AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
94Cevap
Eşime söylerim boşanalım istersen diye. Baba olma hakkını elinden alamam kimsenin. Boşanmak isterse kabul ederim.
Boşanmak isterse saygı duyar, zorluk çıkarmazdım. Kararı, geleceğimiz tamamen onun hür iradesine kalmış.
Eşime belirtirim eşimin bana olan tavırlarına göre hareket ederim. Eğer bana olan sevgisinde bir değişim olmazsa sorun olmaz.
Çocuk benden dolayı olmuyorsa kararı ona bırakırım tıbbı seçenekler tukendiyse tabi zaten az çocuk taraftarıyım
kendimi hayatım boyunca hep ekisik hisedicegim kesin olurdu böyle bir sey olsa
eşim cok cocuk isteyen birisi ise bunu ona yapamazdım sanırım
Seçenekler mevcut boşanmak sadece bir yol olur hepsi bu
#Hükümdar
Çocuk sahibi olmak için mi evleniliyormuş öyle saçma şey mi olur. İnsan sevip sevilmek için evleniyor. Neden kendinizi anne olmak için dünyaya gelmiş de bunu yapamayacağı için eksik hissediyorsunuz.Çok isteniyorsa evlat da edinilebilir.
Hayır, iki taraflı da buna gerek yok... Evlilik çocuk demek değil...
Bu bence saçma olurdu. Eşim isterse belki bişey diyemezdim ama belki evlat da edinebilirdim. Ya da bir kedi veya köpek de sahiplenebilirdim.
karşı tarafın ne dediğine bağlı, kendisi çok istediyse herhalde boşanıp ona baba olma şansı tanımak isterim.
Buna ben değil karşımdaki kişi karar verir. Ve zaten bunun için boşanılırsa çok büyük bir karma yaratır
Niye boşanıyım arkadaş bu durum boşanma gerektirecek %1 durum dahi değil! Çok şükür hayata bu kadar dar bakmıyom!!
Boşanmayı teklif ederdim çünkü eşimin çocuk sahibi olmasına engel olamam. Hem mutsuzluk yaşanabilir sonradan.
Bu arada sadece çocuk için evlenilmez tabii ama bu durumda böyle düşünürdüm.
Hayır, ama karşımdaki sorun ederse yapacak bir şey yok
Eşim benden boşanmak isterse zorluk çıkartmam ne derse o olur bu konuda
Karşı taraf isteyip de ben bu durumu karşılayamasaydım boşanırdım
Hayır, eşim boşanmayı düşünürse o zaman düşünürüz, ben boşanmam.
Eşim olacak kişi ile oturur, konuşurum. Kabul eder ise giderim, istemez ise evlat ediniriz.
Önce partnerime sorarım sorun yoksa evlatlık felan alırız ama onun için sorunsa bosaniriz.
Bunu diyende poz vermeyi bile beceremeyen bı köpek.
@Jetron sen sanki çok iyiymişsin gibi ne boş yapıyorsun burada ya, defol
@Jetron aynen o kadar yakışıklısın ki bayıldım fotoğrafına bakarken. Te Allah'ım ya.
@Jetron aynen bayılmaya devam et
@Jetron üff kes sesini ya
@Jetron senden çıkarmıyorum, o kadar boş konuşuyorsun ki dayanamayıp cevap veriyorum.
@Jetron öcü gibi bakıyorsun rüyadan kabusla uyandırın insanı 😂😂😂
Bence karşının isteğine bakar bu. Ama zaten sevmediyse böyle hayatımdan çıkması daha iyidir bence.
Çocuk oldu diye eşinden soğuyan erkekler var. Rabbim denk getirmesin. Hayır o yüzden.
Hayır Tabi ki oturur konuşurum eşimle isterse kendi ayrılsın hiç üzülmem ayrılırsa beni gerçekten sevmiyordur yani ki evlatlık vs de alınabilir çok da dert edilecek bir durum değil bence
Olmasa da olur bir kocaysa boşanırım. Çok seviyorsam asla bırakmam. Yani şu sırf çocuk için evlenenleri de anlamıyorum...
Valla haklısın helal 👏
Bu durumu eşime söylemeden önce objektif olabilmesi adına ağzını yoklardım böyle bir durumda fikri veya isteği ne olur diye öğrenirdim sonrasında ona söylerdim ve ona göre karar verelim derdim
Kocam beni istemezse boşanırım diğer türlü benim için sorun olmaz. Çocuk doğurmak zorunda değilim.
Allah korusun 😔 ama boşanırdım bu durum beni hasta edecek olsa da.
Bu çok acı bi durum sevgi bakiyse cocuk olayı fazla büyütülmemeli bence
Bu tercihi eşime bırakırım isterse boşanabileceğimizi söylerim ajitasyon yapmadan
Sevinirim çünkü çocuk istemezdim hayvan olabilirde çocuklar yoruyor uğraştırıyor
Yoo niye boşanayım kezza karımda olsa evlat ediniriz olmadı ben onun oğlu o benim kızım olur.
Yani bir çok yöntem var. Bizim olmasa evlat edinme olabilirdi. Sperm bankası olabilirdi.
Dostum sperm bankasi dedin ya içimden geldi söylemeden edemem bunu tam bir yaw he evlatlığı anlarım ama karının başka bir adamın çocuğunu taşımasına izin vermek bunu da seçenek olarak görmek yaw he.
@furkantino şöyle düşün en azından eşim çocuğuna bakacak. Kendi çocuğuna
Yabancı Hans'ın hamile bıraktığı kadınla ayni evde yaşamak biraz mide ister evlat edinmek en iyisidir islami yönden de yasak bir şey bu ve her kadında kabul etmez.
@furkantino biz hristiyanım, İslami yönü beni ilgilendirmiyor. Ama evlat edinmek de güzel
Mantık evliliği yapacak olsam; eş adayından test isterdim. İleride illa ki problem çıkarır. Pek çocuk düşünen bir tip değildir.
Boşanmak istiyorsan boşanabiliriz diye söylemde bulunurum sonuçta anne olmak istiyorsa buna engel olmamaliyim tam tersi bir durum olsaydı ben boşanmam
Sorunun cevabı benden ziyade eşimin beklentilerine göre değişir.
Tam tersi olduğunu düşünerek sorarsan eğer, hayır boşanmazdım.
Asla bas tacı etmeli değer vermeli bakmalı insan kimseye muhtaç etmezse ne mutlu çocuk care bulunur es bas tacı etmeli yüzün gülmesi önemli
Çocuk için evlendiyse gidebilir
Daha 10 dakikaÖnce bu soru aklıma gelmişti. Tedavi yöntemleri ile halledilebilir bir problem bence. Ki zaten çocuk için evlenmiyorum.
Eğer eşim biyolojik çocuğu olsun isterse boşanırım. Onun için sıkıntı yoksa boşanmam.
Yani buna nedenirki bu konu şahıslardan çok ailelere kadar uzanıyor sanırım boşanırdım
Boşanmam varip kendime bir kuma ararım çocuk doğurması için. İyi döller verebilen doğurgan bir kuma hem de. Fatma Girik'in bir filminde vardı ya 🤣
haha süpermişsin. senin gibi lazım bana. benim için kuma arayacak bir kadın
@onurtan67 benim gibisi senin neyine lazım olacak cocuk doguramadiktan sonra? Benim yerime git direkt çocuk doğurabilen bul🤣
bende 3 tane çocuk var dahası lazım değil :D
@onurtan67 Allah bağışlasın reis
saol saol
Çocuk doğuramayan insan olmuyor mu ki? Olabilir.
@doanylmz oluyor da sonuçta çocuk veremiyor. Erkeğin yapamayıp da kadını yapabildiği tek şey çocuk dogurabilmek. Bir adam bunu yapamiyorsam neden beni hayatında tutmak zorunda olsun? Ancak aşık olduğu için ayrılmak istemez. Ben de eğer bana aşıksa hem sis yanmasın hem kebap diyerekten promosyon olarak kuma da buluyorum işte. 😂Yok zaten sevmiyor etmiyor ise beni hayatında tutması için hiçbir sebep yok. O zaman bosanip en azından doğurabilen bir kadin alabilir.
Seni anlıyorum promosyon da güzel ama ayrılmam yani sevgi aşk nereden de çok seviyorum hayatım ömrüm, lafları sözlere nere gidiyor.
@doanylmz cümleyi tam anlayamadım
Demek istediğini anladım. Promosyon olayı iyimiş :) dedim. Sonra o kadar evlenirken evlenmeden önde... Sevgilim, aşkım, bir tanem, sonsuz ok gibi konuşup çocuk olmuyor aaa tüh neyse hadi ayrılalım bana çok normal gelmiyor dedim :)
@doanylmz orada evliliğin aşk evliliği olup olmadığı devreye giriyor işte erkek için. Sonuçta her erkek aşık olduğu kadınla evlenmiyor ya da evlenemiyor
Oda var ama kendi açımdan bakıyorum mantık için açık konulmak ise biri ile aynı yata giremem kendi açımdan söylüyorum
Evlendiğim kişi bu yüzden boşanmak istiyorsa boşanırım tabii.
Eşime durumu anlatırım bunun için zaten bana karşı bir olumsuz davranışı olursa çeker giderim
Bu konuyu eşimle açık ve net bir şekilde konuşurdum sorun olacaksa onun mutluluğu için boşanırdım
Eşim bunu sorun eder boşanmak isterse saygıyla karşılarım
İstemiyorum , evlendiğim kişi de bunu bilerek evleneceği için sorun olmaz
Yani sanmıyorum ya boşanamam ben bunun için özellikle hiçbir şey denemeden boşanamam asla.
Yuvamı yıkamazdım çünkü vermeyen Allah unutma boşanmayı sevmeyede Allah Boşanmadan sonra Arş titrer Rabbimiz üzülürmüş. Bunu da unutma
Sadece çocuk için mi evleniliyor?
Söylerdim ona, boşanmak isterse sevmemistir zaten.
Seven her şekilde sevmeli , iyi günde kötü günde
Eşimle paylaşırım bu durumu. Ama insanlar sadece çocuk yapmak için mi evleniyor 😒
Evlilik demek iyi gün kötü gün demek öyle insanlar tanıyorum ki çocuk olmasa da mutlu evlilik yapanlar
Herkesin anne baba olmak hakkı anlayışla karşılardım çocuk şahiplenirdik boşanmak isterse saygı duyarım, Zorluk çıkarmam
Evet sanırım
Karşıma ki eğer beni sevmiyorsa bunu kabul eder
Ama eğer seviyorsa buna izin vermez
Bunu burdan anlarız
Ben eşimle konuşurdum ayrılmak isterse yapacak bir şey yok ayrılırdım istemezse de zaten birlikte kalırdık
Eşim çok çocuk düşkünü değil o yüzden sorun olmaz
Eşim çok baba olmak istiyorsa evet.
Cocuk yapmak icin mi evleniyoruz da bunu ögrenince ayriliyim.
Boşanmam seviyorsam çok ama başkasıyla evlenebilir (linçlemeyin hemen)
çocuk yapmayı düşünmüyorum herkes yapmak zprunda mı herkes anne baba olamaz
Ona sorardım beni böyle kabul ediyor musun?
Eğer boşanmak isterse kararına saygı duyarım