Her şey, çocuklara daha mutlu bir dünya bırakabilmek içindi... !
Che Guevara

Che Guevara


Nornalde öyle olması gerekiyor ama artık insanlar kendileri hariç hiçbirşeyi düşünmedikleri için herşeyi kendi çıkarları için yapıyorlar
O kadar idealist olmaya gerek yok Biz mutlu bir dunyayi gectik cocuklara dokunulmasin yeter.
Cevap
4Cevap
Katılıyorum fakat durum öyle olmuyor malesef
Aynen yaşama sebebimiz aslında
Ve başarısızlık ile sonuclaniyor
ama onuda başaramadık..
Tabii ki.
Sonuna kadar
Katılmıyorum.
Yess
Öyle ama
Evet
evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar