Diyelim ki kızınız oldu 🎀
Eva
Lina
Berika
Lara
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
En güzeli Lina 😌
Bizim ikizler var Lina ve Mina diye
Evet ya iyi fikir aslında 😍
Lina güzel
Cevap
7Cevap
Hiçbiri ya yabancı özentisi gibi hepsi defne koyarım ben
Defne türkçe zaten dimi. D
Yeap
Azıcık etimoloji bakınmanı öneririm
Kökeni değil ses bakımından türkçe bunlar daha yabancı cağrışımı yapıor bende kökene kalırsak türkçe isim meliha falan koymamız lazım
Sen filoloji de bakın en iyisi
Sen bi az ukalalık yap en iyisi beğenmek zorunda değilim bu özenti isimleri bir dizi çıkar tüm bebekler mira YouTube bir kız çıkar hobaa tüm isimler lina az özgün olun ltf
Defne bu diğer isimlerden daha yaygın yalnız
Anlama güçlüğü ile ilgili bildiğin başka bir bilim dalı var mı demek istediğim çok net bunlar yabancı isim gibi eva özellikle defne nşr bitki adı eva ile bir mi sence realite ltf
Ben yabancı olmadığını iddia etmedim. Sadece savunduğun fikrin sağlamasını merak ediyorum.
Bunlara yabancı özentisi diyorsun, Defne de yabancı isim. Yabancılar kullanıyor "Daphne" diye
Bir çok isim yabancı çopu farsça kökenli latin kökenli Yunan kökene takılmıyorum ben çağırışım olarak bana Türkçe gibi gelmiyor demek istediğim tam olarak bu canım
Hepsi kötü hicbirinin bir anlamı yok sanki köpek ismi
Hâlbuki hepsinin birer anlamı var.
İşte insanın içi kötü olunca böyle her şey kötü geliyor
Ne alakası var İçim kötü değil ki insan dini olarak güzel isimler koyar. Bunu kasdettin ben
Lina ve Berika arapça kökenli.
Ve o senin fikrin herkes dini isim koymak zorunda değil.
Arapça kökenli olup güzel anlam olmayanlarda var sen bilirsin bence öyle köpek ismi gibi senin tervihin bu insanın ivinin ktou olduğu anlamına gelmez. Sana göre iyiyse sorun yok koy
Dayi önce bir cümle kurmayı öğren sonra gel
Eva ama yinede mukaddes ismi guzel
🤔 zevkler
Lina
one lan winx peri ismi gibi
Lara hoş geldi.
lara
Lina ya da Lara
Eva ya da Lina.
Evalinakalara
😏 yaratıcı
Hic biri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar