başlanıcak ve o zaman erkekler boku yicek jdjdujd5d
+1 yılbence çok yanlış. başkasının çocuğunu büyütmek çok tuhaf. bu şey gibi, kimsesiz bir çocuğu büyütmek gibi. özünde anne gibi hissedersin ama biraz tuhaf. ayrıca o adamın da genlerini taşıyabilir. sperm bankasına sperm bağışlayan işsiz, parasız, ciğerini satacak insanların olduğu bir evrende senin çocuk nasıl çıkar bilmiyorum. d
024 Yorumla
Soran+1 yılSonuçta ben doğuracağım benim çocuğum olacak niye başkasının çocuğu olsun
- +1 yıl
senin doğurman hiçbir şey ifade etmiyor:d sen sadece var olan spermi dölleyerek bir birey haline getirmede yardımcı oluyorsun:d babanın genleri de gelecek. senden de alacak. tanımadığın bir insanın genini taşıyacak çocuğun. çok yüz kızartıcı değil mi?
Soran+1 yılBenim parçam oluyor sonuçta benim çocuğum yani dışarda gördüğün tüm insanlar aslında anasından babasından değil mi? Sadece burada bir ilişki kurmadığı birinden alıyorsun. Hem benim genim hem karşı tarafın. Bana yüz kızartıcı gelmiyor ben çocuk sahibi olmak istiyorum bu isteği sana anlatmam mümkün değil
- +1 yıl
ben senin ne istediğini anladım lakin çok sığ yaklaşıyorsunuz olaya çünkü dediğimi bir türlü idrak edecek zihinsel kapasite yok. kısa ve öz yazıcam cevap yazma:d
hiç tanımadığın birisinden aldığın sperm,-ki bu tecavüzcü olabilir, sapık olabilir, katil olabilir kaldı ki bunlar babasından ona miras kalmış olabilir, kendinde bazı fiziksel ve ruhsal hastalıklar olabilir,-kaldı ki bu kişinin sperminden dolayı çocuğa genetik hastalıklar geçebilir, bunları hiç düşünmeyip, OMO bon sperm ostoyorom yo dersen buyursunlar :d
Soran+1 yılBence burada asıl zekasız olan sensin önüne gelenden almıyorlar hiç gidip araştırdın mı? Sosyal yaşantısından hastalıklarına kadar bakıyorlar düz taban erkekleri bile dönor olarak kabul etmiyorlar sen ne anlatıyorsun
- +1 yıl
'çocuğumu da kendim gibi şekillendirmek istiyorum'
sen daha çocuğunun özgür yetişmesine mani oluyorsun o doğmadan. sen daha doğmamış çocuğunun zihnini resmetmeye çalışıyorsun:d
gerçekten senden iyi anne olur kuşkusuz:d
bu nasıl barbarlıktır?
Soran+1 yılPeki öncesine baktın mı? Ben şu ideolojiyi şu dini mi aşılayacağım dedim?
kamp yapalım onu yapalım şu müzeyi gezelim kafasında biriyim çocuğumu da kendim gibi şekillendirmek istiyorum
Aynen bu cümleyi yazmışım. Zorla kalkıp müzeye götürmeyeceğim ya bunun neresi barbarlık olabilir ne saçma sapan duyar kasıyorsun ya- +1 yıl
soru sormuşsun, ben de senin hoşuna gitmeyecek bir eleiştiri yaptım. bunu adı neden duyar olsun?
istiyorsunuz ki herkes size olumlu yazsın. ben yazmıyorum. yani sonuçta kötü eleştirme hakkım da var. lakin burada çocuğunuz müze gezmeyi, kamp yapmayı sevmeyebilir, bunları aklınızdan çıkarıyorsunuz. her neyse, sizin çocuğunuz:d lakin dediğim gibi siz her ne kadar test yapıyorlar deseniz de, babasını bilmeyecek, babanın ne demek olduğunu bilmeyen bir çocuk getirerek onu eksik büyütebilirsiniz, bundan mutluluk duyacaksınız buyrun deneyin, görün.
Soran+1 yılSen olumsuz yorum yapmıyorsun kendi perspektifinden bakıyorsun cümle cımbızlayıp sen öylesin böylesin diyorsun ben sana onu sormuyorum ya? Neyse iyi akşamlar daha yazmazsan sevinirim
- +1 yıl
bu erkeklerin nasıl bi düşünce yapısı var lan herkesi kendi gibi ªptal zannediyorlar
- +1 yıl
@BenYohumAslında bu varoş kullanıcı adınla, hiçbir çıkarım yapmadan bana *ptal diyen bir mahluk, oh siz kimsiniz ki?:d belki sizin de geniniz de babanız farklıdır?:d
Soran+1 yılŞimdi sen laf mı sokmuş oldun
- +1 yıl
ben zaten evlatlığım konuşma biçiminden ne derece bilgi seviyesinde olduğun gayet anlaşılıyor
- +1 yıl
soru sahibi, sen muhattabım değilsin, yazma dedin, yazmayacaktım lakin araya birisi girdi. çekil oradan, ya da kaldır görüşümü ki şu mahluk rahatsız etmesin.
- +1 yıl
ne o hemen kaçıyor muydun
- +1 yıl
@BenYohumAslında pekala:d yazma daha fazla, kirletme.
- +1 yıl
senin olduğun yer zaten yeterince kirli değil mi
- +1 yıl
@BenYohumAslında oysa ben seninle yazışırken ellerimde eldivenle yazıyordum, öylesine geliyor o varoş, her şeye sürten, her şeye karışan koku:d bana eleştiri yapacaksan gel yüzüme söyle, burada başkasının gönderisinin altında boş yapma lütfen :d
Soran+1 yılArkadaşım çok rahatsız oluyorsan engelle yazma neyin sidik yarışındasın?
- +1 yıl
senden iyi boş mu var lan
- +1 yıl
daha neyin nasıl yapıldığını bilmiyon
- +1 yıl
@BenYohumAslında wuqeıdjkaw nasıl bir barbar bir şeysin sen ya. -lan- diyor bana. sana bin kez de var*ş desem sen yine utanmayacaksın, yazma artık.
- +1 yıl
slk slk konuşan biri beni mi eleştiriyor çok komik cidden
- +1 yıl
bende en azından yüz var sende o da yok
anlaşmalı olarak birisiyle ilişki yaşayıp çocuk sahibi de olabilirsin. Zamanen kadının birisi para karşılığı teklif etmişti bana :D çocukları görmiceksin hak talep etmiceksin arayıp sormucaksın ilişki yaşıcaz ve ben hamile kalıcam paranı doğumdan sonra alıp çekip gitceksin demişti :D parasını az bulduğum için kabul etmemiştim jsjskjdskdf
00 YorumlaDinen uygun değil, sosyolojik olarak uygun değil, geleneksel olarak uygun değil, pedagojik olarak uygun değil, Çocuk psikolojisi anlamında uygun değil. Pişman olmanız garanti. Yaşınız henüz doğru karar verme anlamında biraz düşük acele etmeyin derim
311 Yorumla- +1 yıl
Ruhu fhise olunca insanin boyle sorular yaziyolar iste cevap vermeye tenezzul etmissiniz yine de onun yerine utandik yinede sagolun siz
Soran+1 yıl@oznurzeynep94 hoşuna gitmediyse soru bas git ne her yere yazıyosun sanane ama dimi?
- +1 yıl
Kirildin mi cen ceni yerim ben oy oy kucuma benim pwpwpp
Soran+1 yıl@oznurzeynep94 zavallı
- +1 yıl
Yorumlari oku bakalim asil zavalli kimmis pwpwpw
Soran+1 yıl@oznurzeynep94 dul kadın kocası bunu boşamış ahlaktan bahseden ailesinden biriyle evlenmiş adamda bundan bir cacık olmaz diye boşamış anlıyorum senin gibi dulların biraz ilgiye ihtiyacı vardır birası senin için güzel bir platform değerlendirmeye çalış
- +1 yıl
Pwpwpwpw kendin gibi kevase sandin galiba beni seninki
Soran+1 yıl@oznurzeynep94 hadi dul karı sana izin verdim burada stres atabilirsin onun bunun yorumunun altına 😂
- +1 yıl
Biz en azinsan yorumlarin altina ya sen pwpwpwp
Böyle birseyi ilk defa duyuyorum. Bebek seviyorsun yani anne olmak istiyorsun neden pişmanlık hissedeceksin ki? Bunu ben de yapmak isterim çünkü ben de anne olmayı çok isterim. Ve ben de eş istemiyorum. Umarım senin için en iyisi olur. 🌸
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılO çocuk senin yüzünden ileride okul hayatına başladığında arkadaşları tarafından dışlanabilir, rencide edilebilir, lakaplara maruz kalabilir. Muhtemelen hayatı boyunca psikolojik şiddet görecek. Yurt dışında yaşayacaksan sorun yok ama Türkiye şartlarında zor bir süreç seni bekliyor olacak.
10 Yorumla
+1 yılDaha okulun bitmemiş. Master yaparken yalnız bi çocuğa bakamazsın. Bence çok ergence bi düşünce senin ki.
42 Yorumla
Soran+1 yılYaparken demedim bitikten sonra dedim neresi ergence
- +1 yıl
Yinede mantıklı değil. Bence bi kaç sene sonra tekrar düşün bunları.
+1 yıltamam 26 veya 27 ye geldigin zaman bunu gene dusunursun insanogluyuz dusunceler tutumlar davranislar degisebilir bir yerde takili kalmani tavsiye etmiyorum
40 Yorumla
+1 yılBu düşündüklerini düşünen biri bana göre iyi bir anne olamaz. Daha baştan babasız eksik bir yavruyu dünyaya getirmeyi düşünüyorsun. Babayı arayacak bir yavru❗kedi köpek değil insan sonuçta.
16 Yorumla
Soran+1 yılBu yöntem ile hamile kalıp çok güzel anne olmuş kadınlar var baba çokta şart değil ben istemiyorum
- +1 yıl
Senn değil çocuk ister
Soran+1 yılSanmıyorum babalar çok işlevli değil özellikle Türk babaları
- +1 yıl
Yavrusunu seven anne onu eksik dünyaya getirmez
Soran+1 yılYa niye eksik olsun ne biçim fantastik bir dünyanız var
- +1 yıl
Hayat seçimlerdir buda sizin hayatınız.
Gizli Üye(25-29)+1 yılKuzey Avrupalıların genleri çok hoş imkanım olsa bende yapardım yani
17 Yorumla- +1 yıl
Kuzey Avrupa'da olsaydın muhtemelen yaptığın p. çin babasını tanımazdın. Euronews haber yaptı Danimarka'da tecavüz kültürü var diye. Tecavüze uğrayan kadınlar artık şikayetçi bile olmuyor. Çünkü polis tahkikat bile yapmıyor. Normal kabul ediliyor.
İzlanda'da çocukların yarısı kendi babalarının kim olduğunu bilmiyorlar.
Soran+1 yıl@skidji günün şakası
Soran+1 yıl@skidji Türkiye için de ne haberler yapıyorlar siz ne sanıyorsunuz kendinizi nimet misiniz Türk erkekleri olarak skdjskfjs
Soran+1 yıl@skidji olay babayı tanımak mı 😂 sizin tecavüz dediğiniz kadınların, insanların bildirim yapması Avrupa görmesek inanacağız. Personal Space kavramı Orada aşırı önemli olduğu için yakınına girince bile şikayet ediyorlar. Prada kaç karın acaba bugün şunu giysem taciz edilir miyim diye düşünüyordur? Burada kadınlar düşünüyor yine aynı şekilde Türkiye kadınlar için en tehlikeli ülkelerden biri
O çocuk ilerde bir babası olsun ister bu onun en doğal hakkı doğal yollardan çocuk sahibi olmayı dene
30 YorumlaBir çocuğun babasız büyümesi zor değil mi sadece kendin için düşünmesen bu konuyu aslında daha mantıklı kararlar alabilirsin
30 Yorumla
+1 yılsen ne kadar kafanda olanlar programlar kurmuşsun. hayatını yaşa şimdiden. kimse seni zorla çocuk sahibi yapmıyor. biyolojik saatin çocuk istiyor. peki cinsel hayat için erkeğe ihtiyaç duymacak mısın
04 Yorumla
Soran+1 yılÇoğu kadın penetrasyondan zaten keyif almıyor ben de almıyorum mastürbasyon yeterli olur ayrıca istersem yine ilişkiye girerim ne olacak ki. Ama ben genel olarak erkeklerden biraz tiksiniyorum cinsel manada değil
- +1 yıl
erkekler sana kaba gelebilir ama çocuk yapacaksan erkeksiz olamaz. belki takıldığın erkekler sana kötü davrandılar. erkekleri kullanmasını bilirsen aslında hayatını daha bir düzene sokarsın
Soran+1 yılUğraşmak istemiyorum erkeklerle
- +1 yıl
yalnız kalırsan maalesef erkekler seninle uğraştırır. bir erkek sana paratoner olur.
Gizli Üye(30-35)+1 yılFarz et böyle yaptin o cocugun senin hayalindeki gibi olucak mi? ne diyon be kadin ne müzesi derse it kopuk olursa oturur aglarsin arkadas yerine basina bela olursa. Her hayalimiz kusursuz gerceklesse ohoooo
20 Yorumla
+1 yılAy genetiği nasıl ailesinde psikopatlar var mı hastalık var mı nasıl bileceksin
26 Yorumla
Soran+1 yılBunun için bir sürü test yapıyorlarmış
- +1 yıl
Psikolojik de yapılıyor muymuş
Soran+1 yılŞizofreni gibi hastalıklar genetik insanların sosyal hayatına kadar bakıyorlar
- +1 yıl
Bilemedim ya soya sopa da bakıyorlar mı ki
Soran+1 yılEvet canım ben de öyle çok düşündüm bakıyorlarmış donörlerin çocukluk resmi veriliyor gösteriliyor en son
- +1 yıl
Allah bağışlasın o zaman şimdiden balım
Bu dediklerin için neden kafana göre biriyle evlenmiyosun onu anlamadım. Henüz daha erken olgunlaşınca doğru karar verirsin heralde
02 Yorumla
Soran+1 yılİstemiyorum erkek
Maddiyatın var mı? 2 gün sonra parasız kaldığında kaldırıp atacaksan baştan kalkışma.
Var ise ailen ne diyor?06 Yorumla
Soran+1 yılVar maddiyatım
Soran+1 yılBen bakarım İnan çok çok istiyorum çocukluğumdan beri bebek hastasıyım ve Ayrıca öyle bir laf ettin ki sanki Türkiye’de çalışan annelerin eşleri bakıyor bebeğe
Soran+1 yılTeşekkür ederim yabancı bir ülkede yaşayacağım şu an durumun iyi çok para biriktiren biriyim masterımı tamamladıktan sonra da biriktireceğim para ve sonrasında zaten işim yüksek maaşlı bir iş olduğu için rahat ederiz diye düşünüyorum
Ne güzel bişi lan. Ben çocuk sahibi olmak istesem gidip illa birisiyle birlikte olmam gerekiyor. Kadınlarda böyle bir problem kalmadı artık
01 Yorumla
Soran+1 yılTürkiye’de yasak
+1 yılBence yapmamalısın bir süre daha hayatını düzene koy
Ve çocuğun babasız büyümesi de bencilce olmaz mı sence06 Yorumla
Soran+1 yılYok neden bencilce olsun benim babam vardı da noldu keşke olmasaydı
- +1 yıl
Sen babasız büyüdün diye o da mı mahrum büyümeli
Soran+1 yılYok babasız büyümedim yanımızdaydı büyüyene kadar ama keşke olmasaydı babalık çokta önemli bir kurum değil
- +1 yıl
Her baba senin baban gibi değil yalnız
İleride bu seçiminden dolayı çocuğun sana hesap sorduğunda ya yalan söyleyeceksin ya da gerçekleri.
Umarım çocuğun o gün bu bencilce davranışı affedip seni suçlamaz
Soran+1 yılBabalar çok işlevli değil çoğu Türk baba uzaktan yanında duruyor çoğu psikolojisini bozuyor insanın. Doğruyu söyleyeceğim zaten yabancı ülkede yaşayacağız
- +1 yıl
Olay babanın işlevli olması değil anne baba evlat üçlüsünden bir parçanın eksik olması.
Benim düşünceme göre eğer aile olunuyorsa birlik beraberlik olmalı.
Bunlar kendi düşüncem senin seçimlerini etkileyeceğini sanmıyorum. Sadece sorduğun soruda görüş paylaştım o kadarcık
Sen koca istemiyorsun da çocuk da baba istemiyor mu acaba? Çocuk adına nasıl karar verebiliyorsun!
20 YorumlaUmarım isveçli gay bir evsizin spermine denk gelmezsin shuzsvzys
20 YorumlaÇocuğu yap eywallah babam nerde diyince. Karşıki dağların arkasında mı diyeceksin?
20 YorumlaBunu ben de düşünüyorum bazen, evlenmek yerine sadece çocuk yapmak için biriyle birlikte olsam ve sonra herkes yoluna gitse diyorm
00 YorumlaYakışıklı boyu boyuna uygun tipi güzel cahil olmayan birini bul kafana göre seç sonra imam nikahı yap en azından sonra ayrıl.
00 YorumlaZamanla düşüncelerin yerine oturacak bence o zaman daha net ve keskin kararlar vereceksin. şu an bu düşüncelerini ertelemelisin.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKoca bir cahil olduğunu düşünüyorum. Görende tek bizdeki erkekler suçlu sanır aw, gitte aşırı sağcı bir Avrupalı bul. Seni de ananı da sevsin. Sonra milliyetin değil bireyin önemli olduğunu anlarsın.
01 Yorumla
Soran+1 yılMilliyet ne alaka?
O yaşlarda bende sallardım, ne çocuğu falan. Asla çocuk istemem derdim. Yani şimdi konuşman için erken. Sen o yaşa bir gel. Yapacağın zaman dersin.
00 Yorumlabence sperm bankası düşünme kuzey avrupalı biriyle birlikte ol? win win
02 Yorumla
Soran+1 yılOnu kolay bulamam ya
- +1 yıl
bulursun bi gece için kfjdsjkfjk
Yorumlari merak ettim hem cinslerimiz baya sulanmis ne gerek var gel yapayim vereyim gibisinden (: bayanlarda oyle sacmalikmi olur demis geneli hayat senin hayatin bildigin dusuncen neyse o yolda git bencede ne kaybedicen ki
00 Yorumla21 yaşında anne olmak mı? bence çok yanlış yoldasın. önce kariyerini yola sok derim
10 YorumlaBen tasvip etmiyorum şahsen. Zaten 27 yaşına kadar fikirlerin takla atar.
10 YorumlaSen o yaşa bi gel de bence o zaman fikirlerin aynı kalmayacak.
10 Yorumla
+1 yılBunun kararını o zaman geldiğinde daha sağlıklı verirsin
00 YorumlaBak burada ne kadar istekli boga var... kac kilo sperm istersen çıkartırlar...😅😅
00 Yorumla
+1 yılAvrupa'ya gidince fikrin değişir bence sperm bankasına ihtiyacın kalmaz
00 YorumlaBabasız çocuk büyütmek sanırım yaşayabileceğin en büyük zorluklardandır
00 Yorumla
+1 yılBabasını bilmek isteyecektir ilerde çocuk sana sorun olmasada doğan çocuğa sorun olabilir
00 YorumlaBence olur lan illa baba mı olcak
İlla rol model alcak birini bulur çocuklar00 YorumlaBende bol bol var ne var bankaya bizde banka sayılırız cxnxnnx
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKanka eş arayan bulamayan birçok düzgün erkek var, sperm bankasından sperm satan soysuzdansa git tatlı bi adamdan hamile kal
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yıl10 Yorumla
+1 yılÇocuk yaparsan masterin zor olur. Hem insan hayatı hangi noktada değişecek bilemez biraz daha düşün derim istersen yumurta dondurt
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılÇok yanlış yol bu, ilerde sıkıntı çekersin bence böyle yaparsan, ama bilinmezde tabi, yine de karar senin.
00 Yorumlaİlerde birini sevebilirsin yani belki o zmn fikrin degisir yani bi gun o cocuk kalkip benim babam kim diye sormicakmi ya da arkadaslarina cevresine baktiginda bi eksiklik olmayckmi sence o cocukta yapma bence
00 YorumlaÇocuk & Ebeveyn konusunda 354 cevap paylaştı. Bı çocugun hem anneye hem babaya ihtiyacı olacaktır bunu onun elinden alırsan bı yönü hep eksik kalacaktır
00 Yorumla21 yasinda anne olmak icin asiri erken herseyden once 30una kadar beklemeni öneririm daha kendim bi nebze cocukken bir bebegin sorumlulugunu almak cok fazla sorun olacaktir
19 Yorumla- +1 yıl
Zaten öyle her insana sperm bankası vermiyorki
- +1 yıl
Nasıl verildiği hakkında bilgin var mı
- +1 yıl
Sperm bankasunda sperm Yok yani kutular içinde
- +1 yıl
Anladimmm
- +1 yıl
Kutun kapalı açık olsaydı anlatırdım ama sen bilirsin
- +1 yıl
Rica ederim iyi geceler
Zenci Arap spermine falan denk gelme de
42 Yorumla
Soran+1 yılYok ya
+1 yılbence aile sıcaklığı ve sevgisiyle büyümek her çocuğun hakkı ben bu işlere pek sıcak bakamıyorm
20 Yorumla
+1 yılÇocuğun anne benim babam kim diyince , yavrum senin babanın kim olduğu belli değil , seni sperm bankasından dünyaya getirdim mi diyeceksin.
00 Yorumla
+1 yılBence sacma abi dunyada milyon tane erkek var hic biri mi sana gore degil. Neden babali cocuk buyutmek varken babasiz buyutesin ki
00 YorumlaHocam evleneceğin kişi senin kafanda olur merak etme
00 YorumlaÇocuğun hem anne hem de babayla büyümesi lazım kafana göre iş yapma bence
00 YorumlaYeterince paran varsa düşünme sperm bankasından değilde istediğin bir erkekten yap bence
00 YorumlaCocuk için kötü olur. İleride birçok soru ile muhatap kalması zora sokar yani
00 Yorumla
+1 yılBence hiç uğraşma. tanimadigin birinden al yapan olur mesela benim spermlerkn değeri yüksek 🙈🙈
01 Yorumla- +1 yıl
Bence şimdiden denemeye baslayalim
+1 yılBence pisman olursun yapma
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNe icin geliyoruz bu dünyaya dinden uzak beyinsiz
50 Yorumla- Devamını Gör (38)
Devamını Gör(83)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Sperm bankasından hamile kalmak istiyorum sizce pişman olur muyum?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer