Açıkçası doğum yapmadım tabii hiç fakat şunu söylemem gerekiyor ben bebeğime kimsenin dokunmasını istemezdim. Bebekler anne karnında öğrenmeye başlıyorlar. Bebeğime yanlış birşeyler öğretirler psikolojisine zarar verirler vs o yüzden güvenip kimseyi yanımda tutmazdım ben bakarım bebeğime.😄
3 doğum yapan biri olarak diyorum. Dikiş varsa anne si kız kardeşi bakmalı yoksa eve kimse gelmese daha memnun olurum. lohusa sendromu cok yıpratıcı gelen giden herkes bana batıyordu. Resmen bebeğime benden başka kimse dokunsun bana dokunsun istemedim. beni benimle başbasa bıraksalar daha memnun olurdum. Ama illa anne kardeş akraba dolacak eve sinir bozucu oluyor