AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
165Cevap
Ne olursa olsun çocuğunu asla bırakma. Umarım her şey senin için çok iyi olur. Umarım her şey yolunda gider. 🌹
Evlenmeden mi hamile kaldınız?
Bence aldırmayın çok doğru söylüyorsunuz can bu sonuçta. Ne anneler gördüm babanın yokluğunun yerini dolduruyorlardı
Umarım elinde iyi bir iş vardır çalıştığın yoksa bile kendi başına var olmaya çalışmalısın her şeyden önce dünyaya bir can getireceksin sonuçta o yüzden benim tek tavsiyem iyi bir işin olsun iyi kötü çoğunu ve seni geçindirecek ayrıca çocuğun üzerinde tek söz hakkı senin olsun yani annesi olarak çocuğun hakkında ki kararları sen ver aile bireylerinin karışmasına vs izin verme dokuz aylık bu süreçte onu en iyi şekilde anlayıp büyütebilmek adına kitaplar okuyabilirsin bu süreçle alakalı
Biraz Zorlanacaksındır Ama Düşünsene İyi Birini Yetiştiriyorsun Ve Dünya Senin Sayende İyileşiyor
Seni neler bekliyor iyi bir anne olucaksın bundan eminim daha doğmadan sevmişsin babasına gelirsen boşver o kaybeder çocuklar dünyanın en güzel varlığı biraz zorlanırsın çalışıyorsan ama yapamayacağın bir şey değil sana hayat arkadaşı olucak
Cocugunu tek başına büyütüceksen çalışman gerek ve açık saçık giyinmemen gerek ahlaklı yetiştir ve bebeğin erkekse ilerde sakın onun delikanlı arkadaşlarını evine sokma çünkü anında damgalanırsın beraber oluyor diye
Sizde ne biçim yorum yapmışsınız
torbacınızın numarasını verin lütfen
hangi dünyada yaşıyorsun pis zihniyetli?
Guclu ve kararli ol hicbsy olmaz is bul dogum yapincaya kdr calis birikim vs yap yani nebilim yatili vs kal biyerde tabi ihyiyacin varsa ise yoksa iyiyse durumun kimse bisey diyemez bence
Babasına söyle babanın çocuğuna çocuğun babaya ihtiyacı var bu hakkı elinden alamazsın her ikisinin de
Yapman gereken tek şey, çocuğunun babasına ulaşmak ve ona sahip çıkmasını istemek.
Kızlarım var ve onlar için her şeyi yapabilirim. Bir çocuk annesiz ya da babasız kalmamalı.
Bu eksiklik onun içinde asla kapanmayacak bir boşluğa neden oluyor.
Kadınlar tek başlarına cocuguna bakacak kadar güçlü
Biz ne desek boş kardeşim, ömrün varsa yaşayarak göreceksin neler yaşayabileceğini. Umarım daha da fazla kötü insanlar çıkmaz karşına.
Cok doğru soylemessin ağzına sağlık
@masal6363 Çok teşekkür ederim, siz de sağ olun. 🙏
Rica ederim iyi geceler
Allah yardımcın olsun. Zor ama bu da senin imtihanın olacak. Hep güçlü olmak zorundasın.
Olan olmuş. Önüne bakmalısın yinede. malesef çocuk bu durumdan çok etkilenecek diyebilirim. O yüzden ileride babasının eksikliğini hissetmemesi için, bu konuda çalışmalar yapmalisin
Seni kullanıp atan birinin çocuğunu taşıman doğurup yıllarca ona bakman ne kadar doğrudur... ayrıca ona her bakışınca seni terkeden insanı hatırlayacaksın ve mutsuz olacaksın...
Saf olmasaydın keşke bu kadar ama sen sprun etmiyorsun o zaman sorun yok. Ailen yok mu anlatsın nasıl çocuk yetiştirilir? Çocuğun babasının maddi durumu nasıl yardım edebilir mi?
Cidden bu adam korunmayı düşünemememiş mi ortalarda yok
Çocuğu baba sevgisinden mahrum bırakmasın. Bir yanı hep eksik büyüyecek. Pek çok kez gizli gizli ağlayacak. Bunu bir şekilde çözmek gerek belki çok iyi baba olabilecek birisini bulursun
Bakacak maddi durumun umarım vardır çok zor bir iş kendini üzgün hissediyor olmalısın babası olmadığı için ailen de yanındaysa iyi ama tek başınaysan Allah a sığın tek çaren bu ve paranı biriktir yatırım yap çarçur etme
Nasil yatirim yapayim
Paranı iyi kullan ihtiyaç dışında harcama eline kalanı biriktir her ay yap böylece bebeğin için grleceği için kimseye ihtiyacın olmayacak
Zaten devletten 1500 lira para aliyom ev kendimin
Her ay aliyom
Allah yardımcınız olsun. Tek başına çocuk büyütmek cok zor. Cevre baskısına gücün varsa, cocuga bakacak olgunluğun varsa yaparsin ama gerçekten zor ne diyim 😕
ailen cevren? kolay olmaz tabi çok zorluk cekersin ama sen dimdik ayakta durursan kimse bişey diyemez sana anca dedikodu yaparlar. işin gücün de varsa korkma
Allah yardımcın olsun :( sen çok iyi bir anne olacaksın
bencede öyle olacak
Allah yardimcin olsun tabi dogur ve hayatina bak her şerde hayir var dir dedi bugun bir arkadas bana sabret diyip ogut verdi bende evlenmek istedimi dile getirmistim kader ama sabret sen tm
Ailen etraf akraba seni oooo ilan edecek cümle alem duyacak. Ve rezil olacaksın. Bu lekeyi ömrün boyunca taşıyacaksın.
Bebeğine bir gelecek vermek istiyorsan babası da dahil olmalı yardımcı olmalı ayrıca ailen bu durumu nasil karşılar arkadan duracak birileri var mı çocuk sorumluluktur
Gerçek olsa olay bunları teker teker kendin düşünürdün. O sorumluluk uyutmaz seni istesende. Yemezler yani
Allah yardımcın olsun elğmizden bir şey grlmez ve toplumda kötü önyargıyı yıkamazsın inşallah seni seveni ve anlayanı bulursun
Çalışan okumuş biriysen tek başına da büyütebilirsin. Onun bunun altına yatarak kiranı ödüyosan zorrrr
Allah da sana yasatsin yuce rabbim
@Arzudogan Kötü bir şey demedim aptal götünle okuma
Ailen destek verirse sıkıntı yaşamazsın ama aile yoksa sıkıntı bebeklik süreci baya zor geçiyor
Bu da senin kaderin yapacak birşey yok olan oldu mis gibi bakacaksın bebeğine tek sen değilsin yalnız büyüten 😘
Maalesef ki zor zamanlar bekliyor seni ancak bir hata olarak görüyorsun ve toparlanmaya çalışıyorsun. Sabır ve sebatla bekle
Parasızlık , baba şefkati , sıcak ev ortamı biraz da ne yaşadığını bilmeden arkandan dedikodu , entrika çeviren insanlar.
.
Yardım almadan çok zor,
Çocuk büyütmek bir yana resmi prosedürleri bir yana.
.
Allah yardımcın olsun bebeğin de güzel bir geleceği olur inşallah
bunu kimse kestiremez ama aileden de maddi destek falan alamazsan bence çok zorlu bir süreç seni bekliyor buna emin ol
Ben çocuğunun babası olmak isterim çünkü yetim bir babam vardı dedem öldüğünde babam 6 yaşında imiş o sebeple babamı suçlamadım annemi aldattığı için
Ben evlenebilecek durumda değilim ekonomik olarak ama annemle yaşıyorum kira derdim yok geçinmek zor olmaz bence tasarruflu biriyim
Aklın yok kendini kullandırtmayacaktın üstelik kötü birinin çocuğunu taşıyorsun
niye babası nerde ki 🤔 seni kaç ay sonra maddi sorunları bekliyor
Kiz
Babası neden yok, ailen biliyor mu? Çok üzüldüm umarım maddi durumun iyidir.
Aldır bence günah ama ya bilmiyorum annelik hissi vardır şimdi sende o hisle kiyamiyabilirsin babasız çocuk büyütmek Zor ama çocuğa olur olan
Ben olsam aldırırdım bebek sevmiyorum çocuk sevmiyorum hatta
Keşke anan seni de aldıraydı
Keşke canım keşke
bende çocuklardan nefret ediyorum. ama çocuk benim kanımı taşıyorsa sonunakadar sahib çıkarım evlenmesem bile.
Ailen yanında olacaktır eğer olmazlarsa sosyal hizmetlerden destek alabilirsin
Geçmiş olsun evlilik öncesi cinsellik yaşamayın diyorum
Neden kullanıldın? Bu zevk ortak bir zevk bir zevk değilmi? Dolayısıyla sende onu kullandın.
Bebeğe gelince rızkı veren Allah hiç korkma. Bak Suriyelilere hiç korkuyolar mı.
kızı bırakmış gitmiş kız bırakmamış
@bugünniyeyaşadım ayrılmak da yeni bir ilişkiye başlamak kadar doğal bir durum değil mi?
Hamile bırakıp gitmek hımm çok doğal sen doğal yaşa
@bugünniyeyaşadım resmi evlilik olmadan hamile kalmak! 🤔
Hmm sen hamile kal o zaman.
Kesinlikle bebeginden vazgeçme sen bir kadın bir annesin dimdik dur sen herşeyı başarırsın biraz zor olacak ama keske elımden bırsey gelse senın için
Aldirmasin evet peki kac yasinda bu kisi
@Hayatbanagüzelbe bilmem kaç yaşında
Bilmiyorum ki bende
@Hayatbanagüzelbe görürse yazar herhalde
Uzuldum bence sonuna kadar bebegine sahip cikman lazim allahta sana yardim eder insallah
Bebegimi aldircam
@Arzudogan bebege yazik onun bir sucu yokki babasi yuzunden bebegi suclamamalisi o daha kucucuk yapma boyle bisey bence
Peki canim haklisin adini senin gibi yagmur koyacam ablasi
@Arzudogan tesekurler sen bebege iyi bak ismimi koymana gerek yok buarada kac aylik
Daha dogmadi
Ben aldircam diorum sen kac aylik diosun dalga mi gecjosun
@Arzudogan kac aylik hmilesin
1 aylik
@Arzudogan haklisin demistin aldirmayacaktin
Yasin daha 19 insallah aklini karistirp bebegini aldirmassin allah kolaylik versin diyorum sana
Aldirmicam gunah benim muhabbet kusum bile astim oldu cok uzuldum ilac aldim
@Arzudogan ne anlamadim
Diyorim ki yagmur ablasi cocugu aldirmicam
@Arzudogan sen nerelisin
Yanlis anlamazsan
Yabamciyim almanyali
@Arzudogan iyi aksamlar allah kolaylik versin tekrardan
Ya oncelıkle senı bebegıne sahıp cıktıgın ıcın tebrık ederım ama cok zor bır can a bakmak vok zor madı drum nasıl oncelık o o cok onemlı
Başın Dik dursun her zaman Seni bu halde bırakanlara inat.
Helal olsun!
Allah yardımcın olsun iyiler ile karşılaştırsın
Çocuğu doğurduktan sonra DNA testi iste şerefsiz maddî anlamda destek olsun en azından
Tek başına buyutmen zor olabilir. Bir de soyadı falan iş çikaracaktir başina. Ama sen doğurmak istersen hic kimse engel olamaz! Kimseyi onemseme.
Bence aldır. Babasız olmaz. Öyle hayal dunyasında yaşamaya gerek yok. Çocuğa böyle bir kader sunmaya sizin hakkınız yok ayrıca.
Belliyse baba babalik davası aç çocuğun geleceğini kurtar derim
büyüyünce işte babam nerede derse ortaya çıkar sıkıntı
ekonomik özgürlüğün yoksa sı. çtın. bulunduğun mecrada ne gözle bakarlar bilemiyorum amma, çocuğun babasız büyümesi sana değil çocuğa dert.
Birini sevmek suç değilde. Nikahsız birinden hamile kalmak pekte normal değil
Peki yani ona bakabilecek gücün var mı ya da bu karaktere sahipmisin (annelik) yani istiyormusun bunu iyice düşün çünkü yalnız çok zor
Allah yardımcın olsun maddi durum iyi degil se cok ama cok zor durumlar seni bekliyor
bebekleri seviyorum diyor aferin ya sevmiyorum deseydin bakmıcak mıydın bebeğe bacım
Bebeği yetiştirmek için maddi ve manevi anlamda kendini güçlü hissediyor musun
Yalnizsan sorun yok artik yalniz degilsin bakabileceksen dunyada ki en guzel kisi ve durumdasin
sonra işe baslayınca çocuğa kim bakacak o sorun olmazmı
En iyisini yapiyon. katil olmaktan iyidir. Ben senin arkandayım
Zorlanacaksin ama kadın güçlüdür herşeyi başarabilir sin 🤲
Suç duyurusu ve cocuguna babalık davası ac. Nafaka ye