7.5 aylık hamileyim ve eşimle aramız iyi değil. Nasıl bağımızı kuvvetlendiririm?

Eşimle görücü usulü evlendik. 4 yıldır evliyiz ama hala ona eşim iş gibi bakamıyorum yani aşk evliliği olmadığı için sanki aynı evde yaşayan iki kişi gibiyiz. Çocuğumuzun olması belki bağlar diye düşündüm ama olmuyor. Boşanmak da istemiyorum. Ne yapabilirim bu durum için?
7.5 aylık hamileyim ve eşimle aramız iyi değil. Nasıl bağımızı kuvvetlendiririm?
Cevapla