Eşim bebeğimizin kız olacağını öğrendiğinden beri değişti. Ne yapmalıyım?

Bebeğin cinsiyetini öğrendiğimizden beri tavır yapıyor. Sanki sorumlusu benmisim gibi. Bir erkek cocuk doguramadin gitti ann kdmn karisi. Gavd miyim ben. Diyor. 2 -3 ay sonra dogum yapacam moralim bozuk hergun agliyorum. Kız cocuk olacaksa ne olmus yani sacma degil mi?😡 erkek olunca ne oluyor sanki
Eşim bebeğimizin kız olacağını öğrendiğinden beri değişti. Ne yapmalıyım?
Cevapla