Bebeğimin durumunu anlamıyorum, neden elini yumruk yapıyor bu şekilde?

1 yaş 2 aylık oğlum var. Son zamanlarda sıkılınca ya da aklına geldikçe elini yumruk yapıp kAfasına durmadan vuruyor bazen eline ne geçirirse onuda vuruyor bazen de kafasını yere, duvara, koltuğa nereye denk gelirse oraya vuruyor. Ben o anlarda müdehale etmeyeye çalışıp dikkatini dağıtmaya bAşlıyorum ama booş. Çok üZülüyorum çevremde kimsenin çocuğu böyle davranışlar sergilemiyor ne yapmam lazım
Bebeğimin durumunu anlamıyorum, neden elini yumruk yapıyor bu şekilde?
Cevapla