Sizin çocukluğunuz nasıl geçmişti? Çocukluk anılarınızdan bahseder misiniz?

Sizin çocukluğunuz nasıl geçmişti? Çocukluk anılarınızdan bahseder misiniz?

Mesela çocukken arkadaşımın (rahmetlinin) dedesinin bisikletine binip bahçeye tavşanlarımızı sevmeye giderdik. Ya da subay olan manevi abimin gelişini dört gözle beklerdim. Gerçi kendisi albay olmuş şimdilerde 😊😊Nice güzel anılar güzel anılar biriktirin ki güzelce hatırlanın...

Sizin çocukluğunuz nasıl geçmişti? Çocukluk anılarınızdan bahseder misiniz?
Cevapla