Kendimden bahsedersem meslek sahibi olmak konusunda.. meslek konusunda çok emek verdim, bihassa annem özel ailevi durumumdan dolayı üzerime hep düştü ve bir şekilde üniversiteyi kendimi iteleyerek okudum, uzatsam da yılsam da bitirip mimar oldum, fakat işler pek beklediğim gibi gitmedi iş bulamadım stajlarımdan sonuç çıkmadı şanssızlıklarım oldu çok kez kendim girişimde bulunup maaşsız dahi çalışıp kendimi geliştirmek istedim fakat bir yere kadar idare edebildim, ardından zaten pandemi vurdu dğrudüzgün iş hayatına atılamadım..
Aynı zamanlarda sevdiğim insanla ilişkimiz ilerledi ondan başka çevremde arkadşım sırdaşım nerdeyse yok , onu hayatıma merkez yaptım evlendik çok zorlukları yendik ve mutlu giden bir eviliğimiz var, bu süreçde de zorlukla bitirdiğim mesleğin dışına çıkıp başka iş yapmak zor geldiği için pandemi vs evlilik sürecine alışayım diyerek evde kalmayi tercih ettim ama bir taraftan da kendime dayattığım ev kadını rolunden mutsuzdum kariyer hedefimi bi nevi ertelemişdim, evde kaldığım özellikle pandemi süecinde kendimle çok başbaşa kaldığım dönem çok zorlandım yalnız hissettim başarısız,, kendime biçtiğim bağımsız özgür kadın halime ulaşamamıştım çok karamsarlığa kapıldım sanki her şey için geç miş yaşlılık yorgunluk isteksizlik hissettim enerjim yoktu sanki, ruhum 80 yaşında gibiydi , derken kendi içimde kayboluşlarım hedefsizliklerimle ev deki işlerde bile yetersiz hissediyordum kendimi..
Ve geçenlerde hasta olduğumu düşünerek gittiğim doktordan ( o kadarbi haberdim ki ürolojiye gitmiştim), istediği testler sonucu kadın doktoruna göründüm ve 6 hafalık hamile olduğumu şok olarak öğrendim şimdi kafam çok daha karışık ruhen hazır olmamakla beraber korku ve edişelerle doluyum yeterince yaşayamadığımı gezemediğimi eşimle hayallerimin olduğu ve maddi manevi kariyer yapmamın zorluğunu eksikliğini düşünüyorum hazır değiliz diyorum, ilerde bunlardan çocuğu sorumlu tutar mıyım bilinçli veya bilinçaltı bilmiyorum...
Aslında bebek yapma düşüncemiz vardı, hayalim erkek olsa ona vefat eden öz babamın ismini verebilmekti ama bu herşeyimle hazırken bilinçli ve iyiyken olacaktı, bunun için en az 1 sene sonrası için evettim ama şu an yeterli olmadığım hissindeyim ve tam da bu surecde bir iş fırsatı yakalamıştım bu ay başlayacaktım fakat şimdi kendi hayatım bitecek kendimi çöpe atacağım ve tüm hayatım ve bahanem çocuk olacak gibi geliyor büyük darbe yiyecekmişim gibi.. eşimde şaşkın ve hazırlıksız ama kararı bana bırakıyor sen nasıl istersen diyor , bir yandan buruk bir hoşnutluk ama bir yandan diğer düşünceler var, düşününce işte.. ben zorlanarak yeni öğreniyodum ev işlerini.. şimdi tüm bunları birlikte yürütebilir üstesinden gelebilir miyim? özellikle annemin 'biraz daha zaman vardı.. tarzında yaklaşımı, çok zor bir durumda hissediyorum aldırma düşüncem bile var , sahip olduğum rahatsızlık ötürü de hamilelik benim için az ihtimalken olması.. hayat bana sürpriz yaptı ve ne yapmam gerektiğini hiç bilmiyorum bu süreçte bana ne önerirsiniz?
Aynı zamanlarda sevdiğim insanla ilişkimiz ilerledi ondan başka çevremde arkadşım sırdaşım nerdeyse yok , onu hayatıma merkez yaptım evlendik çok zorlukları yendik ve mutlu giden bir eviliğimiz var, bu süreçde de zorlukla bitirdiğim mesleğin dışına çıkıp başka iş yapmak zor geldiği için pandemi vs evlilik sürecine alışayım diyerek evde kalmayi tercih ettim ama bir taraftan da kendime dayattığım ev kadını rolunden mutsuzdum kariyer hedefimi bi nevi ertelemişdim, evde kaldığım özellikle pandemi süecinde kendimle çok başbaşa kaldığım dönem çok zorlandım yalnız hissettim başarısız,, kendime biçtiğim bağımsız özgür kadın halime ulaşamamıştım çok karamsarlığa kapıldım sanki her şey için geç miş yaşlılık yorgunluk isteksizlik hissettim enerjim yoktu sanki, ruhum 80 yaşında gibiydi , derken kendi içimde kayboluşlarım hedefsizliklerimle ev deki işlerde bile yetersiz hissediyordum kendimi..
Ve geçenlerde hasta olduğumu düşünerek gittiğim doktordan ( o kadarbi haberdim ki ürolojiye gitmiştim), istediği testler sonucu kadın doktoruna göründüm ve 6 hafalık hamile olduğumu şok olarak öğrendim şimdi kafam çok daha karışık ruhen hazır olmamakla beraber korku ve edişelerle doluyum yeterince yaşayamadığımı gezemediğimi eşimle hayallerimin olduğu ve maddi manevi kariyer yapmamın zorluğunu eksikliğini düşünüyorum hazır değiliz diyorum, ilerde bunlardan çocuğu sorumlu tutar mıyım bilinçli veya bilinçaltı bilmiyorum...
Aslında bebek yapma düşüncemiz vardı, hayalim erkek olsa ona vefat eden öz babamın ismini verebilmekti ama bu herşeyimle hazırken bilinçli ve iyiyken olacaktı, bunun için en az 1 sene sonrası için evettim ama şu an yeterli olmadığım hissindeyim ve tam da bu surecde bir iş fırsatı yakalamıştım bu ay başlayacaktım fakat şimdi kendi hayatım bitecek kendimi çöpe atacağım ve tüm hayatım ve bahanem çocuk olacak gibi geliyor büyük darbe yiyecekmişim gibi.. eşimde şaşkın ve hazırlıksız ama kararı bana bırakıyor sen nasıl istersen diyor , bir yandan buruk bir hoşnutluk ama bir yandan diğer düşünceler var, düşününce işte.. ben zorlanarak yeni öğreniyodum ev işlerini.. şimdi tüm bunları birlikte yürütebilir üstesinden gelebilir miyim? özellikle annemin 'biraz daha zaman vardı.. tarzında yaklaşımı, çok zor bir durumda hissediyorum aldırma düşüncem bile var , sahip olduğum rahatsızlık ötürü de hamilelik benim için az ihtimalken olması.. hayat bana sürpriz yaptı ve ne yapmam gerektiğini hiç bilmiyorum bu süreçte bana ne önerirsiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Peki korunmayi düşunmedinizmi? Aldırmak istiyorsan 4 hafta daha suren var ama eşinin onayi olmadan aldiramazsin. Hastaligimda var diyorsun belkide bu son cocugun bir daha cocuk sahibide olamayacaksin.
kendimizce korunuyorduk ama tam olmamış işte ve polikistik overim var yani hamile kalmak biraz daha zor oluyormuş ve düzensizlik yaratan bir durum vardı bu yüzden şüphe etmemiştim
Kendine tek bir soru sor: aldirdiktikadan sonra vicdanin karsina cikacak mi?
Bu soruya verdigin cevap hayatini sekillendirecek
İşte bu çok bir soru yani şöyle bir şey var henüz bilincinin olmadığını düşündüğüm bir varlık şu an devamlı bölünen gelişen henüz kendini tamamlayamamış, düşününce aslında korunarak sürekli bir bebeğin dünyaya gelişine kendini tamamlamasına engel olmuyor muyuz ki?
Bunu neden zamaninda düşünemedin vicdan azabı cekmeyeceksen esinde olumluysa aldir
Düşünmedik değil çok az ihtimaldi , kullandığımız korunma yöntemiyle olmayacağını düşünüyorduk ve etraftan hamile kalmanın zor olduğunu görüyordum 3-4 kez düşük yapanlar mi tüp bebek yapanlar mi , çok uğraşanlar mi.. bu ihtimalle dalga geçiyorduk yani olursa hayatta kalmayı hakkediyordur nolcak diyorduk da gerçekleşince durum biraz farklı işte.. pişmanlığım tek korunma yöntemine güvenmeyip 2 yöntem deneseymisim diye ve bir de belki benim durumumu yaşayıp aldıran ve bilemeyecegimiz çok insan vardır illa ki insan başına gelmeden bilemiyor ki kısır olan doktorun bizzat hiç ihtimali olmadigini söylediği bir kadın arkadaşımin hamile kaldigini sırf karşısındaki istemediği için aldirdigini bizzat şahit olmuştum..
Ah be ablam bence iyi dusun kararini ver
İçinden nasıl geliyorsa öyle yap doğurmak istiyorsan doğur
Aldırma belki o yavrucak senin hayatını olumlu yönde degiştirecek pişman olacagin bir şey yapmamalisin Allah sana o bebegi vermesinin mutlaka bir sebebi vardir..
Doğur bereketiyle gelir
çoçuğu aldır eşine düşük yaptım de
Eşim benden yana zaten ve böyle bir uygulamada izni gerekecek o, ben senin kararına saygı duyarım uzulsem bile çünkü önceliğim sensin ve hazır olmadığını düşünmen yeterli bir sebep diyor
Eşinin sana anlayışlı olması güzel
doğurmalısın
Kazaylaaa😁😁😂
Sana şöyle söyleyeyim spiral dediğin kayabiliyor kondom dediğin yirtilabiliyor veya bir şekilde akıp bulaş sağlanmış olabiliyor , doğum kontrol kullanıp hamile kalan var oran %99, geri çekilme yöntemi ile yani hiçbir zaman içeri bişey kacmadigi i dusunsen bile de zevk suyu veya bı şekilde geçen kalintidan oluyor surtunmeyle bile kalinabiliyor bu saydıklarım arasında bizim korundugumuz yöntemle 9 ay+ hamile kalmamisim netten baktığına göre %18lik oranın icindeyim... yani bence hiçbir korunma yöntemine çok güvenmeyin az da olsa ihtimal ihtimaldir.. baktığımda benim gibi insanlar varmış..
*Doğum kontrol 99 koruyor ama 1 den hamile kalanlar var orayı eksik bırakmışım
Ya tmmm nee