AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
76Cevap
Karnı belki farklı görünüyor olabilir ama yorumlarda iğrenç demeniz asıl iğrenç olan. Bu insan bi can taşıyor ve özel bir durumda. Vücudunda değişiklik olması normal.
Yorumlarda ne ağlamışsınız hala güzel?
Ablacım karnınızı göstermeden olmuyor mu ya
Bu kadar çirkin hamile karnı görmemiştim
İğrenç olmuş be ne yakışması yüze bak
hamilelik moda mı oldu lan herkes hamilee
Hahahahahahaha
Karın kası estetiği korkunç duruyor 🤦🏻♀️
Oyyyyy hakira olmuş❤❤❤🥰🥰
Aynen öyle kadınlı erkekli kıskanıp çamur atma çabaları. İnsanları anlayamıyorum bilhassa erkekleri çok iyi hatırlıyorum 2008-2009 senelerinde Adriana Lima diye ortalığı ayağa kaldırıyorlardı şimdi kadını kötü göstermeye uğraşmaları çok gülünç Hele ki kızlar bir adım öne sloganını paylaşıp kadını yeren var bu yüzden kimsede ne kadın dayanışmasına inanç kaldı ne de feminizme
mükemmel olmuş
Adriana esmer barbiem seni üzenin âmk
Aynen öyle kadınlı erkekli kıskanıp çamur atma çabaları. İnsanları anlayamıyorum bilhassa erkekleri çok iyi hatırlıyorum 2008-2009 senelerinde Adriana Lima diye ortalığı ayağa kaldırıyorlardı şimdi kadını kötü göstermeye uğraşmaları çok gülünç Hele ki kızlar bir adım öne sloganını paylaşıp kadını yeren var bu yüzden kimsede ne kadın dayanışmasına inanç kaldı ne de feminizme
ameliyatla karın kası olumca böyle oluyor zlclvvl
Ameliyat ile six pack yapılıyor yalnız böyle düz bir kas ameliyat ile olmuyor
Ameliyatlı karın kası yalnız
Şimdi ameliyat ile sadece six pack tarzı bir görünüm yapılıyor böyle düz inen bir karın kası değil. Kızlar bir adım öne sloganını paylaşıp sonra en ufak bir fırsatta kadının kadını kötülemeye çalışması yok mu bu yüzden ne feminizm ne kadın dayanışması hiçbirisi samimi gelmiyor bana
Siz neyin kafasını yaşıyorsunuz? Kadın olarak kadına ne demişim? Hakaret aşağılama sinkaf? Sizin canınız kaos istediyse demek.
Ameliyatlı olmayan bir kadına ameliyatlı demeniz mesela. Kötülemek illaki hakaret etmek ile olmaz bazı olumsuz doğru olmayan yorumlar yapılır onlar da yeterli olur.
Siz hayatınızda spor yapıp hamile kalıp kaslı kaldınız mı? Bu benim engin tecrübemle sabit. Kaos yaratmayın. Ben bi bilgi düştüm bu kadar. Bu da bir tercihtir ona saygı duyarım. Kadına çocuğa yapılan her kötülüğün karşısında oldum hep öyle de olacak siz yaşadığınız kafa yapısı yüzünden bunu dediniz diye bana bişey olmaz. Dediğinizle kalırsınız iyi akşamlar 🤘🏽
Spor yapmadığınız çok belli o zaman :) İnsan karnında bebek varken müdahalede bulundurur mu o karına bunun cevabı belli tabiki hayır :) Kadına yapılan kötülüğün karşısında olduğunuzu söylüyorsunuz ama kadının yaptırmadığı ameliyatı yaptırmış olarak lanse etmeye çalışıyorsunuz. Esas ben sizin zihniyetinizi ve kafa yapınızı düşünmek istemiyorum :) Size de iyi akşamlar
Tamam 🤘🏽
Imm bana göre çok kötü maalesef
Adriana lima ya benzemiyor artık :D
Şeytanın vucut bulmuş haline benziyor bu resimde
Şeytan mı hamile kadın için ne kadar çirkin bir üslup bu böyle seni de bir kadın doğurdu
Karaktersizlik resmen
Neresi ni yakistirdin anlamadim
Nasıl taş gibi ya her tarafı sismis görünüyor
Taş değil bu arada çökmüş.
Karnı çok değişik duruyor
Yüzü çok güzel ama karnı çok tuhaf duruyor
halis mi görüyorum karnı nasıl öyle 🙄
Üzgünüm ama o kadar yakışmamış ki…
Karnını sıka sıka çocuğu öldürmese iyi..
Yakışan bir şey göremedim ben.
Mahremiyet kalmayınca böyle oluyor demeki
Hala çok güzel zalimin kızı
Bu kadını beğenmiyorum
Kadının hamile karnı bile kaslı
Niye bu kadar abartıldığını anlamıyorum
hiç yakışmamış bu arada shakshs
Çocuk kaslı doğacak kskd
Amerikanın oyunları bunlar :)
Kezban olmuş kendine bakmamış
Tamamen ödem oluşmuş.. Doktorunu değiştirmeli.
Bu yakışmış halimi 🤦🏻♂️🤦🏻♂️
Ameliyatlı gibi duruyor bence
Ne yaptılar sana adriam. Elleri kırılsın.
iyi kilo almış bu sefer
Adriana hamile mi kimden ne zaman
Ayol dünkü etiketim düşmedi mi?
Kimden olacak acundandır jsjsjsj
Berbat olmuş. Keşke görmeseydim
Benim pek hoşuma gitmedi 🤷♀️
bilmiyorum yani uygun değil
O nasıl karın ya çok itici 😂
çirkinleşmiş biraz kesin kızı olacak
Rihanna gibi göbeğini açmış
Allah kadınlara akıl fikir versin
ben beğenemedim değişik duruyor
Çok değişik olmuş yüzü şaka mı bu
Ciddi anlamda iğrenç görünüyor.
Şu iki senedir doğuran doğurana
Bu kadın niye hep böyle güzel ya
Yasina gore tas gibi ve hala guzel
Kiskancliktan oyle diyorlar bu kadina bok atanlar bu yaşa gelince iki buklum oluyorlar herkes kendine baksin guzele guzel diyceksin
Kesinlikle öyle kendileri de hamile kalacak o zaman onlara da söylenecek bu sözler
Çok kötü görünüyo bu ne yaaa
Kız ne olmuş buna böyle? 👀
Adriana yalnız bu efsanelerden 😅
nooooolllmuş bu ablaya ne yapmış kendine
Çok ateşli kadın ya 🥰😻
Aynen öyle kadınlı erkekli kıskanıp çamur atma çabaları. İnsanları anlayamıyorum bilhassa erkekleri çok iyi hatırlıyorum 2008-2009 senelerinde Adriana Lima diye ortalığı ayağa kaldırıyorlardı şimdi kadını kötü göstermeye uğraşmaları çok gülünç Hele ki kızlar bir adım öne sloganını paylaşıp kadını yeren var bu yüzden kimsede ne kadın dayanışmasına inanç kaldı ne de feminizme
Ama sizin de hamile bir kadın için seksi iması yapmanız çok seviyesizce. Hamile değilken demeniz uygun olurdu
Argo bişey demedim sadece beğendiğimi söyledim her şeyide uygunsuz görmeyin ya
Hamile haliyle bile güzel demek istedim herşeyi takma burası KizlarSoruyor
çok ilginç bir kadın gerçekten..
Bir tek bana mı güzel gelmiyor bu kadın
Allah'ım günah yazmasın da çok tuhaf görünuyo
Yakışmamış maalesef
Ben seni nerden tanıyorum yaa 🙈
Tanıdığını sanmıyorum abi
Doğrudur :) ama hiç yabancı değilsin. İstanbul'da misin peki
Soyadında '' kal '' geçiyor mu 😊