AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
62Cevap
Tatlıdan ufak bir parça koparıp verebilir ağzından niye veriyor ki?
içinde bulunduğun durumun senı etkilediğini açıklarsan sorun olmaz bence :))
Geçmeyebilir hatta boşanmayla bile neticelenebilir. İşin zor.
Ne cahilsin ya hamilelik dönemi kişinin kendi elinde değil
Bazı hamilelik lerde oluyor o yengemde öyleydi çocuk doğunca geçiyor psikologa bile gitti
Tiksiniyorum bendende tiksiniyorlar fakat yinede seviliyormu
Bende tam tersiydi sürekli onu arar hic olmadığım kadar düşkündum ona karşı.. İşe gittiginde aglardim o derece.. Sonra geçti seninkide böyle dir geçecek hamilelikten kaynaklı
Hormonlar herkeste farklı tepki gösteriyor demekki
İşte benim normal halim sizin hamilelik haliniz gibiydi
Şimdi hamileyim diye adam şok oluyor 😂
Bune tribi ya o kimki sana trip atar? Kolay mı iki kalbinden bi can taşıyon acı çekiyon canın yanıyor söyle ona öpmeden önce dişlerini fırçalasin onun nefesi çocuğa mikrop gidiyor gerekirse opmeyecek Hah beyfendiye bak rahatlık popona batmis
Olabilir bende de olmuştu insan çocuğundan tiksinir mi ben 2. de hamileyken koklayarak öptüğüm 1. çocuğumun kokusundan tiksiniyordum çok üzülüyordum ama geçici merak etmeyin ilk aylardan sonra geçer 👍🏼
Normal bu bulantı vs biseyler varsa
Teşekkür ederim yorum iÇin
Hamilelikte çoğu hormon çok farklı çalışiyor ve bence böyle olması çok normal. Hamileliğin sonlarına doğru böyle bir sorunun kalacağını düşünmüyorum
Bebek doğunca bir kaç ay sonra geçer bu durum. ya da kalıcı olur
Hormonlar normale dönünce geçeceğini düşünüyorum. Eşimi çok seviyorum çünkü
Valla bir zamn sonra o da senden tiksinecek merak etme
Sanırım sizde öyle oldu diye bizde de öyle olacağını zannediyorsunuz uzun yıllardır beraberiz henüz tiksinmedik benimki hormonlara bağlı tiksinme
Onunki de vücuduna bağlı tiksinme olacak 😃
Hamile kalıp 30-35 kilo alan sadece Türkiye’deki kadınlar 😂 bırda annemde yengelerim de arkadaşlarım da hepsi max
10 kg aldılar bende daha 2 aylık olmama rağmen hamilelik diyeti yapıyorum. Hamile kaldım diye herşeyi yemiyorum..
eşimle aramızda 12 yaş kadar bi fark var.. onun şuanki göbekli halinden ben tiksinmiyorsam o benden hiç tiksinmez ☺️🙏🏻
Hadi inşallah bakalım Allah mesut etsin
Ne diyeceğimi bilmiyorum hiç yaşamadım daha evli bile değilim ama hamilelikten kaynaklı olduğunu ve geçici olduğunu düşünüyorum
🙏🏻🙏🏻🌸🌸
Erkekler daha bilgiliymiş hepsinin yorumunu okudum bilgi edindim
😂
Arkadaslar 1 aylik kizim var benim hic boyle tiksinme olayi falan yasamadim siz ne yasiyorsunuz allah askina vitamin falan kullaniyor muydunuz esinden tiksinmek nedir ben en fazla et pistigi zaman tiksinir kusardim
Herkesin bünyesi sizin gibi değil hanımefendi saçma sapan konuşup asabımı bozmayın iyi günler. :)
Esine söyle hamilelikten olduğunu ve duyguyla alakalı degil bence veya sevmekle degil. Tamamen hormonlarla alakalı üzme onu da cok belli etme derim. Esin senden tiksinse ne kadar kotu hissedecegını düşün
Hormonlara bağlı, geçici bir durum bu. Hamile olan kadınların duyuları daha açık oluyor. Sese karşı, kokuya karşı daha hassas oluyorlar. Eşine anlatmalısın hormonlardan kaynaklanan bu değişikliği, seni anlayacaktır
Geçer canım geçer sonra eşine karşı daha iştahlı olursun zaten ;)
Yaa umarım eskimiş gibi oluruz
Eskisinden daha fena olursunuz ;)
Bu durumdan çok korkuyorum ya inşallah geçer bende regl dönemlerinde bile aynı şey oluyo hamile kalmaktan korkuyorum o yüzden
Bende hamileyken öpüşmekten tiksınmıstım oglum dogdu ve 4 yasında halen tiksiniyorum
Yaa işte bende şu an o durumdayım inşaAllah daha sonra geçer 😩
4 yaş mı hmmm
Hamilelikten annem daha beter olmuştu kardeşime hamileyken.
Yaaa geçti mi sonra
geçti tabi ki
hamilelikte belirtiler kişiden kişiye farklılık gösterir ve bu durum şuanki hormonlarından kaynaklı doğum psikolojiside etkiliyor olabilir ama doğumdan sonra düzelicektir
Umarım düzelir
Ben hamileykende sevdiğim şeylerden tiksiniyordum midem bulaniyordu 😂 sevmedigim hayatta yemem dedigim seyleri canim cekiyordu hamilelikte oluyor maalesef🤷♀️ hatta eşimde sasiriyordu sen bunu sevmezsinki falan diye 😃
😂😂😂ahahah ne güzel ya 😂😂
😂 komik zamanlardi
Bir keresinde gecenin üçünde acur turşusu aşermiştim 😄
Normal bazı hamilelik dönemlerinde görülebiliyor. Kendini zorlarsan yapmak için bu seni iyice tiksindirip ilerdede devam etmesine yol açabilri.
Evet genelde öyle diyorlar okuduğum yazılara göre ayrıca zorla yanaşsam da istifra edesin geliyor
Zorlama kendini
Hamilelikte kokulara ve tatlar çok hasas oldukları için hamileler bu konuda herşeyden rahatsız olurlar
Hormonlar değişiyor normaldir ona hamilelikle olduğunu söyle, alışamasa da alışır zamanla. Geçer sonra.
Çok saçma, bi kadın sevdiği adamdan ne diye tiksinir ki, ne değişti de durum böyle bi hal aldı
Hamilelik hormonlar belki de
Eşin seni boşarsa görürsün tiksinmeyi.. Erkeğin yumuşaklığı sizi bu hale getiriyor.
Bu normal bi durum değil her zaman olmaz erkekler biraz anlayış göstermeli sonuçta çocuk birtek kadının değil dimi eğer bu yüzden boşanacaksa boşansın ama ben olsam çocuğun yüzünü göstermezdim
Boşadım bir kere eşimi 2. ye yine geldi istedi eşimle ikinci evliliğim
Baktım g2tü kalkıyor yine boşarım dert zulüm çekmeye evlenmedim ben nasıl evde naif olup huzurlu ortam kurmaya çalışıp on ahürmet edip saygı gösteriyorsam aynısını oda yapıcak yoksa yallah
@hgtgshv66yvs6ysv Çocuğunu koz kullanıp babalarına göstermeyen kadınlar gazete başlıklarına çıkıyorlar hep. Basit bir sebep sonuç ilişkisini kurmak bu kadar sor olmamalı
En azından kadına hak verecek bi topluluk var e tabi arada senin dibi cahillerde var
Dedigim doğru çıktı
Kilibiga denk gelmişsin sen.
Bunun kılıbıklıklq alakası yok
@hgtgshv66yvs6ysv Hiç kimse çocuğunu göstermeyen birine hak vermez.
Verir
Yı kılıbığa denk gelmedim suçunu bildiği için adam olup kadınına sahip çıkana denk geldim Türkiye de genelde kadınlar öldürülüyor çatır çatır Avrupa’da doğdum büyüdüm kendi bölgemde bir kadın cinsyeti henüz görmedim 25 senedir burda yaşıyorum
Farklı şeylerden bahsediyoruz. Ayrıca kötü gramerinden dolayı yazdıkların iyi anlaşılmıyor.
Boşa yaşıyosrsun sen adam demek karısının iyi günde kötü günde yanında olmaktır, adam demek karısının özel günlerinde onu biraz şımartmasıdır tabi şuanda boşa kürek çekiyorum cahiller anlamaz
Kusura bakmayın bu kadar ifade edebiliyorum herkes anladı da siz anlamakta güçlük çekiyorsunuz belliki
Ha birde ben eşime çocuk verdiğim halde ona baba vasfını yüklediğim halde sırf hamileliğime bağlı mide bulantımdan beni boşayacaksa kapı orda mahkeme paralarını da ben ödüyorum gidip boşasın
Peki. Iyi akşamlar..
Kanka hamileliğe has bir şey bu annemde hamileliğinde resmen aç kalmış her yediği kokarmiş tiksinirmis
Cok garip birşey mi yaptı tiksincegin ben ailemden bile tiksiniriim
Hayır aslında yapmadı her zamanki adam
O bendede oldu adam kokuyordu bana halbuki koktuğu felan yok😂
Vallahi bende öyle duş alıp gelse bile kokuyo
Aynı ben yanıma yanaştırmıyodum😂
Değişen hormonlardan kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Geçicidir bence.
Hamilelikte böyle şeyler olabilir sabırlı olmalısın tabi ki eşinde biraz daha dikkatli davranmalı.
Hamilelikten canım o hormonlar alt üst olacak daha yenisisn sen👼👼👼
Hamilelik dönemlerinde böyle şeyler normal. Geçecektir merak etmeyin
Agaia regl olursunuz erkeklere çatarsınız hamile kalırsınız erkeklere çatarsınız
alda sen doğur hatta al sen regıl ol
Hayır çatmıyorum regl olduğumda da hamileliğimde de çatmadım tüm süreçleri keyifli hale getirmeye çalışıyoruz sadec elimde olmayan bi sebep sonuçta bu uzaklaşıyorum ve kırılıyor
olum gelen eksilere bak aslkdjalsjdaklsjfksldjkljfsadghjdfsa
Haci sen nasil bir yorum yaptin 😄😄😄
Offff offff gelen disslikelere bak kdmsmsmekdkxkxlcpcpccc
Benim eşimde hamileyken tıpkı senin gibiydi ama doğumdan sonra düzeldi
Yaa inşaAllah bendede düzelir teşekkür ederim
hamilelikte tuhaf durumlar olabilir ama bu tuhaftan da öte..
Hamilelik hormonundan dolayı bu. Sonradan geçecektir.
Hamilelikten kaynaklanıyor geçer üzülme bendede olmuştu
Daha yeni olabilirsin ondandır canım.
Gecer bir zaman sonra :) insallah
Hamilelik ya çok büyük bir şey değil söyle anlat anlar sıkıntı olmaz
Söyle ona temizliğine dikkat etsin
Temiz ter temiz bi
İnsan her gün duş alır duş alıp gelse bile bana kokuyor
Pis olması pis lokmasıyla alakalı değil
starkalrdan herkes öldüyala
Ne öyle kuş gibi ağızdan beslemeler.
Ahaha çok güzel ağzında iki üzüm varken birini almak 😂😂
Gayet normal canını sıkma geçici şeyler için eşinle bu durumu konuşmalısın bence anlayışla karşılayacaktır :")
Aynı durumu bende hamileyken yaşamıştım ama merak etme geçiyor hamileliğin 2. Trimester da rahat ol ne kadar odaklanırsan o kadar sıkıntı
Gerçekten Bilmiyorum. Hiç Hamile Olmadım.
Teşekkürler
Tamam Ya. Bence Normal. Hamilelik Ciddi Değişikliklerin Olduğu Bir Süreç Neticede. Mesela Takıntılı Olmak Bunlardan Biri Ola Bilir. Rahatlayın, Hamilelikte Yaşadıklarınız Çocuğa Etki Ediyormuş. Yani İyi Düşünün, Güzel Düşünün Eşinizin Size Anlayış Göstermesini Beklerim Ki, Yapıyordur Zaten. Size Mutluluklar Dilerim. İnşallah Çocuğunuz Çok Güzel, Sağlıklı Ve Çok Şirin Olur. Allah Nazarlardan Korusun. 🧿💎👑
Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim Allah razı olsun. Allah size de hayırlı kapılar açsın
Bakarız. 🙄
Hormonlarla ve sinirsistemiyledir o sal geçer
Umarım
Öyledir öyle güöer yüzlü ol öyle şeylerde düşünme düşündüğünde ise 10 kadar say gül geç hafi güle güle 😜
Bi hamilelikle beynin nasıl yandı bu kadar😒
Beynim yanmadı hala çok sağlıklı düşünebiliyorum muhtemelen hormonlara bağlı bu mide bulantısı tiksinti durumu
Inşallahgeçer çaresine şimdiden bak
Nasıl bakabilirim
Çok zor bi durum ya çok üzüldüm
Çok zor çok 😂😩
Bu durum geçici, sadece sabırlı olmak gerekiyor...
Umarım geçer 😩
Eşinin anlayışlı olması lazım.
Elbette bu geçici bir durum telaş etmene gerek yok
Umarm geçerrr 😩😩
Saçmalama uzman desteği al
O da bişey mi herkes benden tiksiniyor
Üzdün kardeşim
@LongLivetheQueen eyvallah kardeşim
hamilelikten sonra düzelir eşin anlayışlı olmalı..
Belki hamile olduğun içindir.
KS erkekleriyle fingirdes kocanı aldat hemen
Sacmalama...
Aldatmaya bahane mi ariyorsun
Açıklamayı okumadınız sanırım
Hamile mi oldum ne bilim ya..
Dogurunca tekrar dene.. Belki duzelir
Geçeceğini düşünüyorum ileride