Eşimle ikimiz 1.5 yıldır evliyiz birlikte doktora yapıyoruz. Doktora’nın 3. senesi. Eşim 6 haftalık ikizlere hamile?

Eşim kesinlikle anne olmak istemiyor, doktora sürecini olumsuz etkilemesini istemiyor bakacak insan da yok mecburen aldırmak zorundayız. Bir yandan üzülüyorum diğer yandan baba olmak için çok erken ve ikiz bebeğe bakmaya maddi durumumuz yetmez. İkiz bebeği kürtajla almak demek 2 katı para ödemek mi demek oluyor?
Eşimle ikimiz 1.5 yıldır evliyiz birlikte doktora yapıyoruz. Doktora’nın 3. senesi. Eşim 6 haftalık ikizlere hamile?
Cevapla