İnsanlar hiç halden anlamıyor. Uçak, restoran veya herhangi bir ortamda bebek ağladığında ne yapsak da susturamayabiliyoruz. İnsanlar tip tip bakarak ya da tepki göstererek daha da moralimizi bozuyor. Bazı insanlar ise bebeğe agu gugu yaparak destek oluyor. Siz bunlardan hangisisiniz?
Topluluk içinde ağlayan bir bebeğin ailesine tepki gösterir misiniz?
Ben genelde bu durumda ailenin çaresiz kaldığını düşünüyorum. Hemen elimde ne varsa çocuğun dikkatini kendime çekmeye çalışıyorum. Çünkü böylesi bir durumda bebeğin biran önce susması gülmesi gerekiyor. Onun için elimden geleni yaparım. Genelde çocuk benimle ilgilenip ağlamasını kesiyor. Her ne olursa olsun böylesi bir durumda annenin babanın yanında olmak gerekiyor. #gadası
Toplum içinde ağlaması beni rahatsız etmez Sonuçta bu bir çocuktur bebektir susturma düğmesi yok çocuğum böyle yapma dediğinde de yaşı gereği denilen şeyi uygulayamabiliyor o an çocuğun ilgisini dağıtacak şeyler yapmak daha mantıklı
Çocuk orada bağırıp ağlarken ailesi bir şey yapmıyor ise inan tepkim sert oluyor bazı kişiler gerçekten sorumsuz. Susturması gerekirken ya da yanına gidip bakması gerekirken kendi işine bakıyorsa bende kimsenin gürültüsünü çekemem.
Eğer terslenmeyeceğimi düşünüyorsam gidip bebeğe şirinlik yapıyorum 😄 yaşına bağlı olarak konuşuyorum benim açımdan sorun yok yani çocuk bu elbette ağlar
İnsanlara tepki vermiyorum, yapabileceğim bişey olup olmadığını soruyorum. Bebek neyse de çocuk ağlaması gerçekten çok korkunç bişey 😄 geçen çocuğun biri ağlayarak babasının kafasını ısırdı gözümün önünde 👀
Sessiz ağlıyorsa sıkıntı yok ağlayabilir. Ama gürültülü olsada bu sadece rahatlamanın başka bir yolu çok şey yapmamak lazım. Ağlasın rahatlatsın biraz.
Tepki göstermem ama homurdanan insanlara denk geldim. Uçakta sanki gidecek yer varmış gibi çocuğun biri ağlarken millet tepki göstermek için homurdanıyor. Aile zaten stresli bir de üstüne böyle şeyler görünce ne yapacaklarını bilemiyorlar, yazık.