Kızım neden bu kadar sinirli olabilir?

40 yaşındayım kızım 15 yaşında önceden daha iyi niyetli merhametli bir çocuktu geçen sene taekwondo öğrenmeye başladı şuanda da antrenmanlara gidiyor taekwondo öğrenmeye başladığından beridir en ufak şeylere sinirlenmeye herkese bağırıp çağırmaya başladı çok sinirli herkesle sözel fiziksel kavga etme halinde kırıcı ve acımasız bize yine daha az yapıyor geçen gün ben eşim kızım dışarıdaydık bir dilenci birşeyler söyledi benden para istedi ya da bir şey al dedi bende bir şey aldım verdim sonra başka birisi bu dilencilere para vermeyin kolay yoldan para kazanıyorlar dedi aynı dilenci yanımızdan geçiyordu kızımda zehir zıkkım olsun pislik dedi dilencide aldığı şeyi geri verdi bizde kızıma kızdık napiyorsun diye içinde bir öfke var bizede böyle yapıyorsun dedim kızımda bıraksaydım da bizi dolandırsa mıydı dedi eşim sonra yumuşadı kızımın dilenciye kükremesi hoşuna gitti kızım ben hiçbir dilenciyi hiçbir zaman hiç dinlemiyorum banane onun durumundan gitsin devlet yardım etsin ben acımasız değilim sen çok iyi niyetlisin anne dedi kızım hiç kimsenin kendisinin iyi niyetini hak etmediğini geçmişte iyi niyetli olup şuanda aptal gibi hissettiğini söyledi sizce neden bu kadar sinirli içinde bir öfke var
Kızım neden bu kadar sinirli olabilir?
Cevapla