9 aydır çocuk istiyoruz sonuç hep negatif ne kadar sabretmem gerekiyor bu süreç nasıl geçecek?

4 ay önce doktora gittim o zaman neredeyse 5 aydır istiyorduk doktor daha olmuyor demek için çok erken dedi çalışmalara devam ediyoruz 9 ay içinde sadece 2 ay ara verdik korona aşısından dolay kalan 7 ay hep negatif yumurtlama günlerimide takip ediyorum.. eşimle her ikimizde doktora gittik hiç bir sorun yok ama neden hamile kalamıyorum 😔
9 aydır çocuk istiyoruz sonuç hep negatif ne kadar sabretmem gerekiyor bu süreç nasıl geçecek?
Cevapla