Çocukların doğum günlerinin çok şatafatlı kutlanması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bazı ailelerin evlat hasreti uzun sürdüğünden veya zorlu olduğundan bazı aileler çocuklarının doğum gününü coşkulu kutlamak istemenin normal olduğunu söylüyor.
Yani bu açıdan bakarsak mantıklı gibi. Sizce doğum günü kutlaması abartılmamalı mı?
Çocukların doğum günlerinin çok şatafatlı kutlanması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Çocukların doğum günlerinin çok şatafatlı kutlanması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla