• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Çocuk & Ebeveyn

Hamileyim ama bebeğin babası yok, neler bekliyor olabilir beni? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
2417
Yapay Zekaya Sor
Hamileyim ama bebeğin babası yok, neler bekliyor olabilir beni?
Cevapla
Bebek Soruları Hamilelik Soruları Babalık Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
41 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

107

Cevap

165

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • elifyd a
    elifyd Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 58%
    +1 yıl

    Ne olursa olsun çocuğunu asla bırakma. Umarım her şey senin için çok iyi olur. Umarım her şey yolunda gider. 🌹

    1
    0 Yorumla
  • tiktokkullanmıyom
    tiktokkullanmıyom Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27
    +1 yıl

    Evlenmeden mi hamile kaldınız?
    Bence aldırmayın çok doğru söylüyorsunuz can bu sonuçta. Ne anneler gördüm babanın yokluğunun yerini dolduruyorlardı

    2
    0 Yorumla
  • prenses__lady
    prenses__lady Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Umarım elinde iyi bir iş vardır çalıştığın yoksa bile kendi başına var olmaya çalışmalısın her şeyden önce dünyaya bir can getireceksin sonuçta o yüzden benim tek tavsiyem iyi bir işin olsun iyi kötü çoğunu ve seni geçindirecek ayrıca çocuğun üzerinde tek söz hakkı senin olsun yani annesi olarak çocuğun hakkında ki kararları sen ver aile bireylerinin karışmasına vs izin verme dokuz aylık bu süreçte onu en iyi şekilde anlayıp büyütebilmek adına kitaplar okuyabilirsin bu süreçle alakalı

    2
    0 Yorumla
  • orchi
    orchi Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 41%
    +1 yıl

    Biraz Zorlanacaksındır Ama Düşünsene İyi Birini Yetiştiriyorsun Ve Dünya Senin Sayende İyileşiyor

    2
    0 Yorumla
  • taçsız_kralll
    taçsız_kralll Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 38%
    +1 yıl

    Seni neler bekliyor iyi bir anne olucaksın bundan eminim daha doğmadan sevmişsin babasına gelirsen boşver o kaybeder çocuklar dünyanın en güzel varlığı biraz zorlanırsın çalışıyorsan ama yapamayacağın bir şey değil sana hayat arkadaşı olucak

    0
    0 Yorumla
  • defii
    defii Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 41%
    +1 yıl

    Cocugunu tek başına büyütüceksen çalışman gerek ve açık saçık giyinmemen gerek ahlaklı yetiştir ve bebeğin erkekse ilerde sakın onun delikanlı arkadaşlarını evine sokma çünkü anında damgalanırsın beraber oluyor diye

    0
    3 Yorumla
    • Nergismelissa89
      Nergismelissa89
      +1 yıl

      Sizde ne biçim yorum yapmışsınız

      Yorumla
    • GizliKullaniciixxxx
      GizliKullaniciixxxx
      +1 yıl

      torbacınızın numarasını verin lütfen

      Yorumla
    • AŞKseniSever
      AŞKseniSever
      +1 yıl

      hangi dünyada yaşıyorsun pis zihniyetli?

      Yorumla
  • triviridunya
    triviridunya Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Guclu ve kararli ol hicbsy olmaz is bul dogum yapincaya kdr calis birikim vs yap yani nebilim yatili vs kal biyerde tabi ihyiyacin varsa ise yoksa iyiyse durumun kimse bisey diyemez bence

    2
    0 Yorumla
  • helenistikçağ
    helenistikçağ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 43%
    +1 yıl

    Babasına söyle babanın çocuğuna çocuğun babaya ihtiyacı var bu hakkı elinden alamazsın her ikisinin de

    3
    0 Yorumla
  • SinirliBiber
    SinirliBiber Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl

    Yapman gereken tek şey, çocuğunun babasına ulaşmak ve ona sahip çıkmasını istemek.
    Kızlarım var ve onlar için her şeyi yapabilirim. Bir çocuk annesiz ya da babasız kalmamalı.
    Bu eksiklik onun içinde asla kapanmayacak bir boşluğa neden oluyor.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Kadınlar tek başlarına cocuguna bakacak kadar güçlü

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Biz ne desek boş kardeşim, ömrün varsa yaşayarak göreceksin neler yaşayabileceğini. Umarım daha da fazla kötü insanlar çıkmaz karşına.

    4
    3 Yorumla
    • masal6363
      masal6363
      +1 yıl

      Cok doğru soylemessin ağzına sağlık

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @masal6363 Çok teşekkür ederim, siz de sağ olun. 🙏

      Yorumla
    • masal6363
      masal6363
      +1 yıl

      Rica ederim iyi geceler

      Yorumla
  • civilengineer
    civilengineer Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Allah yardımcın olsun. Zor ama bu da senin imtihanın olacak. Hep güçlü olmak zorundasın.

    3
    0 Yorumla
  • easylover
    easylover Takip Et
    Yoda Yaş: 44 , eic 55%
    +1 yıl

    Olan olmuş. Önüne bakmalısın yinede. malesef çocuk bu durumdan çok etkilenecek diyebilirim. O yüzden ileride babasının eksikliğini hissetmemesi için, bu konuda çalışmalar yapmalisin

    0
    0 Yorumla
  • Gereksiz-BİR-üye
    Gereksiz-BİR-üye Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 33%
    +1 yıl

    Seni kullanıp atan birinin çocuğunu taşıman doğurup yıllarca ona bakman ne kadar doğrudur... ayrıca ona her bakışınca seni terkeden insanı hatırlayacaksın ve mutsuz olacaksın...

    0
    0 Yorumla
  • ZamanınÖtesindeki
    ZamanınÖtesindeki Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 50%
    +1 yıl

    Saf olmasaydın keşke bu kadar ama sen sprun etmiyorsun o zaman sorun yok. Ailen yok mu anlatsın nasıl çocuk yetiştirilir? Çocuğun babasının maddi durumu nasıl yardım edebilir mi?

    0
    2 Yorumla
    • ZamanınÖtesindeki
      ZamanınÖtesindeki
      +1 yıl

      Cidden bu adam korunmayı düşünemememiş mi ortalarda yok

      Yorumla
    • ZamanınÖtesindeki
      ZamanınÖtesindeki
      +1 yıl

      Çocuğu baba sevgisinden mahrum bırakmasın. Bir yanı hep eksik büyüyecek. Pek çok kez gizli gizli ağlayacak. Bunu bir şekilde çözmek gerek belki çok iyi baba olabilecek birisini bulursun

      Yorumla
  • bratzmind
    bratzmind Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    Bakacak maddi durumun umarım vardır çok zor bir iş kendini üzgün hissediyor olmalısın babası olmadığı için ailen de yanındaysa iyi ama tek başınaysan Allah a sığın tek çaren bu ve paranı biriktir yatırım yap çarçur etme

    1
    4 Yorumla
    • Arzudogan
      Arzudogan
      +1 yıl

      Nasil yatirim yapayim

      Yorumla
    • bratzmind
      bratzmind
      +1 yıl

      Paranı iyi kullan ihtiyaç dışında harcama eline kalanı biriktir her ay yap böylece bebeğin için grleceği için kimseye ihtiyacın olmayacak

      Yorumla
    • Arzudogan
      Arzudogan
      +1 yıl

      Zaten devletten 1500 lira para aliyom ev kendimin

      Yorumla
    • Arzudogan
      Arzudogan
      +1 yıl

      Her ay aliyom

      Yorumla
  • Blue4
    Blue4 Takip Et
    Yoda Yaş: 43 , eic 50%
    +1 yıl

    Allah yardımcınız olsun. Tek başına çocuk büyütmek cok zor. Cevre baskısına gücün varsa, cocuga bakacak olgunluğun varsa yaparsin ama gerçekten zor ne diyim 😕

    0
    0 Yorumla
  • sewen
    sewen Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 44%
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 319 cevap paylaştı.

    ailen cevren? kolay olmaz tabi çok zorluk cekersin ama sen dimdik ayakta durursan kimse bişey diyemez sana anca dedikodu yaparlar. işin gücün de varsa korkma

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Allah yardımcın olsun :( sen çok iyi bir anne olacaksın

    3
    1 Yorumla
    • erendadaş
      erendadaş
      +1 yıl

      bencede öyle olacak

      Yorumla
  • ronaldinho_0707
    ronaldinho_0707 Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    Allah yardimcin olsun tabi dogur ve hayatina bak her şerde hayir var dir dedi bugun bir arkadas bana sabret diyip ogut verdi bende evlenmek istedimi dile getirmistim kader ama sabret sen tm

    0
    0 Yorumla
  • Orkunnn06
    Orkunnn06 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40 , eic 31%
    +1 yıl

    Ailen etraf akraba seni oooo ilan edecek cümle alem duyacak. Ve rezil olacaksın. Bu lekeyi ömrün boyunca taşıyacaksın.

    1
    0 Yorumla
  • Winchesterholmes
    Winchesterholmes Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bebeğine bir gelecek vermek istiyorsan babası da dahil olmalı yardımcı olmalı ayrıca ailen bu durumu nasil karşılar arkadan duracak birileri var mı çocuk sorumluluktur

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Gerçek olsa olay bunları teker teker kendin düşünürdün. O sorumluluk uyutmaz seni istesende. Yemezler yani

    4
    0 Yorumla
  • Bekirr532
    Bekirr532 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Allah yardımcın olsun elğmizden bir şey grlmez ve toplumda kötü önyargıyı yıkamazsın inşallah seni seveni ve anlayanı bulursun

    1
    0 Yorumla
  • yokbeneskiüyeyim
    yokbeneskiüyeyim Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26
    +1 yıl

    Çalışan okumuş biriysen tek başına da büyütebilirsin. Onun bunun altına yatarak kiranı ödüyosan zorrrr

    2
    2 Yorumla
    • Arzudogan
      Arzudogan
      +1 yıl

      Allah da sana yasatsin yuce rabbim

      Yorumla
    • yokbeneskiüyeyim
      yokbeneskiüyeyim
      +1 yıl

      @Arzudogan Kötü bir şey demedim aptal götünle okuma

      Yorumla
  • sanamısorcammm
    sanamısorcammm Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 48%
    +1 yıl

    Ailen destek verirse sıkıntı yaşamazsın ama aile yoksa sıkıntı bebeklik süreci baya zor geçiyor

    2
    0 Yorumla
  • selingorgu0
    selingorgu0 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 41%
    +1 yıl

    Bu da senin kaderin yapacak birşey yok olan oldu mis gibi bakacaksın bebeğine tek sen değilsin yalnız büyüten 😘

    0
    0 Yorumla
  • süperbenn
    süperbenn Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 41%
    +1 yıl

    Maalesef ki zor zamanlar bekliyor seni ancak bir hata olarak görüyorsun ve toparlanmaya çalışıyorsun. Sabır ve sebatla bekle

    0
    0 Yorumla
  • Herom44
    Herom44 Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 30%
    +1 yıl

    Parasızlık , baba şefkati , sıcak ev ortamı biraz da ne yaşadığını bilmeden arkandan dedikodu , entrika çeviren insanlar.

    0
    0 Yorumla
  • experienced16
    experienced16 Takip Et
    Master Yaş: 54 , eic 62%
    +1 yıl

    .

    Yardım almadan çok zor,

    Çocuk büyütmek bir yana resmi prosedürleri bir yana.

    .

    0
    0 Yorumla
  • AlfaRh
    AlfaRh Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Allah yardımcın olsun bebeğin de güzel bir geleceği olur inşallah

    1
    0 Yorumla
  • Balendin
    Balendin Takip Et
    Bilge Yaş: 40 , eic 64%
    +1 yıl

    bunu kimse kestiremez ama aileden de maddi destek falan alamazsan bence çok zorlu bir süreç seni bekliyor buna emin ol

    0
    0 Yorumla
  • selman_kingof
    selman_kingof Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 36%
    +1 yıl

    Ben çocuğunun babası olmak isterim çünkü yetim bir babam vardı dedem öldüğünde babam 6 yaşında imiş o sebeple babamı suçlamadım annemi aldattığı için

    0
    1 Yorumla
    • selman_kingof
      selman_kingof
      +1 yıl

      Ben evlenebilecek durumda değilim ekonomik olarak ama annemle yaşıyorum kira derdim yok geçinmek zor olmaz bence tasarruflu biriyim

      Yorumla
  • zambak3675
    zambak3675 Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl

    Aklın yok kendini kullandırtmayacaktın üstelik kötü birinin çocuğunu taşıyorsun

    3
    0 Yorumla
  • Cennetbenim
    Cennetbenim Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    niye babası nerde ki 🤔 seni kaç ay sonra maddi sorunları bekliyor

    2
    1 Yorumla
    • Kjhgff
      Kjhgff
      +1 yıl

      Kiz

      Yorumla
  • nirhamm
    nirhamm Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 41%
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 456 cevap paylaştı.

    Babası neden yok, ailen biliyor mu? Çok üzüldüm umarım maddi durumun iyidir.

    1
    0 Yorumla
  • AylinRuya
    AylinRuya Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Aldır bence günah ama ya bilmiyorum annelik hissi vardır şimdi sende o hisle kiyamiyabilirsin babasız çocuk büyütmek Zor ama çocuğa olur olan

    1
    0 Yorumla
  • TutkununKırmızıTonu
    TutkununKırmızıTonu Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 38%
    +1 yıl

    Ben olsam aldırırdım bebek sevmiyorum çocuk sevmiyorum hatta

    1
    3 Yorumla
    • HelyumCanavarı
      HelyumCanavarı
      +1 yıl

      Keşke anan seni de aldıraydı

      Yorumla
    • TutkununKırmızıTonu
      TutkununKırmızıTonu
      +1 yıl

      Keşke canım keşke

      Yorumla
    • azenec
      azenec
      +1 yıl

      bende çocuklardan nefret ediyorum. ama çocuk benim kanımı taşıyorsa sonunakadar sahib çıkarım evlenmesem bile.

      Yorumla
  • Müminehanım6135
    Müminehanım6135 Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 37%
    +1 yıl

    Ailen yanında olacaktır eğer olmazlarsa sosyal hizmetlerden destek alabilirsin

    1
    0 Yorumla
  • Çapkınkurtt
    Çapkınkurtt Takip Et
    Guru Yaş: 52 , eic 58%
    +1 yıl

    Geçmiş olsun evlilik öncesi cinsellik yaşamayın diyorum

    1
    0 Yorumla
  • Anaconda2841
    Anaconda2841 Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl

    Neden kullanıldın? Bu zevk ortak bir zevk bir zevk değilmi? Dolayısıyla sende onu kullandın.
    Bebeğe gelince rızkı veren Allah hiç korkma. Bak Suriyelilere hiç korkuyolar mı.

    0
    4 Yorumla
    • bugünniyeyaşadım
      bugünniyeyaşadım
      +1 yıl

      kızı bırakmış gitmiş kız bırakmamış

      Yorumla
    • Anaconda2841
      Anaconda2841
      +1 yıl

      @bugünniyeyaşadım ayrılmak da yeni bir ilişkiye başlamak kadar doğal bir durum değil mi?

      Yorumla
    • bugünniyeyaşadım
      bugünniyeyaşadım
      +1 yıl

      Hamile bırakıp gitmek hımm çok doğal sen doğal yaşa

      Yorumla
    • Anaconda2841
      Anaconda2841
      +1 yıl

      @bugünniyeyaşadım resmi evlilik olmadan hamile kalmak! 🤔
      Hmm sen hamile kal o zaman.

      Yorumla
  • Ceren10su
    Ceren10su Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    +1 yıl

    Kesinlikle bebeginden vazgeçme sen bir kadın bir annesin dimdik dur sen herşeyı başarırsın biraz zor olacak ama keske elımden bırsey gelse senın için

    1
    4 Yorumla
    • Hayatbanagüzelbe
      Hayatbanagüzelbe
      +1 yıl

      Aldirmasin evet peki kac yasinda bu kisi

      Yorumla
    • Ceren10su
      Ceren10su
      +1 yıl

      @Hayatbanagüzelbe bilmem kaç yaşında

      Yorumla
    • Hayatbanagüzelbe
      Hayatbanagüzelbe
      +1 yıl

      Bilmiyorum ki bende

      Yorumla
    • Ceren10su
      Ceren10su
      +1 yıl

      @Hayatbanagüzelbe görürse yazar herhalde

      Yorumla
  • Yagmurnurullah
    Yagmurnurullah Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Uzuldum bence sonuna kadar bebegine sahip cikman lazim allahta sana yardim eder insallah

    1
    17 Yorumla
    • Arzudogan
      Arzudogan
      +1 yıl

      Bebegimi aldircam

      Yorumla
    • Yagmurnurullah
      Yagmurnurullah
      +1 yıl

      @Arzudogan bebege yazik onun bir sucu yokki babasi yuzunden bebegi suclamamalisi o daha kucucuk yapma boyle bisey bence

      Yorumla
    • Arzudogan
      Arzudogan
      +1 yıl

      Peki canim haklisin adini senin gibi yagmur koyacam ablasi

      Yorumla
    • Yagmurnurullah
      Yagmurnurullah
      +1 yıl

      @Arzudogan tesekurler sen bebege iyi bak ismimi koymana gerek yok buarada kac aylik

      Yorumla
    • Arzudogan
      Arzudogan
      +1 yıl

      Daha dogmadi

      Yorumla
    • Arzudogan
      Arzudogan
      +1 yıl

      Ben aldircam diorum sen kac aylik diosun dalga mi gecjosun

      Yorumla
    • Yagmurnurullah
      Yagmurnurullah
      +1 yıl

      @Arzudogan kac aylik hmilesin

      Yorumla
    • Arzudogan
      Arzudogan
      +1 yıl

      1 aylik

      Yorumla
    • Yagmurnurullah
      Yagmurnurullah
      +1 yıl

      @Arzudogan haklisin demistin aldirmayacaktin

      Yorumla
    • Yagmurnurullah
      Yagmurnurullah
      +1 yıl

      Yasin daha 19 insallah aklini karistirp bebegini aldirmassin allah kolaylik versin diyorum sana

      Yorumla
    • Arzudogan
      Arzudogan
      +1 yıl

      Aldirmicam gunah benim muhabbet kusum bile astim oldu cok uzuldum ilac aldim

      Yorumla
    • Yagmurnurullah
      Yagmurnurullah
      +1 yıl

      @Arzudogan ne anlamadim

      Yorumla
    • Arzudogan
      Arzudogan
      +1 yıl

      Diyorim ki yagmur ablasi cocugu aldirmicam

      Yorumla
    • Yagmurnurullah
      Yagmurnurullah
      +1 yıl

      @Arzudogan sen nerelisin

      Yorumla
    • Yagmurnurullah
      Yagmurnurullah
      +1 yıl

      Yanlis anlamazsan

      Yorumla
    • Arzudogan
      Arzudogan
      +1 yıl

      Yabamciyim almanyali

      Yorumla
    • Yagmurnurullah
      Yagmurnurullah
      +1 yıl

      @Arzudogan iyi aksamlar allah kolaylik versin tekrardan

      Yorumla
  • Aartemiss1
    Aartemiss1 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Ya oncelıkle senı bebegıne sahıp cıktıgın ıcın tebrık ederım ama cok zor bır can a bakmak vok zor madı drum nasıl oncelık o o cok onemlı

    1
    0 Yorumla
  • Bluedabadi
    Bluedabadi Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 47%
    +1 yıl

    Başın Dik dursun her zaman Seni bu halde bırakanlara inat.

    0
    0 Yorumla
  • neslitükenmişerkek_-
    neslitükenmişerkek_- Takip Et
    Yoda Yaş: 45 , eic 31%
    +1 yıl

    Helal olsun!
    Allah yardımcın olsun iyiler ile karşılaştırsın

    0
    1 Yorumla
    • neslitükenmişerkek_-
      neslitükenmişerkek_-
      +1 yıl

      Çocuğu doğurduktan sonra DNA testi iste şerefsiz maddî anlamda destek olsun en azından

      Yorumla
  • TutkuluLady
    TutkuluLady Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Tek başına buyutmen zor olabilir. Bir de soyadı falan iş çikaracaktir başina. Ama sen doğurmak istersen hic kimse engel olamaz! Kimseyi onemseme.

    0
    0 Yorumla
  • BirFilozofunGüncesi
    BirFilozofunGüncesi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Bence aldır. Babasız olmaz. Öyle hayal dunyasında yaşamaya gerek yok. Çocuğa böyle bir kader sunmaya sizin hakkınız yok ayrıca.

    0
    0 Yorumla
  • korayby
    korayby Takip Et
    Xper 7 Yaş: 51 , eic 59%
    +1 yıl

    Belliyse baba babalik davası aç çocuğun geleceğini kurtar derim

    0
    0 Yorumla
  • çok_yaramazınız
    çok_yaramazınız Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 51%
    +1 yıl
    Çocuk & Ebeveyn konusunda 1b cevap paylaştı.

    büyüyünce işte babam nerede derse ortaya çıkar sıkıntı

    0
    0 Yorumla
  • SikinoskiSama
    SikinoskiSama Takip Et
    Bilge Yaş: 50
    +1 yıl

    ekonomik özgürlüğün yoksa sı. çtın. bulunduğun mecrada ne gözle bakarlar bilemiyorum amma, çocuğun babasız büyümesi sana değil çocuğa dert.

    0
    0 Yorumla
  • EldrithcArrow__
    EldrithcArrow__ Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 33%
    +1 yıl

    Birini sevmek suç değilde. Nikahsız birinden hamile kalmak pekte normal değil

    0
    0 Yorumla
  • ZihniParlakgeridöndü
    ZihniParlakgeridöndü Takip Et
    Master Yaş: 28
    +1 yıl

    Peki yani ona bakabilecek gücün var mı ya da bu karaktere sahipmisin (annelik) yani istiyormusun bunu iyice düşün çünkü yalnız çok zor

    0
    0 Yorumla
  • iSLaNDBaZaR
    iSLaNDBaZaR Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 32%
    +1 yıl

    Allah yardımcın olsun maddi durum iyi degil se cok ama cok zor durumlar seni bekliyor

    0
    0 Yorumla
  • Cicikus1
    Cicikus1 Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 75%
    +1 yıl

    bebekleri seviyorum diyor aferin ya sevmiyorum deseydin bakmıcak mıydın bebeğe bacım

    0
    0 Yorumla
  • Mavitüylükelebek
    Mavitüylükelebek Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 77%
    +1 yıl

    Bebeği yetiştirmek için maddi ve manevi anlamda kendini güçlü hissediyor musun

    0
    0 Yorumla
  • kadiralp01
    kadiralp01 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Yalnizsan sorun yok artik yalniz degilsin bakabileceksen dunyada ki en guzel kisi ve durumdasin

    1
    1 Yorumla
    • kadiralp01
      kadiralp01
      +1 yıl

      sonra işe baslayınca çocuğa kim bakacak o sorun olmazmı

      Yorumla
  • Miladım_olsunn
    Miladım_olsunn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    En iyisini yapiyon. katil olmaktan iyidir. Ben senin arkandayım

    1
    0 Yorumla
  • _fenzur
    _fenzur Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    +1 yıl

    Zorlanacaksin ama kadın güçlüdür herşeyi başarabilir sin 🤲

    2
    0 Yorumla
  • Kinemsi
    Kinemsi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    Suç duyurusu ve cocuguna babalık davası ac. Nafaka ye

    3
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (152)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Çocuk & Ebeveyn > Sorular > Hamileyim ama bebeğin babası yok, neler bekliyor olabilir beni?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Hamileyim ama bebeğin babası burada değil? 18 cevap verildi
Hamileyim, ailemin haberi yok, ne yapacağım? 57 cevap verildi
Hamileym babasıkim bilmyorm ailem çocgu istemyor kalacak yeerim yok hiç iyi degilim çöktüm çocuk... 5 cevap verildi
Bekarım ve sevgilimden hamile kaldım çocuğu aldirabilir miyim? 10 cevap verildi
Hamileyim ve kimsesizim ne yapayım? 12 cevap verildi
Hamileyim ve bebeğin babası aldırmamı istiyor, ne yapmalıyım? 16 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Saçlarınızın doğal rengini seviyor musunuz?
  • Renklerin cinsiyeti var mı, pembe kız rengi mavi erkek rengi mi gerçekten?
  • İnstagramda tatile çıkıp belgesel çeker gibi her yeri çekip anlatan storyler atan kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz😅?
  • Yasadıgınız yerde deniz var mı?
  • İnsanlarda ilk dikkat ettiğiniz özellik nedir?
  • Sağlıklı içecekler içince kendinizi sağlıklı hissediyor musunuz?
  • En kolay ev işi nedir?
  • Bir insanın size neler kattığına mı neler götürdüğüne mi bakarsınız?
  • Aşk için savaşmak mı, vazgeçmek mi?
  • Ne sıklıkla karpuz yiyorsunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨