Yeni başladı aşermelerim, çok sık aşeren biri değilim zaten ama insanın televizyonda olsun, orda burda olsun görünce canı çekiyor. Ama eşim bunu şımarıklık olarak görüyor. Canım su böreği çok istiyordu, iş çıkışı alması için aradım azarladı beni sürekli senin aşermenle mi uğraşıcam dedi. Evlenmeden önce işi bıraktırdı, para da vermiyor zaten. Eşim bana böyle davranınca üzülüyorum. Bebeğimin etkilenmesinden korkuyorum. Bi nebzede olsa aşermeyi nasıl bastırabilirim?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılSizi işten çıkartan erkek asla ama asla iyi bir erkek değildir
maalesef yanlış bir evlilik yapmışsın bunlarda meyvesi o zaman eve para bırakda alayım de biraz dişli çık
bu devirde erkeğin her istediğini yaparsan (ki sen eline zaten su dökmüşsün) erkek havalanır senin değerini bilmez8212 Yorumla- +1 yıl
gizli üye olarak yorum yaptigina göre kendi erkek diye bir canım secmis bütün erkekleride kendi buldugu mal gibi zannediyor yazik 🤷 senin ve senin gibilerin aradigi Erkek giydigime karismasin kimle gezdigime karismasin arada bir baska erkeklerle arkadas ayagina fingirdesiyim karismasin ama ayni zamanda bu erkek cömert olsun seni bas taci etsin sadik olsun bir dedigini iki etmesin? yok daha neler
- +1 yıl
@yakisikli_birisi yazan elleriniz dert görmesin!
- +1 yıl
@Papatya1222 Bence de dert görmesin.
- +1 yıl
@Papatya1222 teşekkür ederim papatya hanim😌
- +1 yıl
@yakisikli_birisi bu dediklerimden bunu çıkarttıysan sana yazıklar olsun
- +1 yıl
ozaman su dediklerini bide kendin olumani tavsiye ederim nerenle yazdin bilmiyorum ama gözlerinle olu en azindan ,🙄sarhosmusun uykusiz kaldin sacmaladinmi ne biliyim acken sen sen değilsin yorumundan hic iyi bisey cikmiyor ister assada yukari oku gene ayni sonuc... uyuzun tekisin ayriyeten😑🥴
- +1 yıl
@yakisikli_birisi yarası olan gocunur, kadının evli veya bekar hürriyetine saygı duymayı ögreneceksiniz.
- +1 yıl
Yaram yok gocunacak biseyimde yok , burada bitane hiyari örnek gösterip sacma sapan yorumlar yapiyorsunuz, asil siz erkeginize bir kadin olarak sahip cikmasini ve saygi duymayi ögreneceksiniz ister seve seve...
En İyi Cevaplar
+1 yılBöyle kabzımalları nerden bulup evlenirsiniz ve direk çocuk yaparsınız anlam veremiyorum.
Parası yoktur desen, eşim hamileyken benden bişey istese borç harç alırım yine onu asla üzmem 🤦♂️
Bu ilişki 2 sene zor dayanır340 Yorumla
Kusura bakma ama bu dünyayı sen kendi kendine hazırlamışsın eşine kızma hiç. O ne olacağını belli etmiş sen onu olduğu gibi kabul etmişsin.
Siz kızların böyle tipleri bulup hayatınıza sokmada üstünüze yok100 Yorumla
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılbastırman zor ve iyi olmaz derler hamile kadınlar için olmadı kalk git kendin al derim ya da çok yakın arkadaş varsa almasını rica et. Seninki olayı anlamamış daha
40 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
141
Cevap
155Cevap
- Çocuk & Ebeveyn konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılBen bu çocuğu tek başıma mı yaptım deseydim sen de böyle bir saçmalık olabilir mi ya ne demek ben senin canın bir şey isteyince seninle Uğraşamam
80 Yorumla bilimsel olarak kadın aşermiş sayılmıyor hamileyken o yiyeceğe özel duyması sayılıyor
Aşerme, yemeklere duyulan bir özlem olarak nitelenebilir. ... Hamilelik belirtisi olarak bilinse de aşermek, bilimsel olarak kanıtlanmış bir durum değil. Yani, “hamileler aşerir” diye net bir kuram yok. Bazı uzmanlar, aşermenin hormonal değişikliklerin bir sonucu olarak ortaya çıkan bir durum olabileceğini belirtiyor.
kaynak : https://lansinoh.com.tr/asermek-nedir-aserme-ne-zaman-baslar/#:~:text=A%C5%9Ferme%2C%20yemeklere%20duyulan%20bir%20%C3%B6zlem%20olarak%20nitelenebilir.&text=Hamilelik%20belirtisi%20olarak%20bilinse%20de,%C3%A7%C4%B1kan%20bir%20durum%20olabilece%C4%9Fini%20belirtiyor.00 YorumlaBi nebzede olsa aşermeyi nasıl bastırabilirim?
Şu cümlenin hiç tanımadığım halde seni, içimi yakışını hiçbir kelimeyle anlatamam. Peygamber Efendimiz sav eşi deveye binerken dizini basamak edip hiçbir zaman emir ağzıyla konuşmayıp Ey Hatice serin mi oldu demeyi, hırkamı getir dememeye tercih ederken aslında kadının ne kadar değerli olduğunu bize gösterirken, bizler ne yazık ki hâlâ değer bilemiyoruz. Ben senden özür dilerim eşin yerine çünkü onun duyacağı utancı ben duydum. Rabbim sana sabır versin, yüreğine, hayatına, kaderine güzellikler nasip etsin.71 Yorumla
+1 yılÇsg seçilen açıklamış bunu yüze vurmak tabi hoş değil. Haklı ama aşerme konusunu düşünürsek aşerdiğini yemediğinde hiçbir sıkıntı olmuyor. Bi zararı yok. Eşin dediklerini getirmeyecek diye bunu söylüyorum. Gerçekten aşerdiğin zaman zordur ama o şeyi düşünmemeye çalış kafanı dağıtıp başka şeylere odaklanmaya çalış. Günlerce o şeye takılı kalabiliyorsun biliyorum ama düşünmedikçe illa aşerme geçecektir. Bizim verebileceğimiz öneri anca bu kadar. Burada yorumlara bakmadım ama boşan diyen bi ordu vardır. Sorsan eşim bana çiçek almadı iltifat etmedi gibi şeylerde, bugün beni öpmedi deseler bile boşan diyor o ordu. Onlara bakıp da çocuk varken boşanmak hoş olmaz
21 Yorumla- +1 yıl
Tebrik ederim çok güzel bir yorum.
Nereden türüyor bunlar ya? Uğraşamayacaksa neden yapmış çocuğu? Allah akıl fikir versin. Aşermen çok doğal bu hamilelikte herkeste olur. Fetüs bazı vitamin/minerallerden yoksundur veya fetüsün gelişimi için ihtiyaç duyduğu herhangi bir şey olur. Ya da sadece sınırlı bir yiyecekle seçimini tolere edebilirler. Bebeğin gelişimi için önemli yoksa sağlıksız olur çocuğun. Sakın bastırayım falan deme. İşini nasıl bıraktırabilir ya buna hakkı yok. İşine geri dön lütfen. Sen şu an ona bağlı olmuş oluyorsun. Güçlü kadınları görelim artık.
20 Yorumlaeşinin tutumu çok çirkin bence, sonuçta bu bebek ikinizin bebeği. sen tek başına yapmadın bu bebeği, aşermek her hamilenin yaşadığı bir durum. ayrıca istediğin öyle çok bulunmayacak , lüks pahalı bir şey değil. kocan sana saygısızlık etmiş, ayrıca hamilelik zamanı senin stres yaşaman bebeğine de zarar verir, Allah korusun erken doğum gibi riskler oluşur çok stres yaşarsan. kavga etmemeye çalış bebeğin icin , stresi ona yaşatma. ama bu yasadıkların aklında kalsın, dogum yaptıgında isine dön cunku esin güven vermiyor , gorsun senin de tavır aldıgını.
10 YorumlaEşinin savunulacak bir şeyi yok, beş para etmez biri.
Ama sana ne demeli?
"Evlenmeden önce işi bıraktırdı" ve sen yine de bu yaratıkla evlendin öyle mi?
Kusura bakma ama burada tek suçlu sensin, yaratığın ne olduğunu bile bile evlenip bir de hamile kalmışsın...
Doğacak çocuğa yazık... Yaratık bir babası ve iğrenç erkeklere tapan bir annesi olacak...
Herifin ne olduğu zaten belli, bunu bile bile evlendiğin için suç sende ve yapabileceğin hiç bir şey yok. Hamile olmasan ayrıl derdim ama çocukta var artık. Aklıma çözüm gelmiyor.
Eğer yapabiliyorsan bir işe gir, kendi ayaklarının üzerinde dur ayrıl, çocuğa kendin bak, yaratığı da bir daha görme. Bence tek çözüm bu.00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAşermeyi nasıl mı bastırırsın? Kıyamam sana ya niye böyle davranıyo bu adam demek yerine bunu diyosun çok üzüldüm bu cümleye gerçekten o nasıl bir adam ya bu senin elinde olmayan bişey sana destek olması lazım bu konuda ve aşerdiklerini yiyemezsen çocukta doğum lekesi olabilir annen baban yok mu onlara anlat durumu ve aşerdiklerini mutlaka yemeye bak böyle bi adamla olmak ne bileyim cumanın gelişi perşembeden belli yarın çocuk doğuncada sana hiç yardımcı olmayacak uğraşamam sizle dicek keşke bu adamı başından tanısaydın
30 Yorumla
+1 yılHamilelik dönemi dışında bile eşlerin anlayışlı olması beklenirken hamilelik gibi hassas bir dönemde böyle olması normal değil maalesef. Bebeğinizin sağlığı için bebek doğmadan aranızdaki ilişkiyi düzeltmeniz gerekiyor. İkinizde size saygısızlık yapıyorsunuz. Siz bir birey olarak bağlı yaşamayı kabul ederek eşiniz ise yeterli ilgiyi göstermeyerek. En kısa zamanda bu problemi çözmeniz gerekiyor. Aksi halde bebek doğduktan sonra hayatınız 2 kat zorlaşacak ve bebeğinize zarar vermeye başlayacak. Umarım güzel günlere, mutlulukla büyür minik. 🌸
51 Yorumla- +1 yıl
Aynen, kardeşim o ortamda sağlıklı bir psikoloji ile büyüyemez. Sorunlu bir çocuk olarak yetişir.
+1 yılYazık ya. Bu adam şimdi baba olacak öyle mi pehh. Kadınların en çok ilgiye ihtiyacı olduğu dönemde böyle yapan erkekler kadar odun kimse yok. Anlam veremiyorum ya gerçekten. İki dk bir yere uğrayıp eşinin istediği şeyi alsan ne olur kıçına ne batar yani?
40 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSenin işin çok zor be hayatım. Gerçekten okuyunca öyle üzüldüm ki... Neden işi bıraktın? Ekonomik özgürlük şart. Erkeklere güven olmaz bu devirde. Adam gibi adam pek kalmadı. Söylediğine bak ya... Ne kadar kırıcı. Ne desem bilemedim. Araya mesafe koy istersen. Belki doğru bi öneri değil ama ben çok kötü gönül koyardım. İnsan böyle bir şeyi içinden düşünse bile söyler mi ya... Tamam bunalmış söylemiş olsa bile ne biliyim insan bi özür diler. Sanırım ciddi ciddi böyle düşündü ve söyledi. Sen ne dedin ona? Bence hiç kavga etme hayatına devam et, seninle konuştuğunda konuş ama ve gönül koy ve mesafeli ol. Kendini yabancı gibi hissederse belki anlar.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılAllah kolaylik versin yapilan acimasiz yorumlari aldirma. Eşinin sana böyle davranicagini bilemezsinki gercek yuzler evlenince ortaya cikiyor kimin eşi daha daha iyi ve duşunceli oluyor kimininkide kötu davranmaya başliyor. Kac yilik evlisin onu bilemem ama evliliklerde cocuk icin en az 2 sene beklenmeli. Gelelim senin durumuna eşinle akşam guzel guzel konuş ve bunlarin normal oldugunu söyle senin hayat arkadaşin tabiki istedigini alicak almiyorum diye bir şey yok can taşiyorsun sonucta. Ugraşamam diyor ise sende ozaman evin işlerini yemek yapmami bekleme de. Eline yapişmiyor gidip bir börek olun pasta olsun satin aliyor elleriyle acmiyor. Bunlari tek tek konuş.
010 Yorumla- +1 yıl
Alakasi yok !! basta neye önem verip dikkat ettigine bağli bu isler? sadece yakisikli olsun veya maddi durumu yerinde olsun kafasiyla hareket eden sonra agzinin üstüne düşünce ay bilememisim gerçek yüzünü ayagini birakin bir cok kizin düştügü durum kendi nefislerinin yüzünden dir...
Cevap sahibi+1 yıl@yakisikli_birisi size neye dayanarak insanlari yargiliyorsunuz kusura bakmayim evlimisiniz. Veya etrafinizda size evliligi acik acik anlatan var mı . Sosyal medyada canimli cicimli resimlere herkes kaniyor ama o evin icinde ne olup bitigini kimse bilemez. Kimseyi yargilmayin
- +1 yıl
sosyal medyada mutluluk sovu yapan mal sürüsüne ancak kizlar inanir bide Kadir İnanir ulan gene yaptirdiniz o espiriyi 🤣🤣 reklami yapilan hic bir seyin kalitesi yoktur mutlulugun reklami yapan hic kimse mutlu degildir zira mutluluk yasanir... ben yargilama degil sahit oldugum olaylardan özetledim ne yazikki aynaya bakin artik biraz derim
Cevap sahibi+1 yıl@yakisikli_birisi cidden bilmiyorsunuz bende evliyim ama herseye dikkat ettim öyle aşik olunca kendimi kaybetmedim herseye dikkat ettim. Ama evlenince bilmedigin huylarida görmuş oluyorsun. Ki sesini cikarimayip kendini ezdirirsen bunu firsata dönuşturen erkekler var. Kadin olsun erkek olsun sorumluklarini bilmeli bilmeyene yeri geldiginde kapiyi gostermeli
- +1 yıl
Sunu anlamamassin hala? Aşk ne demek misal? insan kör olur manevi anlamada insan ask ile baktigi kiside kusir görmez evlenince ask zayiflar sevgi ve aliskanlik gelir o kör halin gider artik kusurlarini görmeye baslarsin, bide sunu unutma kimse kusursuz degil kusursuz insan ariyorsan o yok bu dünyada... sadece cok büyük hatalari yoksa sabirla hareket ediceksin ufak tefek seyleri büyütüp ortaligi ververeye vermeyeceksin, ha bide erkegine kadını oldugunu her zaman hissettir erkegi erkek yapan vasiflari elinden almaya calisma yoksa birgün bir kadin gelir o vasiflari ona verirse elinden kacirirsin. kendimi ezdirmem derken neyi kast ediyorsun? bu zamandaki kadinlar erkegi cay yap desin ezilme anliyor birakin su feminist düsünceleri kücülmezsin cay yapmayla
Cevap sahibi+1 yıl@yakisikli_birisi ezdirmekle şunu diyorum eşine emirler yadirmalar insan gibi iste ne isticeksen. Kadin birsey isteyince basit birsey hatta tamam diyip yapmamak. Aşka gelince ben aşiri aşik olmadim sevgi vardi daha cok ama aşik olmak ayri bir şey
- +1 yıl
ozaman senin derdin mantik evlilliydi oda sana gecici rol yapmis yani ava giden avlanmis, bazen insan birsey isterken ses tonunu unutabilir veya vakti yoktur cümleyi uzatmaya buda yanlis anlasilma olabiliyor, kendi bisey yapmamasi tembellik tembel insanlardan nefret ederim ben bisey yapmayim hersey ayagina gelsin insanlari😑😑😑 sorununuz sadece biraz kabalik ve tembellikse kafaya takma derim zira icki icen sürekli veya kumar oyanyan kari kiz capkin biri olsa bu daha kötü olurdu diye düşünüyorum 🤔🤔🤔
Cevap sahibi+1 yıl@yakisikli_birisi evet bagzen biraz kabalik ve tembelik dişinda bir sorunumuz yok. Ama oda duzelicek arada sıkı konuşmalar yapiyorum iyi geliyor hemen
- +1 yıl
o zaman kocana sahip çık evlilikler o dizilerdeki gibi değil devamlı erkekler her gün eşlerine sürprizler yapmıyor ve at her gün çiçekler almıyor hergün iltifatlara boğulmuyor yani böyle bir evlilik yok o dizide oynayan oyuncular da herhalde bizi de ara verdiklerinde aralarında kakır kakır gülüyor lardır acaba bu çevirdiğimiz dizi ciddiye alıp da hayatına yön veren var mı diye. size bir ömür boyu mutluluklar 🤲
Cevap sahibi+1 yıl@yakisikli_birisi evet ne yaziki öyle televizyon inanirmisiniz bilemem ama cok nadir izlerim. Zaten dizilerde aldatma moda olmuş normaleştirmeye calişiyorlar bu gibi durumlari. Nerde o eski aile dizileri. Guzel dilekleriniz icinde ayrica tesekurller saglikla kalin.
+1 yılbak canım nolur yanlış anlama ama ben sana üzülmenin yanı sıra o doğmamış çocuğa üzüldüm böyle bir babayla nereye kadar gider düşünemiyorum çocukluğunu ne kadar yaşayabilir kim bilir ne travmalar ne trajediler yaşar bu adam yüzünden eğer ailen arkandaysa çocuğu aldırıp boşanmak kurtuluş gibi görünüyor bana ama belli mi olur belki çocuk doğunca yumuşar tavırları eğer ailesi mantıklı insanlarsa bu durumu paylaş senin ailen de göz dağı versin kendini ezdirme o ikinizin bebeği eğer bakamayacaksa seni oyalamasın insan olmaya gayret etsin edepsiz adam
30 Yorumla
+1 yılBu aptal adam senin aşermenle uğraşamazsa defolsun gitsin aşermeyen hamile kadın bulsun. Karnındaki senin değil ikinizin de çocuğu ve doğru soru aşermemi nasıl bastırabilirim değil bu bencil, yobaz adamla yollarımı nasıl ayırırım olacak. Çünkü yolunu ayırmazsan ileride çocuğun okul ihtiyaçlarıyla babasının karşısına geçtiğinde alacağı cevap şu olacak "Ben senin okul ihtiyaçlarınla mı uğraşacağım." Yok knk ne uğraşıcan ver sanayiye aw calıssın körpe bebek😒
30 Yorumla
+1 yılKarnındaki çocuk onun da çocuğu, o da en az senin kadar onu düşünüyordur. Sen aklın sıra hamileliğini kullanıp her istediğini yaptırmaya çalışıyorsun, kölen olsun istiyorsun.
Evlenirken işi bıraktırmış, para da vermiyormuş. Geç bu ayakları istersen. Sen de bırakmasaydın işini, evlenmem o zaman deseydin. Evlenirken her şeye razı oluyorsunuz. Bir adam için hem ekonomik özgürlüğünüzden hem de sosyal çevrenizden vazgeçiyorsunuz ya da o çalışsın ben yiyim kafasına giriyorsunuz sonra bunlar yaşanıyor işte.20 Yorumla
+1 yılNiye bastıracaksın. Eşine de ki “Seni p. iç evlendiğimiz için işi bıraktırdın, hamileyim normal olarak aşeriyorum biraz adam ol da getir istediklerimi. Madem bakamayacaksın beni neden işten çıkarttın. Hemen getir.” Biraz dişli ol. Meden aşermekten vazgeçiyorsun. Yapmıyorsa yıprat onu
20 YorumlaÇok üzüldüm. Çocuğun doğar doğmaz ayrılmanın yoluna bak. Çocuğum için katlanırım psikolojisini girme. Çünkü çocuk asıl öyle heba oluyor deneyimle sabit. Yarın bir gün doğurursan ben çocukla mi ilgileneceğim. Çalışıp size bakarken canım çıkıyor falan der. Sizi eziklemeye de başlar. Elin ekmek tutuyor demek ki. Ezdirmenin sonu yok bir bakmışsın yılların sabret diye diye boşa gitmis. Dilerim ki güzel bir hamilelik geçirir ve sağlıkla huzurla bebeğini kucağına alırsın...
20 Yorumla
+1 yılNe olursa olsun bu sekilde bir tutum sergilemesi yanlış. Sen hamilesin hassassin kaldı ki hamile olmasan da yanlış..
Lütfen eşine bu aralar bir sıkıntısı olup olmadığını neden boyle fevri cevaplar verdiğini sor. Eger hicbir sebep yoksa sirf keyfini bozmamak icin boyle yapiyorsa, çok üzgünüm ama sana deger vermiyor. Sende üzülme bu durumda ailen var eminim her zaman arkanda dururlar👍🏼20 Yorumla
+1 yılAile büyüğüm hala daha anlatır. Hamileyken yanında kebap çevirmişler. Gelinler bir şey isteyince iyi karşılanmazmış canın çekmiştir ikram edelim de dememişler. Vücudunda kocaman bir ur büyümüş içi iltihap dolmuş. Ne bebek emzirebilmiş ne uyuyabilmiş.. aşermek öyle hafife alınacak bir durum değil.
10 YorumlaEşlerde erken soğuma olabilir. Yapabilceğin şey şu anda ona direkt olarak sana böyle davrandığın için çok üzüldüğünü söylemen ve bunu belirttikten sonra verdiği tepkiye çok dikkat edin kendisini uzulmus pisman boynu biraz egmis ise gercekten uzulmustur oda. Fakat eger dahada ustelerse abartma sacmalama vs gibi maalesef egitimsiz bir erkek ile karis karsiyasiniz demektir ve bu iliski pekte saglikli olmaz ileride hem sizin icin hemde cocugunuz icin.
Bir baska bir sey ise eger sizde cok abartmiyorsaniz aserme olayini yani haftada 10 defa falan gercekten can ve cep yakici olabilir ulkemizdeki ekonomik durumdan dolayi. Sizde biraz anlayis gosterdiginizi ona gostermeniz lazim ve anlamasi lazim erkegin sonrasinda daha cok gonlu bol olabilir10 YorumlaBenimki kizmadi asermelerime ama bahane bulup sürekli ya mesaiye kalıyordu ya da arkadaşına gidiyodu kciyodu söyleyince çalışmam lazım diyordu benimle asla ilgilenmiyodu ama ilgileniyo. us gibi yapıyordu annemin evindeyim canım şu an ve adamın içinden bana karşı büyük ilgisizlik vazgeçmiştim bosvermislim çıktı şerefsiz sorunlarima çözüm olarak bosanirsin senin kararın dedi yani bu tip adamlar farklı şekillerde olsalarda aynı insanlar çekme yavrum. Sen yavruna bak dikkat et uzak dur 3 günlük dünya kimse için degmez
10 Yorumla
+1 yılburada herkes akıl vermeye çalışmış 🙄 olan olmuş kardeşim neyin kime cevabını veriyorsunuz tamam kadın hayatının içine etmiş olabilir, Ama bunu hatasıyla vurarak yapmayın bari haddimize de değil zaten.
Ama yazık etin kendine kardeş, karnındaki bebeğe acıdım 🙁10 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 319 cevap paylaştı.
+1 yılbacım
valla sen bu arizona kertenkelesi ile evlenmiş , karıyerıne tekme atmıssın.
cok konusma sus otur bence.
not: senı işten cıkartan bır erkegı sahıplendı erkek olarak mı gordun bacım? bıze göre erkek pipisi var ama adam degıl ozguvensız çomar bildiğin.10 Yorumla
+1 yılYaa kıyamam.. Maalesef birçok kadının hayatında dağ ayısına rahmet okutacak tipte h*anzolar var maalesef. Bebeğin için güçlü olacaksın kendini bırakma, üzülsen de o duyguda boğulma hemen geçiştir.
Fazla tv, video izleme ki bişey görüp canın çekmesin. Bir yolunu bulup para vermesini sağla ve canın bişey çektiğinde kendin al. Hiç böyle şeyler için kendini de bebeğini de üzme
00 Yorumla- Çocuk & Ebeveyn konusunda 358 cevap paylaştı.
+1 yılDaha dur yeni başlıyor son zamanlara doğru yemek fotoğraflarına bakmaktan ne yiyeceğim diye düşünmekten uyuyamıyorsun ben hiç olmadık bişeyi hatta bişeyi isteyemedim eşim benden çok uzakta idi ve yalnızdım fotoğraflara bakarak geçti nerdeyse 9 ay🤦 öküz olan kocana söyle tek kendi bebeğini taşımıyorsun biraz anlayışlı olsun
00 Yorumla
+1 yılBöyle yakışıklı diye öküz ruhlu insanları buluyorsunuz. Yakışıklılığı dışında bi bo.. Ka yaramıyor lar. Ulan benim karım aş ercek ağrıdağından kar getiririm ona. Geçmiş olsun sana kendini yakmışssın. Bu artık herşeyde böyle olcak en son senle uğraşam dicek.
03 Yorumla- +1 yıl
+1 yılne biçim bir dünya bu be adalet diye bir şey yok kimse sahip olduğu şeylerin kıymetini bilmiyor, bileninde ağzına s.çılıyor 20, li yaşlarımdan beri hayatımı birleştirecek biri olsun istedim ama nasip olmadı. Her zaman bir engel çıktı! eşim hamile olacak aşerecek ben şikayetçi olacağım canımı verirdim onun için, nereden buluyorsunuz böyle öküzleri hiç anlamıyorum.
01 Yorumla- +1 yıl
saçmalama sakın öyle bir hata yapma delimisin, it gibi alacak her istediğini yoksa çok ciddi sağlık sorunları çekersin ilerleyen yaşlarda söyleyim.
hiç mi belli etmedi bu tarzını evlenmeden önce? eşim diye almış seni.. üstüne üstlük adamın çocuğunu taşıyorsun ve böyle davranıyor.. pes... böyle bir dönemde seninle ilgilenmeyecekse ne zaman ilgilenecek? veya ilgilenmeyecekse seninle neden evlenmiş? diyecek bir şey bulamıyorum.. su böreği istedin diye azarlamak...
00 YorumlaAsermeni bastırmam doğru bişy değil tatlım kaldı ki bunu yapmak bence çok zordur. bazı şeyleri bulamazsn alaamzsn belki olablr ama her istediğini nasl bastrcksn. Eşinin ailesine durumu anlat onlar çocuklarına ayar ceksinler onun gibi degllerse tabi. Yakın arkadaşın varsa ondan isteyebilrsn ya da ailenden ama canının istediği bulabileceğin her şeyi ye lütfen
00 Yorumla
+1 yılçocuk yapmaya gelince tamam ama aşerme olunca ben seninle uğraşamam.. yarın öbür gün de ben seninle ve çocuğunla uğraşamam diyecek. Allah yardımcın olsun keşke en başında nasıl biri olduğunu anlayıp evlenmeseydin ya da evlendiysen çocuk yapmasaydın keşke.. umarım hayırlısı olur üzüldüm gerçekten...
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBirincisi kendini uzmeyeceksin. Çocuğun sağlığı çok önemli. Bazen gerginlikler olabilir. Bunu düzgün konuşarak halledebilirsiniz. Lakin ugrasamayacksa bilmediği veya yapamayacağı şeylere girmeyecek. Ama dedim ya. Bebeğini düşün 💐sağlıklı bir şekilde doğması dileğiyle 🙂🙂
10 YorumlaBöyle insanlardan nefret ediyorum gül gibi eşin var üstelik Allah bir can bağışlamış size elbette aşerecek bu kadın canı çekecek sende eşşek gibi alacaksın görevin bu ilgi alaka göstereceksin seveceksin masaj yapacaksın ayağına paspas olacaksın çünkü kadın hamile ve karnında sizin bebeğinizi taşıyor
00 YorumlaTek başına mı yaptın sanki o çocuğu, o adamla geçmez bir ömür gerçekten, hamileliğin de riske girebilir, stres en büyük etken. Böyle devam ederse ayrılma durumun varsa ayrıl. Kendin için, çocuğun için.
20 Yorumla
+1 yılBugün senin aşermenle uğraşamam der yarın ne seninle ne çocuğunla uğraşamam der yol yakınken kendine yeni bir yol çizmeni öneririm yoksa ilerisi senin için cehennem geçmiş olsun...
30 Yorumla
+1 yılDaha bu buz dağının görünen yüzü belli. Ben olsam bırakırdım
60 Yorumla
+1 yılBu konuda ciddi olamazsın inanmıyorum bir insanın bu tarz bir konuda bu şekil davranmasını aklım almıyor
40 Yorumla
+1 yılBu adamdan boşanman lâzım. Seni çalıştırmaması boşanmak için çok yeterli ve çok geçerli bir neden. Bu adamdan koca olmadığı gibi baba da olmaz. En iyi boşa gitsin bunu.
20 Yorumla
+1 yılKeşke seni işinden çıkaran senin isteklerine saygı gistermeyen bir andavalla hiç evlenmeseydin de iş işten geçmiş nedemk uğraşmak bu noktadan itibaren yapacağın en mantıklı hamle boşanma davası ve hakime bu olanları anlatman evliliğni kurtar demiyorum kurtaramazsin iki canlı bir kadina bu muamaelede bulunan birinin çok sağlıklı bir birey olduğuna inanmıyorum maddi manevi dava ac kim o köpek dicem ağır olacak demiyorum. ...
20 Yorumla
+1 yılYine yanlış bir eş seçimi yine mutsuz bir anne, kadın.. ayrılmak İçin daha beterini bekleyeceksin büyük ihtimalle bari çocuğunu koru mutsuz anne baba profilinden. sizin akılsız seçimlerinizin faturasını günahsız garipler ödüyor birinin daha ağzına mıçmayın
20 Yorumlaşu an böyle yapan bir adam ileride çocuğuna babalıkta yapamaz. Sen bu çocuğu tek başına yapmadın sonuçta, eşine adam, çocuğuna baba olsun. Eğer ki olamıyorsa ayrıl hayatını kurtar bir ömür böyle insanlarla geçmez.
00 Yorumla
+1 yılİnanmak istemiyorum ama hadi gerçek kabul edelim. Evde yapabilirsin su böreğini. Eşine saldırıp dövebilirsin falan. Çünkü, bana öyle davransaydı ölümüne dövüşürdüm sinirden. Var mı böyle erkekler gerçekten? Yok deyin n’olur.
00 YorumlaCanı çekmekle aşermek farklı şeyler
Her canının çektiğini aşermek olarak tanımlıyorsan sıkıntı. Onun dışında Eşimin canı ejderha yumurtası çeksin. Mızrak alır ejderha ararım. Ama tabi önce evlenmem lazım 😀
019 Yorumla
+1 yılEşini mağaradan mı çıkartıp kendine koca yaptın? Bu nerenin öküzü böyle? Öyle birine ne anlatsan da boş ama yine de bu davranışlarının seni kırdığını anlatmaya çalış. Tepkisiz kalırsan bu hepten insanlıktan çıkar.
00 Yorumla
+1 yılBir insan ne hakla başkasının ömrünü verdiği emeğini tek seferde yerle yeksan edebiliyor?
Hangi vicdan ve zihniyetle çalışmanı istemiyorum denilebiliyor anlayamıyorum.
Bir insan eşi dahi olsa çalışıp çalışmama kararını karşısındakine bırakmalı.00 Yorumla
+1 yılsen bu adamla asla bidaha çocuk yapma. Benimki ağzımdan canm çekti lafı çıksa koşar alırdı ilk çocukta hep etrafmda dolanırdı üzülmemem için herkesi karşısına alırdı. Şimdi tam bi m.. al seninki 3 sene ye kalmaz tamamen insanlıktan çıkar
00 YorumlaAşermeyi bastıramazsın. Çocuk yapmayı biliyorsa üzerine düşenleri de yapacak. Basitçe çocuğun yamuk doğar dersen belki kafasına dank eder.
Aşermek hamileliyin doğal bir parçasıdır ve mutlaka giderilmesi gerekir. Yoksa çocuğa etkisi olur.00 YorumlaSeni hamile bırakmadan önce düşünecekti bunları! Kimse kusura bakmasın da annelik kadar yaşanılması güzel bir duygu yok ve aşermek de gayet doğal. Sen de onun karnını doyurmakla ugrasamazsın o zaman her şey karşılıklı bu hayatta aşermenle ugraşamazsa sende onun karnını doyurmak la uğraşma
11 Yorumla
+1 yılÇok kötü birini seçmişsiniz... dahada hasar görmeden kaç git benden söylemesi bu hayırsız empati yok sevgi saygı yok sonunda kendini yakican ve çocuğunu da (çocuklarınızı?)
10 Yorumla
+1 yılYaa gerçekten bu durumlariniza çok üzülüyorum. Allah vicdan merhamet versin kocanıza. Evde yapılabilecek olanları kendiniz hazırlayabilirsiniz. Bu gibi şeyler için videolar var.
11 Yorumla- +1 yıl
Beğeni için teşekkür ederim @Piposs 😊
+1 yılHerkes yazmis niye onunla evlendin yanlis secim yapmussin ayrilman zor simdi benim bu yorumuma da diyecekler ki dogrulari soyledik arkadaslar yeryuzunde en nankor tür insan ogludur kimse bilemiyor evlenmeden once farkli evlendikten sonra degisen cok oluyor empatti kurmak kolay oldugu kadar da zordur herkes yapamaz ve en onemlisi merhamet!
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılValla uzuldum ya. Daha once bir is arkadasimin eşi hamileydi karisi erik istemis buda cok pahalli parasi yok diye alamamis baska meyve almis bunu soyleyince cok uzulmustum o an haberim olsa ben alirdim
12 Yorumla
Soran+1 yılÜzücü bi durum evet, Allah kimseye göstermesin
Cevap sahibi+1 yılParasi yoksa anlarim ama varda almiyorsa cok ayip etmis
+1 yılBastırma hayatım sen ne istersen alırım ben sana söz bi telefonla yollarım sana insan nasıl karısına böyle davranır yazık ya
13 Yorumla
Soran+1 yılEvlenmeden önce böyle değildi
- +1 yıl
Çok üzüldüm İnan müsade edersen almak istiyorum hamilenin bir dua yeter herşeye sen ona evlat veriyorsun şerefsizin yaptığına bak
- +1 yıl
Bana neden yazmıyorsun
Çocuk & Ebeveyn konusunda 1,4b cevap paylaştı. Evlenmeden önce işi bıraktırdı, para da vermiyor zaten
bunu duyduğun an evlenmeyecektin
bu tür adamlara ödün vermein kendinizden40 YorumlaTek başına yapmadın sen bu çocuğu ne demek uğraşamam istediğin her şeyi almak zorunda işi de bıraktırmış zaten sana. Bebeğimiz etkilenecek bundan de.
20 Yorumla
+1 yılKardesim simdiden gecmis olsun ömür boyu beraber olucan bir Egoist merhametsiz bir es secmissin... insan hamile esine nasil der bunu aklim almiyor😑😑
20 YorumlaBu arada resmi bir yerde çalışıyorsan sigorta ödeniyor ise son iki ay ücretli izne çıkabilirsin doğum sonrası iki ayda toplam maaşın kadar veriyorlar 4 ay boyunca bana 20 bine yakın geldi. İşini bırakman çok kötü olmuş. Sana ve bebeğine yeterdi bebeğin biraz büyüyen e kadar
00 Yorumla
+1 yılAşerma denen bir şey yok zaten. böreğe aşeremezsin içindeki bi vitamine eksikliğinin olması gerekir buda hamilelik döneminde meydana çıkar aşerme adı verilir.
01 YorumlaAdam haklı valla fazla abartıyorsunuz bazı şeyleri , şımarıklık yani yaptığınız şey çok üstüne gitme kocanın, aserecek gibi olduğunda başka şeyler düşünmeyi dene bir süre sonra geçer
09 Yorumla- +1 yıl
cinsiyet değiştir o zaman anlarsın şımarıklığı
- +1 yıl
iyi 12 saat ağrı çek bakalım o zaman sabahın köründe gecenin bi yarısında
- +1 yıl
benim çocuğum senin gibi olsa onu sopayla döverek evden kovarım
- +1 yıl
senin gibi evlada az bile
- +1 yıl
senin gibi evlat olacağına olmasın daha iyi
Bu adamla evlendigin icin aptalsin. Ya bosanirsin ya da cefasini cekersin omur boyu. İşi bırak diyen bir adama nasıl asik olabiliyorsunuz aklim almiyor.
00 YorumlaIsi biraktiriyor para vermiyor istedigini almiyor. Kirbac da atiyor mu aksamlari o ssigir? Moralini bozmak istemek ama hicbir zaman mutlu bir evlilik olmayacak
00 Yorumla- Devamını Gör (236)
Devamını Gör(281)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > 3,5 aylık hamileyim, eşim senin aşermenle uğraşamam diyor. Ne yapacağım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer