Merhaba aşılama oldum bugün regl olmam gerekli ve olmadım kasıklarımda şiddetli regl ağrısı var hamilelik mı regl mı?

Soru başlığında yazdığım gibi aşılamanın üzerinden 17 gün geçti HCG testi yaptırdım sonuç yarın sabirsizliktan uyuyamıyorum normalde regl olmadan 1 gün önce ağrım oluyor ama 4 gündür regl ağrısı çekiyorum hamile miyim?
Merhaba aşılama oldum bugün regl olmam gerekli ve olmadım kasıklarımda şiddetli regl ağrısı var hamilelik mı regl mı?
Cevapla