Erkek veya kız farketmiyor insanların kötü olduğu bir ülkede çocuk büyütmek zordur.
Bu devirde kız çocuk mu, erkek çocuk mu büyütmek zor?

#gadasından sevgilerle 🤗
Bu devirde kız çocuk mu, erkek çocuk mu büyütmek zor?


Ülkemizde kadın olmak zor tabi bu 1. Öncelik
Fakat çocuk yetiştirme dersek tabiki kız çocuğu daha basit
Kız oldumu evde prenses besliyorsun. Kibar, narin, hassas
Erkek oldumu evde hayvan besliyorsun. Gazma, öküz, canavar ☺️😂
Çocuk yetiştirmek. Dünya'da daha kendini düzgün yetiştirememiş kişiler çocuk yetiştirmeye yelteniyor ya! Şaka gibi gerçekten.
~yani benim oyum ikisinden yana da değil. En zoru çocuk yetiştirebilmek 🎩
İkisi de zor
bende bir kız evlat var bir de erkek yeğen valla ikisi de ayrı zorluyor
Ve yaşananları görünce endişe ediyorsun nasıl bir ülkede büyüyeccek bu çocuklar, ne olacka onlara diye
Ben bekarim gadasi ama 3 yildir filan dua ediyorum. Insallah kizim olmaz diye. bu ulkede kadin olunmaz.
O şekilde dua etme bence gadası.
hayirli evlat diye ediyorum ama yok icimden gelmiyor kiz cocugu napim🙄
Şimdi Allah kulunu sınamak için istemediği birşeyi daha kötü şekilde verir. Bakalım isyan mı edecek tevekkül mu edecek diye o yüzden hayırlısı olsun demek daha güzel olur 🤗
Evet cok haklisiniz öyle dua ediyim o zaman
Babanın biri oğlum olsada şu camları kırsa diye dua etmiş. Allah erkek evlat vermiş. Ama çocuk önüne gelen her camı kırıyormuş. Bu gerçek bir hikaye adam anlamış dua ederken bile hayırlı bir evladım olsun demek gerekiyormuş diye.
hic bu acidan dusunmemistim😄
Bak herşey bir vesile sayesinde öğreniliyor. Ben bu soruyu sordum sende bu şekilde cevap verdin. Bende şu şekilde dua edersen daha iyi olur dedim. 🤗
Cevap
10Cevap
Adamin birisi şöyle demişti . iki oglum vardi bir. kizim olunca anladimki şimdiye kadar evde hayvan beslemişim 😂kizlar daha uysal uyumlu erkek çocuk hoyrat.
Kız çocukları, dünya onlar için hiç güvenli bir yer değil.
Bence farketmez dikkatli olunmadığı sürece ikiside harcanır
Kızların namustan sorumlu tutulduğu erkegin bu konuda özgür olduğu toplumumuzda böyle kaynaklandığı için ve tacize uğrayanın da kızlar olduğu için kız çocuğu büyütmek daha zor
Yerine göre değişir ama bence cinsiyet ayrılmaksızın çocuk büyütmek zor devir kötüleşti kimseye güven yok artık
Bu devirde ve ülkede kız veya erkek değil direkt olarak çocuk büyütmek zor...
Her ikisi de zor etraf çocuk kaçıranlarla dolu hastaneler bile neler duyuyoruz
Kız çocuk zor etraf sapık kaynarken nasıl koruyacağız bilmiyorum
Kız çocuk yetiştirmek daha zor, herkesten korumak zorundayız
Ikisini de büyütmek zor. Ikisi de kötü alışkanlıklar edinebiliyor.
Bu devirde minik bir sabiyi erkek de olsa kız da olsa korumak çok zor.
Bu devirde bir kız bile tek başına dolaşamamasını düşünürsek tabi ki kız çocuğu
Cinseyti fark etmiyor bu devirde çocuk büyütmek çok zor
Günümüzde her ikisi de zor canım, cinsiyet fark etmiyor.
Her gün bi kadın bi kızımız öldüğüne göre erkek çocuk diyelim
Bu zamanda böyle bir toplumda çocuk büyütmek zor orası kesin.
Allah ikisininde hayırlısını versin ikisinide yetiştirmek zor
Aslinda ikisi de kolay da iş bizde bitiyor gadasi bizler zorlaştırıyoruz
çocuk büyütmek zor aslında bir şekilde büyür de güzel bir gelecek sunmak zor
Laz kızı derki;Kız çocuk erkek çocuk fark etmez Allah hayırlı evlat versin sağlıklı sıhhatli...😉
erkek çocuk en temizi. ama ben evlatlık alırdım. evlenmeye gerek yok.
Bu devirde çocuk büyütmek çok zor. Kız da erkek de bir.
Cocuk yapmak zor iyice düşünmek lazım. Baksana duruma
Bence bu devirde dünyaya çocuk getirmemek doğru çünkü bu çağa çocuk getirmek ona yapışacak büyük bi haksızlık olur yaşanası bi dünya değil
2 kişi beğenmeyende şu dünyaya çocuk getiricek olanlar galiba
😂
Ikiside zor. Etraf dangalak dolu sapık tacizci istismarci maşallah ne ararsan var. Üfff anlatırken bile içim kötü oldu.
Aslında çocuk büyütmek zor iş. Ancak ki, kız çocuğunu büyutmek daha zor
Kizi erkegi yok evlat buyutmek cok zor maalesef. Huyunu secemedigimiz icin
50 yaşına gelmiş çocukları büyütmek Zor:-)
Çocuk büyütmek başlı başına zor 🤷♀️
İnsan olup büyüyüp büyütmek zor
İkisi side bu devir için zordur bence.
devir kötü ve her ikisi de çok çok zor
Hep diyorum, iyi ki kızım yok
Bu devirde kız erkek farketmez çocuk büyütmek zor
İkisi de birbirinden zor bence
İkiside eşit çocuk cocuktur
ikisi de zor ama kız daha zor..
cinsiyet fark etmiyor etraf sapık dolu malesef
Bu zamana çocuk yapilmaz
Bu devirde kedi köpek büyütmek daha doğru geliyor
erkek
Kız çocuğu daha zor
galiba hic biri dünya git gide kötüleşiyor
İkiside zor
İkiside malesef
Bence ikiside zor.
İkisi de zor
Kız erkek farketmez ikiside zor
Her ikiside
ikisi de zor
İkiside çok zor
Bu zamanda çocuk zor
Her ikiside
Insan yetiştirmek zor
Her iksi de.
İkisi de
ikisi de çok zor
İkisi
Vallaha ikisi de zor
Kesinlikle Kız çocuk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?