Eşim çocuğumuza kötü örnek oluyor, ne yapmalıyım?

Normalde eşim de ben de çalışıyoruz ama malum virüsten dolayı evdeyiz şu an. Çocuk zaten erkek olduğu için babayı rol model alıyor 4 yaşında. Babası yemek seçiyor yemiyor kalkıp başka şey yiyor çocuk da masadan kalkıp babasına uyuyor cipsle dondurmayla çikolatayla doyup gidiyor. Önceden alıştırmıştım böyle huyları yoktu babasından yüz bulup yapmaya başladı şimdi. Ben kitap okurken o da boyama yapardı şimdi babasıyla maç özeti izliyor akşama kadar. Çocuğun beslenme düzenini bozdun diyorum ne olacak bir iki haftadan diyor. Eşim de normalde tüketmez böyle şeyleri, kendisi fitness eğitmeni ben kendime izin verdim bu sürede o da yesin işte diyor ama ben babası işe döndükten sonra tekrar onu nasıl alıştırabilirim? Zaten ben de çalışıyorum öğretmenim annemle eşimin annesiyle büyüyor çocuk onlar da kıyamıyor veriyor her şeyi bazen. Şimdi iyice isteyecek. Sadece bu da değil eşim sürekli benim otoritemi bozuyor çocuğu eğitme konusunda. Ne yapmalıyım?
Eşim çocuğumuza kötü örnek oluyor, ne yapmalıyım?
Cevapla