Birçoğumuzun yaşadığı ve bir an önce normale dönmesini istediği durumdur. burada ağlayan çocuğun bir suçu yok asıl umursamayan ya da aşırı tepki veren ebeveynlerde bence. Sakinleştirmek yerine daha da körüklüyor çocuğa aşırı tepki verdiği zaman. Ya da zaten umurunda olmaması susması için bir çaba içinde olmaması daha da çileden çıkartıyor hem sizi hem çocuğu/bebeği.
Emzik olabilir mesela ağzına takınca susar ya da ağrısı vardır ağrı kesici verilebilir özellikle fitil kesinlikle tavsiye ederim hem çocuğu uyutur hem de ağrısı filan varsa alır ayrıca mesela tuvaletini yapmama gibi bir sorun varsa bunuda götürür ya da yani susmuyorsa çare yok yapacak bir şey yok
Bende hep oyle dusunurdum ki oglum olana kadar. Kolik denilen bir durum var ( aşırı gaz sancısı ) nadir kiz cocuklarinda ve erkek cocuklarinin cogunda olan bir durum. Bu asiri gaz sancisi vurunca haliyle bebiş aci cekiyor ve aglamaya basliyor, masajlar ve gaz cikartma haraketleri yapilsada genelde cok zorlayici olabiliyor. Ne cektimizi bir biz biliriz bir Allah. Bu durumda umursamaz olmak ciddi bir ebeveyn sucu. Yorumda bir baskasinin dedigi gibi mecburiyet yok ise zaten kucuk bebis ile yolculuga cikmak akil kari degil