Hamileyken vs kizim olsun veya oglum olsun diye dua edip kabul oldu mu
Benim teyzem her hamilelignse kizim olsun demis dua ediyormus kizi oldu hep
Benim teyzem her hamilelignse kizim olsun demis dua ediyormus kizi oldu hep
Benim bir tane abim var. Annem eğer olursa bir tanede kızı olmuş istemiş. Gerçekten çok içten kızı olmasını istiyormuş. Ben doğduğumda “Kız oldu” dediklerinde çok içten bir şekilde “Çok ŞÜKÜR” demiş hatta etrafındaki doğum çalışanları şaşırmış😃Yani evet oluyor. Birkaç kişiden daha duydum, içtenlikle oğlu/kızı olmasını isteyip sonrasında olanlar var🌹
Cevap
7Cevap
Ne kadar dua etsende Allah'ın takdiri olur gadası. Kalbini temiz tutmak gerekir.
Ben de hep kıxım olsun isterim
Olabilir dua nın samimiyetine bağlı
Ben ikizlerim olmasını isterdim 🙄
Olur olur
Çocuğum yok :d
Yenidir o yaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?