Kızım çok soğukkanlı ve duygusuz gelmeye başladı?

Arkadaşlar merhaba bu aralar 12 yaşındaki kızımı çok soğuk hayattan hevesi kaçmış duygusuz şekilde görüyorum masada yemek yerken bazen çok üzgün bir şekilde bir yere dalıyor o bakışları beni bitiriyor resmen kaç kere kızıma okulda bişey olup olmadığını sordum bişey olmadı dedi toplum içinde bazen eli ayağı çok titriyor ve terliyor midesi bulanıyor vs. küçükken de kolay kolay ağlamaz/üzülmezdi ve soğukkanlıydı ama bu aralar bu soğukluğu öyle bir hissediyorum ki onda anlamıyorum ne olduğunu okuldan geliyor direkt yatağında hayal kurmak için yatıyor çok endişeleniyorum onun adına eşimle kızım 1 yaşındayken boşandık daha 11 yaşını yeni bitirmiş kızımda ne olduğunu çok merak ediyorum hem üzgün hem soğuk ve duygusuz anlamıyorum onu ergenliğe de daha girmedi ara sıra kendini odasına kapatır oradan müzik açıp deftere yazı yazardı şimdi onu da yapmıyor çok üzülüyorum onun için sizce ne yapabilirim ve davranışlarının nedeni ne olabilir?
Kızım çok soğukkanlı ve duygusuz gelmeye başladı?
Cevapla