Kayınvalidem erkek çocuk doğurmadım diye başıma kakıyor. Ne yapmalıyım?

32 yaşındayım, hastalığımdan dolayı birden fazla çocuğum olmuyor. 4 aylık kızım var, eşim ve ben zaten kız çocuğu istiyorduk. Biz sıkıntı etmiyoruz, ama kayınvalidem bir erkek çocuk doğuramadın falan diyor. Çok ağırıma gidiyor. Ne yapmalıyım? Cinsiyeti babalar belirliyor, haberi yok. Görümcemin oğlu var hep bana onu örnek gösteriyor. Görümcemde annesine kızıyor ama kadın susmuyor, büyüğümdür saygısızlıkta etmek istemiyorum. Artık dayanamıyorum anlamıyor. Kendide bize gelince kızımızı seviyor ama bana karşı öyle değil, zamanla alışır mı?
Kayınvalidem erkek çocuk doğurmadım diye başıma kakıyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla