Çocuğuma şimdiye dek o baktı ben çalıştığım için. Bu sene 3 buçuk yaşına gelince kreşe verdim. Bizim sorunumuz her gun hafta içi ve hafta sonu da bizde kalmalarıydı. Hal boyle olunca surekli beraber olma ihtiyacı ıcındeler.
Ama ben bu durumdan cok rahatsızım. Cocugumuz ne dediyse yapılıyor. Kucaktan inmiyor. Ve telefon elinde sureklı. Cok gergin bir hafta sonu gecırdım.
Simdi kreşe gittiği için bizde kalmıyorlar. Evleri bizden 40 dk lık mesafede Allahtan. Ama bu kez de hafta sonlarımıza musallat oluyorlar. Özellikle kaynanam çok şımartıyor ve ne yapacağımı şaşırdım.
Ama ben bu durumdan cok rahatsızım. Cocugumuz ne dediyse yapılıyor. Kucaktan inmiyor. Ve telefon elinde sureklı. Cok gergin bir hafta sonu gecırdım.
Simdi kreşe gittiği için bizde kalmıyorlar. Evleri bizden 40 dk lık mesafede Allahtan. Ama bu kez de hafta sonlarımıza musallat oluyorlar. Özellikle kaynanam çok şımartıyor ve ne yapacağımı şaşırdım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer