3 yildir ciddi bir iliskim var. bi ara ayrilik oldu. Ben terk etmistim ( sebebi cok uzun olur) Tekrar konusmaya basladik denemeye yani. O zmn sevgili dgldik ama onun yoluna gidiyoduk. Beni her gun ariyodu, goruntulu ariyodu, iltifat ediyo benimle konusurken, annesiyle de konusturmustu. Simdi ogrendim ki denemeye basladigimiz konustugumuz zmnlar dicordda kizlari sese cagiriyodu oyuna, bunu gectim bi kizla chatte sakalasiyodu iste : yatak odana gelirim boyle bir delikanliyim bunu yazdi kiza. Butun ss ler var bende.
Sonra ayni kizla sakalasiyodu kiz bir sey dedi benimki de ona dedi ki : seni karim yaparim. Sonra bu kiz benimkini chatte sordu nerde diye bi arkadas da ona cevap verdi oyunda diye kizlarladan sira gelmiyo dedi. Sonra kiz guldu dedi ki : gecen macta kiz tavliyodu ya resmen dedi ( benimki icin )
Sonra bu kiz dedi ki iste ( benimki icin) seni alacam vs..
benimki de dedi ki ; sese gel, çen beni mi alacan?
Bunlari attim Şu an sevgilime. Yok iste ne tavlamasi. O zmn seninle oyle konusmuyoduk o zmnlar seni surekli dusundugum zmnlar degil di vs vs vs bitecekse bitsin.
Bu saatten sonra bitse koyacagini sanma vs vs.
Siz saka amacli kizlarla yatak matak dan bahsediyo musunuz? Biriyle deneme asamasindayken elin kizlarini tavliyo musunuz? Madem o zmnalr beni istemiyodu ne diye ariyodu soruyodu goruntulu ariyodu iltifat ediyodu? Şöyle oldu cerenle de konusurum baska kizlarla da konusurum. Bu baska aciklamasi yok
Biriyle deneme asamasindayken baska bir kizla yataktan bahsetmek veya oyundan kiz tavlamak bunu yapan var mı ?
Güncellemeler
+1 yıl
Ozet gecemezdim detayli anlatmasaydim durum anlasilmayacakti.
Güncellemeler
+1 yıl
Aa
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
O kadar kızla konuştum fakat asla böyle bir uslup kullanmışlığım yok bel altı muhabbetler hiç iyi değil
Mizah anlayisim yokmus oyle diyo
Buna mizah değil sapıklık denir
Sen bunların filmde gectiğini bilmiyorsun
Belli oluyor
Mizah seviyen Araplara kadar düşmüş
Mizahım ağırdır
Bunlari soyledi bana
Filmde geçiyor dediğine göre +18 erotik film seyrediyor anlaşılan 😂 Arapların mizahıyla kıyaslama yapıyorsa gitsin Suriye'ye veya Arabistan'a ne diyim fakat midesizliğini kabul etmiyor üstelik savunuyor
Yok iste safak sezerin bir repligi var onu izleyebilirsin.
Yok iste hakan biliyo olayi yanlisim yok. Rahatim Allah biliyo dedi.
Keyfimi baya kacirdi
Şafak Sezer onu atar yapma maksadıyla söyledi sapıklık olsun diye değil + olarak o lafıda erkeğe söylüyor o kadının yüzüne değil yanı seninki bel altı muhabbet olsun diye söylemiş boş ver ayrıl gitsin
Vaybe adama bak. Benim bu repliklerden haberim yoktu. Olsa ne fark edecek replik olsun olmasin soylenecek bir sey degil. Tadim tuzum kacti yemin ederim. Yolu verdim ztn ama cok rahatti biliyo musun telefondayken.. agladim ben telefondayken hatta bi ara guldu niye guluyosun dedigim de bir seye bakmis gulmus.
Iste hakanla beraberdim oyun oynuyodum onun herseyden haberi var git sor arastir istiyosan vs vs gibi seyler soyledi.
Kapattim yuzune aglayarak kapattim. Ben haketmedim.. kim bilir arkadaslarina ne soyleyecek
Beni haksiz gosterecek
Yav arkadaş çıldıracam seni sakinleştireceği yerde aklı hala başka yerde o seni hiç takmamis kı sende boşuna ağlamışsın bi karaktersiz yüzünden kendini mahvetmen gerekmiyor benden sana dost tavsiyesi kimse için ağlama çünkü o ağladığın kişiler senin için ağlamayacak hiçbir zaman ha diyelim ki yapamadın kimsenin seni duyamayacağı şekilde ağla
Duygusal biri oldugum icin tutamadim kendimi konusurken. Bu konuda kendime kiziyorum ama doluydum otomatik aglayasim geldi ama hemen kisa tuttum.
Senin gibi insanlar hep olsun bu dunyada. Allah razi olsun yardimci oldun bana vakit ayirip cevap verdin akil verdin.
Kimse icin degmezmis.. bide knk uzatmak istemiyorum da ben yurtdisinda yasiyorum onu buraya alacaktim ben burada hayatini surdurecekti kolay sekilde turkiyeye gore. Turkiyemi kotulemiyorum aslaa asla yanlis anlama sadece ekonomi sikintili. Ve onun durumuda yok. Yapmayacagi seyleri burada yapacakti yemek icmek gezmek. Ulan ne kdr aptalmisim
Hem hatalisin hadi hatani gorme eyvallah la bari de ki bu kiz beni yurtdisina alacak firsat gonlunu aliyim ne bileyim. Aptallik bende ztn
Ne anlatmak istedigimi anladin mi?
Bizler hep varız zaten bu dünyada sayımız az olsa da ölmedik 🙂 estağfurullah akıl vermekten ziyade nasihat gibi bir şey oldu valla hocam öyle bir iyiliği emin olmadığın birine yapma asla evet Avrupadaki yaşam TR ye göre iyi elimde olsa bende çıkar giderim bakalım eğer hükümet değişmez ise bir dil öğrenip kaçıcam zaten şu seçimleri bekliyorum duygusal olmakla aptallığın alakası yok öyle bir durumda direk yüzüne kapatabilirdin ben öyle yapardım şahsen bende çok duygusal bir insanım fakat bir insanın yanında da asla ağlamam yalnız olunca ağlarım ama herşeyden önemlisi o Avrupa'yı değilde seni kaybettiği için üzülsün...
InsAllah en kisa zmaanda bu taraflara gelme gibi bir firsatin olur, kurtarirsin kendini.
Guldugu zmn ben pat diye yuzune kapattim ztn. Sonra tekrar aradi hic acmadim.
Ben duzgun bir insan oldugum icin kaybettim. Cizgimi korudugum icin milletle. Erkeklerle yatak matak yok kocam ol gibi cumleler asla asla kullanmadim. Civik biri olmadim hic. Ama yine kaybeden ben oldum. Bu konulari abartan ben oldum. Afedersin konustugu sakalastigi kizlar gibi, bacım** olacaktim ki degerim bilinsin.
Gönlünü alsa ne olur bu sefer yurtdışında yapıcaktı ne yaptıysa niye onu yurtdışına götürme gibi bi hedefin varki niye aptal damgası vuruyon kendine evet anladım ona fazla anlam yüklüyorsun ve hak etmediği değeri veriyorsun
İnşallah zaten hep iyi insanlar kaybediyor en fazla yarayı alan yine iyi insanlar... boş ver böyle de kal elbet değerini bilen biri çıkar
Ve sen buna bnmki diyosun yol ver bundan bir cacık olmaz
He yok benimki dedim ki anlayin diye. Oyle yaptim ben yol verdim yani.
Mizahim yokmus. Mizah yapmis guya beyfendi milletle