"Çocuk yapmak bencilliktir!" diyen youtuber Selin Kidil'e katılıyor musunuz, neden?

youtebar bir kız var selin kidil videolarını sıklıkla izlerim görüş ve düşüncelerini fikirlerini sevdiğim haklı bulduğum bir kız gelmeyecekteki çocuğuma diye bir videosu var ve orada çocuk yapmayı aslında bir bakıma bencillik olarak görüyorum öldüğümüz zaman yaptığımız hiç bişeyin de önemi kalmayacak ben herşeyin kendi egomuzu tatmin etmekle ilgili olduğunu düşünüyorum diyo. işte benim çocuğum olsun çocuğum diye gururlanayım diye çocuk yapmayı bencilce buluyorum dedi ve bana da mantıklı geldi sonuç olarak doğacak olan çocuğa sorma şansımız yok gelmek ıster misin diye belki de geldiği bu dünyayı sevmeyecek beni neden doğurdun diyecek siz ne düşünüyosunuz?
"Çocuk yapmak bencilliktir!" diyen youtuber Selin Kidil'e katılıyor musunuz, neden?
Cevapla