Çocuklarımı peş peşe doğurursam sağlığıma zarar verir mi?

Allah nasip ederse peş peşe olsunlar istiyorum. 1,5 yaş arayla. Bu bana zarar verir mi? Rahimde sıkıntı yaşar mıyım? Mesela ilk bebeğim 7-8 aylıkken tekrardan hamile kalsam emzirme döneminde sıkıntı yaşar mıyım? Anne sütü ilk 6 ay çok önemli olduğu için sonrası çok büyük sıkıntı olur mu?
Çocuklarımı peş peşe doğurursam sağlığıma zarar verir mi?
Cevapla