2 kız kardeştik.. Annem babam biz kendimizi bildik bileli çalışıyorlardı hem o zaman yoklukta vardı tabii.. Bize babannem bakardı çoğunlukla.. Arada köye de götürürdü.. Ama biraz büyüyünce tabii kendi kendimize bakmayı öğrendik çocukluk böyle gelip geçti işte güzel şeylerde yaşadık.. Şimdi 1 erkek kardeşim oldu annem evde şükür onunla daha iyi ilgilenebiliyor o çok şanslı... Ama herşeye rağmen geriye dönüp baktığımızda mutluyduk yine yaa Allaha hamdolsun.. Allah anne ve babalarımızın eksiklerini hiçbir zaman hissettirmesin inşallah iyi varlar...
4
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ne güzel yaaa Benim hiç böyle olmadı, aile birer şans cidden
Ben niyeyse eskileri hatırlamıyorum böyle parça parça hatırlıyorum ama 5 yaşından sonra arkadaşlarla oyun oynadıgımız dertsiz tasasız olan yıllar cok güzel yıllardı🤗 ondan öncesini hatırladığım kadarıyla kötüydü.
Tek kelimeyle harika. yazları 3 ayı yazlığımızda geçirirdik. evlenene kadar aynen devam etti bu. iyi okullar iyi bir çevre eğlenceli ama disiplinli bir aile.