AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
75Cevap
sana niye sormamış sende git kendi istediğin ismi çocuğuna ver değiştir
Ya merhaba benim eşimde ona benzer bı şey yapmış gerçekten çok üzgünüm bu konuda, naptınız ismi değiştrebldnz ya da yanına isim koymayi nasıl yaptnz
Beyazıt biraz Osmanlı devrinden kalma değil mi?😅 Emir daha güzel ama siz bilirsiniz 😅
keşke emir beyazıt koysaydınız ikinizinde istediği olmuş olurdu
Tamam haksız bir yanlış yapmış özrünü diledi ve değiştirelim demiş bence evliliğini sürdür birbirinizi seviyorsanız
Evlikik mi kldı
Anladım senin kararın kanunlarda da varmış böyle bir şey saygı duymak gerek
Yav avukat alacağı parayi dusunur siz bir çıkış yolu bulmaya çalışın
Emir Beyazıt deseydiniz ag, valla sonuna kadar haklısın bacım
Tamam yaptığı saygısızlık olmuş ama boşanma biraz abartı değil mi ya
Ben söyle düşündüm bu gün bu saygısızlığı yapan yarın neler yapma
Emir büyüyünce ne saçma annem babam varmış diyecek yazık
Böyle sebeplerle tartışıyorsanız evliliğiniz çatırdıyor tabiki eşinn yaptığı yanlış beraber karar vermeliydiniz
Boşanmaya bahane ariyosun sende bu devirin kizlarinin napca belli olmuyor en ufak şeyde boşan olucak iş değil
Boşanmak abartı boşanma ama sen haklısın o çocuğunu düşün babasız büyümesi çok zor bayabi rest çek ama 1 ay felan konuşma
Benim babam da anneme sormamış, çok iyi bir insandı
Peki normalde saygısız bir insan mı?
Saygısızlık değil, erkek olduğunu hissetmek için yapmıştır. 'https://www. adnancoban. com. tr/erkekte-duygusal-ihtiyac-guc-ve-iktidar
'https://www. hurriyet. com. tr/kelebek/hayat/erkeginizi-bir-erkek-gibi-hissettirecek-5-kucuk-hareket-40816244
Bana boş şeyler atma. Erkek olduğu için mil bu daha kötü egosunu böyle ezik şehler ile tatmin etmesi benim gözümde ezik olması demek
Emir Beyazıt koysaydınız, eski devletlerdeki valiler gibi dolanırdı
Ben insanca tamam ortak bir isim buluruz dedim ama hayvannn çocuğu ne yaptı
İkinizde hayvan oluyorsunuz bu durumda
Sen hasta mısın ; ben ona sormadan gidip isim yazdırmadım !!
Hayvanın çocuğu dedin
Çocuğun da hayvanın çocuğunun çocuğu
Boş
Çooom saçma ya bunun için boşanmak nedir kendinize gelin lütfen olgun davranın biraz
Yahu benim bebeğim benim de bebeğim. Ortak isim vermeliyiz hadi beni ikna etmeye çalışın saygısızca nasıl gider koyar bu meselede bunu yapan yarın neler yapma
Bak arkadaşım tamam yanlış yapmış hata yapmış ama bunun yüzünden boşanmak olmaz sizin için diyorum ne yaparsanız yapın yıkıcı olmak kolay
Ben o çoçuğa her o isimle hitap ettikçe. Hınçlanıcam kavga edicem sürekli sevgim bitmiş gibi devam etmek mantık mı
İşine bak.
Değişik Değişik kafalar
Sevindim barışmaniza
Sinirlenince aklı uçuyor kadının maalesef 🤢
Burada aklı uçan kocam.
Bencillik
Kibir
Anlayışsızlik...
Hepsi iç içe eşinde
Ne samalik hattine de tek başına karar veriyor
Ya bence böyle nedenler yüzünden evliliğini bitirme trip atsan yeterdi
Basir evlilikler basit nedenlerden biter
Bırak bu canım kadının evliliği ne olursa olsun ya
*sal@k
Hayır ne sebepler var dünyada bunun için bosanilmaz tabiki
Boşanmalısın tabii ki de nasıl böyle bir şey yapmış olabilir 😄
Bunun için de boşanma bence ama tepkini koy bir daha yaomasın sınırlarını bilsin
Çocugun yeni doğmuş boşanma derdine girme lütfen bilinçli bir evebeyn olmak burdan geçer
Boşanmak için bana saçma bir sebep.
Kardeşim o benim de bebeğim bu adam bana bu konuda saygı duymuyor kim bilir neler yapar. Bu kolay mesele değil. Yapmayın
Ahahaha çok iyi troll soru Emir ve Bayezit sksjsjs
Beyazıt diye yazılır. Ezik getif.
Otamatik klavye diye bir şey var değil mi? Getif ne ezik 😂
Herif yazamamış zort
O artık eski eşim olurdu bdhsbhseb
Benimde olucak
Ablacım bence çok takmaya gerek yok ki sonuçta senin aşkın koymuş yabancı biri koymamış ki eşin koymuş babası koymuş işte noolcak ya boşanmaya değer mi... sevmiyorsan anlaşamiyorsan bosanirsin... ee bi de sevmiyorum anlasamiyorum zaten falan diyorsan ne diye çocuk yaptin abla
Saçmalamayın. Yabancı birinij zaten koymaya bile hakkı yok bu adam bana saygısızlık yapıyor ben her o çocuğa seslendiğim zaman kavga çıkacak böyle büyümek yerine sakin büyüdün
Saçmalamışsın abla
Zaten ikinizden birisi koycaktı babası koymuş boşanman gereksiz
Yabanci birinin koymaya hakki zwten yok ama akilliysan bunu takmazsin senin esin senon kocan ailen degil mi nasil buna yukselirsin ya sorun sende git napiyosan yap o zaman ben size gercekleri soyluyorum gelip bana sacmalama diyosun sacmalayan sizsiniz insanlardan akil almayacaksaniz ne diye soruyosunuz !
İkisinide koysaydınız🤷🏻
Dedim o kabul ertm3di
Aa çok ayıp diz eşsiniz öyle olur mu
Bir birinize saygı göstermelisiniz
Ben gösteriyorum beyefendi
😎 ben eşinizdeki eksikliği dile getirdim hal bu ki
şimdi zaten bu kavgayla bitecekse uzatmayın, ilerde çoçuğuın psikolojisi bozulur uzatırsanız
Ne uzatması ben bu adam ile bir gün yaşanam
niye kızdın bacım
Emir Beyazıt yazdırın sorun çözülsün bari
Evlilik öncesi psikolojik destek şart
Kesinlikle katılıyorum.
Sonuna kadar çok haklısın ben de sinirlendim
Emir daha güzel olmuş 😅
İnsan anneye sorar ya bu ne saygısızlık
Sakin ol ne boşanması
Saçmalama ya trip at sade
Eşin pek bencilmiş dediği dedik😒
Boşanmazsan en adi ^r^s^pusun.
Hahaha mahkemeye ver değiştir ismi 😂
Beyazıt Emir koysaydınız siz de
Bence kürtaj yaptır, henüz gecikmiş sayılmazsın.
Çocuk doğmuş
@_anonim_hesap_
O farkı anlamadım mı sandın 🤣
İkisini de yazdırsaymış bari
Beyazıt da güzel isim olsa içim yanmaz.
Beyaxıt çok güzel isim niyeki
Ülkenin cahil oranı bu işte isim sana göre güzel ona göre değildir mesele isim değil bir kadına yapılan haksızlık. Beyin tesadüf değil cidden
@Lilenırsds adam gel degistirelim demiş kadın bosanmakta ısrarcı. Evliliğin kalitesi ve önemi bu kadar yerlerde olamaz. Bu tarz ufak sorunlar halledilebilir tabi taraflar boşanma meraklısı değilse o yüzden öyle dedim🙃anlamada sıkıntı çekmen normal.
Alt yorumu g okusana !!! Kadın yalan söylüyor değiştirmez diyor.
Yahu eşi be eşi yalan söylüyor nedir? Yalancı biri olduğu için mi evlendi yani bu mu? Evlenmeseydi öyleyse. Kolay sanıyolar bir çocuğun annesinden ya da babasından ayrı yaşaması. Çocuğun aile ortamında büyümemesi falan az düşünceli olun yahu. Ortada büyük bir saygısızlık yok ve halledilebilir. @Lilenırsds
Sen nasıl bir kafa yapısına sahip nasıl bir erkek düşkünüsün ! Evlendin kocan seni aldattı böyle bir adamla evlendin suçlu sen misin diyicez siz ne basit ne aptal insansınız ya.
Yav yürü git karakterimi bilmeden neye düşkün olduğumu bilemezsin asıl cahil burada sensin. Sen de evlenir çocuk yaparsın en ufak sorunda boşanırsınız. Sanki o dünyaya getirdiğiniz çocuğun hayatı tıpkı bir oyuncakmis gibi oynarsınız. Sadece kendinizi dusunursunuz @Lilenırsds
Hakaret etmek de en bildiğiniz iştir sizin gibi seviyesi yerin dibine girmiş insanlarin.
yezid isminden daha iyi emir
Haklisin tabiki ama bosanma anlasmaya varin derim
Hemen boşan koy kapıya
Çok mantıklı bir sebep
Sungur Alp model 2022, koyun her şey düzelir
emir daha güzel kanka küsme kocana
Ülkenin cahil oranı bu işte isim sana göre güzel ona göre değildir mesele isim değil bir kadına yapılan haksızlık. Beyin tesadüf değil cidden
ay sg be
çocuk büyüyünce nce bunalım yasicak Beyazıt ne ergen seni fikrini kendine sakla fındık beyinli
hahaha 😂 😂 😂 29 olduğunu gtünden mi uydurdun akılsız ergen seni yarın okulun vaar yat kafanı fazla yorma buralara
birinci senle aynı yaştayım evli ve iki çocuklu bir kadın olarak bu sitede aranıyorsun galiba. ikincisi ben evde kalmadım bekar olmayı tercih ettim üçüncüsu ben kendimce yorum yapmışım kadının istediği isim kötü insanlar çocuklarına güzel isim koymalılar çocuk büyüyünce büyük ihtimalle emiri tercih ederdi, bunu şakasına bir dille ifade ettim. gelip yorumuma atlayan sensin hakaretvari konuşan sensin saygısız ve rezil bir insansın senin etrafındaki insanlara acıyorum resmen eziyet senle yaşamak. takıntılı biri olduğun belli oluyo neyse bir daha bana sakın yorum yazma elini yorma sen sözlerimi söyledim bundan sonra ki yorumlarini kaldırcam vw tüm bilgilerini stalkladim seni bulur rezil ederim benle uğraşma. sg kendi hayatına bak.
hadi kompleksi yollu ikile 🤣🤣🤣
Sana güzel gelir bana gelmez zevk meselesi
tm benim yorumu kaldır lütfen
Emir daha güzel bir isim.
Boşaa da tavrını koy ortaya
boşanın. boşanınca haber ver
erkekler kudurmus asdasdsa
Boşanda kurtulsun adam awq
Beyazıt Emir koyun ismini
Benim ismimi vermişse sorun yok
Emir adı daha güzel yalnız
Bence beyazıt
Ülkenin cahil oranı bu işte isim sana göre güzel ona göre değildir mesele isim değil bir kadına yapılan haksızlık. Beyin tesadüf değil cidden
Napalım?
Kendisi secmis o kocayı
Bana ne
Kadın kadının düşmanıdır
Hıhım
Ya bir isim için o çocuğa kiyabilecekmisin
Çoçuğa kıyamadığım için boşanıyorım
O çocuk babasını sormayacakmi
Babasını görecek tanıyacak
Bence gidin ismi değiştirin bak gel gidelim dilekçe verelim demiş
İnanmıyorum yalan söylüyor
O zaman gel beni evden al direk nüfusa gidelim de yoksa eve gelmem de
Kızgınım.
Ya yapma böyle tamam onunki büyük bir hata o hatasını anlamış özür dilemiş bile
Ben bunu unutmam kolay kolay
Kimse unutmaz ama bu seferlik barışın bnce
Bakalım
Sabah gelsin soyle
Çok sevindim sizin adiniza
Boşanma sebebi bu arada
İyi yapmış kocan
Nasıl kafanız var sizin ya
Toplumun büyük kısmı kafayı yedi