3 aylık bebeğim parmağını ısrarla emmek istiyor ve son 1 haftadır böyle, neden acaba?

Anlamıyorum önceden emzik verdiğimde çok umrunda bile olmazdı. Şimdi parmağını emiyor sürekli üstü başı salya oluyor. Uykudan uyanıyor çılgınca parmak arıyor bende parmağını çıksrıp emzik veriyorum sizce neden böyle oldu bi anda

3 aylık bebeğim parmağını ısrarla emmek istiyor ve son 1 haftadır böyle, neden acaba?
Cevapla