Bebeğim için beşik tercihim park yatak oldu ama yatağı sığmadı. Oyun park yatakYanlış verdiler sandım, zorlayınca sığdı ama içime sinmedi gibi çok yüksek geldi. Kullanan var mı? Siz ne kullandınız? Sünger yatak mı alsam yerine? Yoksa normal mı bu şekilde olması? Öneriniz nedir tecrübeli olanlar yazarsa sevinirim 🙏🏼
Oyun park yatak kullanan var mı, tecrübelerinizi aktarır mısınız?
Abimin de ablamın da çocukları park beşik kullandı ama böyle değildi bunda bir terslik var gibi bu kadar yüksek olamaz aksine park beşikler alçak oluyor yatakları 🙄 Benim bebeğin hem mobilya, hem sepet hem hamak beşiği var. Hamak beşik kalp ben ❤
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Kesinlikle ya iade edip ebebekten sünger yatak alacağım sanırım. Abin ablanda sanırım sünger yatak kullanmıştır beşikle bir miydi ayrı mı aldılar yatağı hatırlıyor musun
Hep önüne park yatak geldi benim herkes öneriyor. zaten bizim taşınma durumlarımız söz konusu olduğu için en mantıklısı buydu. Topla götür. Sallanıyorda hafiften. Ama yatak olarak sıkıntı yaşarım gibi geliyor
Taşınma durumları okuyorsa park yataksize rahat olur ama çok tehlikeli çok dikkat etmelisin. Benimde kuzenlerim komşularım hep park yatak almışlar şöyle güzel falan diyerek bana da tavsiye ettiler. Ama ben klasikten yanayım :) 3-4 yıl yatar sonra ikili alt üst yataklardan alırız.