Sperm bankasından hamile kalmak istiyorum sizce pişman olur muyum?

Henüz 21 yaşındayım çok düzenli bir regl döngüm yok aşırı çocuk sahibi olmak istiyorum iyi bir anne olacağımı düşünüyorum. Evlenmek istemiyorum bir adamla ömrümü geçirmek istemiyorum işten eve, evden işe döngümüz olsun istemiyorum kamp yapalım onu yapalım şu müzeyi gezelim kafasında biriyim çocuğumu da kendim gibi şekillendirmek istiyorum kimse müdahale etmemeli. Yeterince param var okulum bittiğinde master için yurt dışına çıkacağım 26-27 yaşlarında bu işlemi gerçekleştirmeyi düşünüyorum ayrıca kuzey Avrupalı donör seçeneği de bolmuş.
Sperm bankasından hamile kalmak istiyorum sizce pişman olur muyum?
Cevapla