Adriana Lima yı güzel bulmayan tek Allah'ın kulu ben miyim?

Şimdi kıskanç diyecekler doluşur, bi düşünüyorum kıskanç, her güzel kadına b*k atan bir kız olsam Barbara Palvin ve Doutzen kroues'i da beğenmemem gerekiyor ama onları çok ama çok güzel buluyorum. Ama şu Adriana Lima yı bir türlü beğenmiyorum. Seksi de bulmuyorum. Dişleri kocaman, ağızı kocaman gözleri kısık hiç hoşuma gitmiyor duru bir güzellik yok. Bizim millet Nesine ölüyor? Beli de çok kalın. Ama yine de çirkin demiyorum karıştırmayın
Adriana Lima yı güzel bulmayan tek Allahın kulu ben miyim?
Adriana Lima yı güzel bulmayan tek Allah'ın kulu ben miyim?
Cevapla