Çocuklarda/bebeklerde emzik ve biberon kullanımı ne zaman bırakılmalıdır?

Hem çocuk hem bebek diye yazdım çünkü bazı insanlar bebeklerine ilk 3 ay emzik verdikten sonra hemen kullanmayı bırakıyor, sağlıklı bulmadıkları için.. Bazıları da 5-6 yaşına kadar emzik veriyor "çocuğum seviyor" diyip.. kimileri biberon kullanmayıp ilk aylarda çay kaşığı kullanıyor.. kimileri de 2 yaşına kadar biberon kullanıyor.. uzun lafın kısası;
Çocuklarda/bebeklerde emzik ve biberon kullanımı ne zaman bırakılmalıdır?
Çocuklarda/bebeklerde emzik ve biberon kullanımı ne zaman bırakılmalıdır?
Çocuklarda/bebeklerde emzik ve biberon kullanımı ne zaman bırakılmalıdır?
Çocuklarda/bebeklerde emzik ve biberon kullanımı ne zaman bırakılmalıdır?
Cevapla