Bence ikisinden de belli oranlarda gerekiyor ama hayatın ve sosyal yapının gerçekleriyle yüzleşip hayatın her türlü hilesini, tehlikesini görüp bunlarla baş edebilmeyi öğrenmesi için şehirde büyümesi daha mantıklı.
Yaz tatillerinde falan 15 gün ya da 1 ay köyde kalıp geri kalan hayatını şehirde geçirirse her şeyi görüp öğrenerek büyür. Köy yaşantısı şehir kadar karmaşık ve hilelerle dolu olmadığı için yılda 1 ay yeterli olur bence.
O soruyu değiştir. Sorularıma diyeceğine sorularına diye ekle. Yahu o kadar şey düşünüp paylaşıyorum. Hiç kimse mi görmüyor. Bence KS bizi kara listeye mi aldı ne yaptı anlamadım :(
En İyi Cevaplar