Bebeğimin gazını her zaman çıkaramıyorum, ne yapmalıyım?

Bebegim neredeyse 3 aylik olacak ama hala şu gaz sorununu halledemedik. Bazen cok guzel cikariyor gazini sırtına iki vurunca bazende hic cikarmiyor agliyor sanci cekiyor. En son artik masaj yapip uyutuyorum. Gaz damlalari demeyin cunku hic ise yaramiyor. Bitkisel caylarda aynı şekilde. Gazdan memeyi emerken de sıcriyor bir anda hemen kaldirsamda nafile cikmiyor dogru duzgun bu cocugun gazi. Ya saatlerce masaj yapmam gerekiyor ya da saatlerce sırtını sıvazlamam. Ama bunu yaparken hem o hem ben yorulup ac kaliyoruz. Bu gaz sorunu nasil halledilecek sizce?
Bebeğimin gazını her zaman çıkaramıyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla