Çocuğum olmuyor diye bana acıyan arkadaşımla eskisi gibi sıkı fıkı olmaya devam etmeli miyim?

Iki kez düşük yaptım bebek sahibi olmayı çok istiyordum halada çok istiyorum çok yakın arkadaşım pek hevesli değildi sürekli zamanı gelmedi diyip duruyordu sonra ben onu yureklendirdim hemen hamile kaldı bence cinsiyetin hiçbir önemi yok ama onun özellikle istediği bir cinsiyet vardı oda oldu doğurdu şu an benimle konuşurken çocuğun konusunu açmıyor benim bebek sahibi olmak istediğimi de çok iyi biliyor bana acır gibi davranıyor bende kendimi daha kötü hissediyorum diğer çocuğu olan kişiler öyle değil ama onun o davranışları beni rahatsız ediyor siz olsanız o kişiyle samiyetinize devam eder miydiniz?
Çocuğum olmuyor diye bana acıyan arkadaşımla eskisi gibi sıkı fıkı olmaya devam etmeli miyim?
Cevapla