İki gündür oğlum yüksek ateşli ve şuanda biraz daha iyi çok şükür... İki ayrı hastaneye gittim ve aciller hasta çocuklarla dolu acaba neden bu kadar çocuk hasta diye düşünüyorum...
Son zamanlarda çocuklar hep hasta, bu durum sizin de dikkatinizi çekiyor mu?
Çok geçmiş olsun.. Havalar bir soğuk bir sıcak çocuklara nasıl giydireceğimizi şaşırdık.. Ben bağışıklık güçlendirmek için takviye ilaçlar vermeye başladım başka türlü çocukları korumak mümkün değil.. Sabah kış havası öğlen ilkbahar havası gibi oluyor dengeyi sağlamak zor oluyor.. Ateş çocukları çok yıpratıyor hemen soluyorlar kıyamıyorum.. Allah şifa versin inşallah bir an önce toparlar eski sağlığına kavuşur..
E normal değil mi havalar soğudu ve ayrıca okullar da bunun için oldukça elverişli. Özellikle anaokulu ve 1. ci sınıfların daha hassas olduğunu düşünüyorum. Bağısıklıkları biraz daha zayıf oluyo diğerlerine nazaran.
Sadece cocuklar degil hepimiz hastalaniyoruz doktorumun bana dedigi su: pandemi doneminde kendimizi fazla korudugumuz icin bagisiklik sistemimiz eskisi gibi guclu degilmis. Uzun sure evlere kapanip mikroplardan falan uzak kalmak zmnla gucsuzlestirmis bizi. Tabi ne kadar dogrudur bilemem.
Normal.. Benim kucuk kizim hep hasta nerdeyse😀 Alistim artik Tum tahlilleri yaptirdim sukur bisey yok ama cok hassas bunyesi var Cocuklarin yilda 7 defa atesli grip olmalari normalmis.. Rahat olun cok gecmis olsun Allah baska hastalik vermesin🌺
Üstadım, çocukları kış girdi gibi düşünerek çanta hazırlayarak gezdireceğiz. Hava sıcak ise yedekler çantaya, burnu soğuduğu anda hemen kışlık giyecekler giydirilmeli. Güneşte çıkarıp gölgede giyecekler.